Ik voel dat er iets niet klopt maar ik kan niet bedenken wat. Zou het te maken hebben met Bart? Ik wil er liever niet aan denken. Wat een rot streek. Ik dacht... ik dacht gewoon dat het zo goed ging. Tussen ons. Maar schijnbaar had ik dat mis. Ik beteken dus helemaal niks boor hem. Ik dacht echt dat hij me leuk vind... vond.
Maar misschien klopt het niet. Misschien is het een andere reden. Waarom hij zelfmoord wou plegen.
Maar ik voel gewoon dat het een andere reden heeft en ik moet uit zoeken wat die andere reden dan is.Vandaag is Bart niet op school. Gelukkig kan ik naar de administratie lopen om te vragen waar hij woont.
Dus jij wil weten waar Bart van Laaien woont? Ik knik en kijk haar vol verwachting aan. Mag ik weten waarom vraag ze. Ik kan de waarheid niet zeggen. Ik moet iets anders bedenken. Nou, zeg ik ik en een paar vriendinnen willen een verrassingsfeestje geven. Wat leuk. Kan ik ook komen? Ik schrik. Nou het is eigenlijk alleen voor vrienden. Jammer zegt ze. Ik hoor in haar stem dat ze het niet zo erg vind. Dat lucht me op.
Hier woont Bart van Laaien. In de Scheldeschutterstraant nummer... 138 bedankt zeg ik dankbaar.Na school ga ik gelijk naar de Schelde...schutter...straat? Nummer... 137 toch? Waar is dat papier nou? Ach ik vind het wel denkt Ik bij mezelf. Ik ben niet aan het op letten, ik loop bijna teen een vuilnisbak aan.
Ze belt aan. Er doet een oude man open. Hallo? Umm... zeg ik is uw zoon thuis. Zoon? Vraagt de man hij kijkt me raar aan. Ja. Vraag ik. Bart? Van Laaien? O... Zegt hij. Bart woont hier naast. Nummer 138. Oké bedankt zeg ik. Sorry voor de tijdverspilling. Ach zegt de oude man. Als ik iemand kan helpen is het geen tijdverspilling hoor. Dankbaar kijk ik hem aan dank u.Ik zit samen met de moeder van bart op zijn kamer. Ik ben zo dom geweest ik had gedacht dat hij big thuis was maar hij was weggelopen. Echt heel suf.
Als ik thuis kom, ruim ik mijn tas op en loop naar boven. Ik ben zo stom geweest.
Maar? De moeder herkende me niet. Dus Bart is al eerder weg gelopen dan dat we iets hadden. Maar waarom wilde hij DNA pas nu zelfmoord plegen? Mijn gedachten klinkt gemeen. Net alsof ik dat wil. Niet dat dat zo is...
JE LEEST
Te laat...
RomanceDemi een meisje van 12 jaar heeft een geweldige familie en een geweldig gezin ze kan er alles aan kwijt... Wat ze alleen niet weten is dat Demi gepest word zelfs haar ouders niet! Maar waarom word ze eigenlijk gepest? Dat vraagt Demi zich vaak geno...