★ Afirmacje

58 6 0
                                    


afirmacje to krótkie zdania, które mają poprawiać nasze samopoczucie, zmieniać sposób patrzenia na świat czy siebie samego. możnaby sprzeczać się co do tego, czy przynoszą efekty, bądź czy te efekty są pozytywne. w większości przypadków - owszem. wspaniałe, prawda? wystarczy stanąć przed lustrem, spojrzeć sobie głęboko w oczy, otworzyć usta i wydać z siebie odgłos, który uformuje litery, które połączą się w wyrazy tworzące słowa. łatwizna. nie?

widzicie, nie na każdego afirmacje działają na ten schematyczny sposób. czasem trzeba coś dodać, coś innego zabrać, skupić się mocniej, nie myśleć. czasem potrzeba drugiej osoby, otwartych ust, pustki w głowie, a słowa są zbędne.

jesteś piękny, zdaje się mówić, gdy zbliża się co chwila, ale jedynym, co yamaguchi słyszy, jest cichy mlask i aprobatyczne pomrukiwanie. jesteś wart więcej, niż ci się wydaje. ma zamknięte oczy. jego ręka leży między nimi. jesteś potrzebny. mlaśnięcie, lepkie i mokre. rodzina cię kocha. ja cię kocham. nieprawda. kolejny. kręci mu się w głowie. serce przestało galopować, całe szczęście. jesteś wartościowy. jesteś odważny. nie mówi tego, ale słowa wiszą w powietrzu. zamyka oczy. przymyka. jest ciemno. kolejny. tym razem oddaje. nie umie tego zrobić, więc oblizuje mu usta.

czuje jego uśmiech. jest kochany. czuje jego dłoń na swojej. jest odważny. ale ma zamknięte oczy. chce czuć więcej. chce czuć bardziej. pochyla się i odbiera kolejny.

drzwi skrzypią, nienaoliwione. nie odskakują od siebie. nawet oczy otwierają powoli, niechętnie. dlaczego ktoś im przerywa? nie mógłby wejść później? najwyraźniej nie. bezwstydnie staje nad nimi, tak blisko, że niemal styka się z łóżkiem. mówi coś, tsukishima odpowiada. wyjdź już, błagam. nie dam rady.

wychodzi. robią to samo, co przed najściem intruza. robią to tak długo, aż afirmacje przynoszą skutki - niekoniecznie pozytywne.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 26, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

✩ tsukkiyama oneshots || HQOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz