Dopolední vyučování (matematika, chemie a anatomie draka) rychle utekla. Pak byl oběd a po něm se padoušata přesunula do učebny, kde mají s Dobrou Vílou Základní lekce dobroty.
Dobrá Víla vešla do učebny. Byla ale divnější a nervóznější než obvykle. „Hezké odpoledne přeji," řekla a přešla ke katedře, „ehm... Dneska v základech etikety pokračovat nebudeme, protože... Jste si asi všimli, že nejsem ve své kůži... Proto vás dneska rozdělím na dvě skupiny a dostanete skupinovou práci..." Dobrá Víla z katedry vytáhla váček s losovacími lístečky a každému dala vytáhnout jeden. Každý měl v ruce buď žlutý nebo modrý papírek a s těmi, co měli papírek se stejnou barvou byli ve skupině. Tímhle stylem se rozdělili do skupin. První skupinu tvořila Mal s Han, Dizzy a Jayem a ve druhé byla Evie s Carlosem a dvojčaty Squeakym a Squirmym. Obě skupiny taky dostaly přidělené téma. Skupina Mal dostala za úkol na A3 čtvrtku zpracovat téma Etiketa a Skupina Evie zpracovávala Život v Auradonu versus život na Ostrově.
Uprostřed hodiny se od katedry ozvalo zaskočeně a nečekaně: „AU!" To Dobrá Víla vyjekla bolestí a hned se podívala na nohu, co jí bolest způsobilo. Z lýtka trčelo malé žihadlo a na zemi ležela mrtvá... „Jedovosa..." okomentoval Carlos, když se všichni šli podívat, co se děje.
„Ty víš, co to je?" ptala se Mal, která hned otevírala okno, protože se Dobré Víle začalo těžce dýchat a potila se. „Neotvírej to okno! Bůhví, kolik jich tam je," zarazil jí hned Carlos, „Píchla jí jedovosa. Dobrá Víla je alergička. Jane mi všechno řekla. Potřebujeme doktora." Mal okno zase zavřela, řekla, že běží pro Bena a vyběhla ze třídy.
Dobré Víle ubývalo na síle a dýchalo se jí čím dál tím hůř. „Můžeme pro Vás něco udělat, Dobrá Vílo? Něco, co by Vám pomohlo?" ptala se Evie. Jedna věc se našla a Dobrá Víla jí přes velké obtíže řekla: „Jane... Prosím... Slíbila jsem jí... že se hned... Dozví... kdyby něco..." „Běžím!" řekl Carlos a taky ze třídy vyběhl.
Podíval se na rozvrh, který visel na zdi na chodbě, a když zjistil, kde teď Jane najde, rozběhl se tím směrem.
Jane měla zrovna chemii. Probírali stříbro a jeho využití v lektvarech, když se ozvalo zaklepání na dveře a dovnitř vešel Carlos: „Zdravím, pane učiteli. Dobrá Víla prosí, jestli by za ní nemohla přijít Jane." Pan Deley, co chemii učí, hned odpověděl: „Jane by mohla. Teď je jen otázka... Jestli to není od tebe nějaká levárna..." „Rozhodně ne, pane učiteli," přerušil ho Carlos, „Dobrou Vílu bodla jedovosa..."
ČTEŠ
Následníci VI. - Výměna
FanfictionV Auradonu se po několika letech objeví kouzelný tvor zvaný Jedovosa. Ta bodne Dobrou Vílu a od té doby se u Padoušat začnou dít zvláštní věci. Carlos, jeho věrný přítel, pes Dude, Mal a Jay si nějakým záhadným kouzlem prohodí těla a ti, co jsou v p...