Dün gece Bulut ile beraber uyumuştum sabah yanımda bulamadım.
Aşağı indim ve mutfağa gittim kahvaltı masası vardı dopdolu arkamdan gelip sarıldı ve "Günaydın Sevgilim" dedi.
Günaydın diyip ona döndüm ve öptüm.
Daha sonra koşa koşa sandalyeye oturdum ve tabağıma herşeyi doldurdum.
Hepsini bi anda atınca Bulut panikleyip "Yavaş sevgilim görende hiç yemek vermedik diye söylenecek" diye mırıldandı.
Omuz silktim ve yemeye devam ettim.
5 dakikaya masayı silip süpürmüştüm.
Bulut'un yanağına öpücük kondur dum giyinmek için odama gittim üstümü çıkardığım anda Bulut odaya daldı.
"-Owww güzel kaslar"
Diyip bi anda dudağıma yapıştı. Eee tabii bende karşılık verdim.
Bi anda ittim ve giyinmeye daldım oda yatağa uzandı ve beni izledi.
Giyindikten sonra oda giyindi ve okula gitmek için yola çıktık.
Yolda yürürken bana kolunu sardı ve bende sımsıcak beline elimi doladım.
Başıma minik bir öpücük kondurdu ve seni seviyorum diye mırıldandı.
Okula vardığımızda bianda Bulut'umun surat ifadesi değişti.
"Selam kardeşim"
"ÇEK O ELİNİ BEN SENİN KARDEŞİN DEĞİLİM YİĞİT!"
"Bana bağırma Bulut"
Elimden tuttu ve okula sürükledi.
Ona baktığımda gözleri dolmuştu sımsıkı sarıldım ve ağlamaya başladı.
"+Şşş! Sakin ol bebeğim geçti"
O sırada Furkan oooooo diyip geçti.
Salak ya dğeşgüdçjğgşvğdçbidçhid
Zil çalınca sınıflara ilerledim.
Eeee tabii son sınıf artık derslere geç girsem nolcak?
Tenefüss zili çalınca çantamdan para alıp kantine uçtum.
Yakında ayı olursam şaşırmam.
Tost olunca abi bana seslendi tostu aldım ve yemeye başladım o sırada yanıma Almina ve Çitlembik geldi.
"Hey selam günaydın biyefendi"
"Günaydın hinimefendiler"
Sohbet falan ettik.
O sırada Bulut yanıma geldi dudağıma kanıyordu.
"+HEY NOLDU İYİ MİSİN? "
"-i-iyiyim"
Hemen doktorun olduğu bölüme gittik. (Adını unuttum amk)
Pansuman yaptım.
O sırada Bulut bayılmıştı. Alnına dokundum ve ateş gibi yanıyordu. Alnına ıslak mendil koyduktan sonra hemen müdürün yanında gittim.
"HOCAM BULUT'A VURMUŞLAR DUDAĞIM PATLAKTI BAYILDI VE ATEŞ GİBİ YANIYOR KİM VURDU ONA?"
"İlk sakin ol evladım kamera kayıtlarına bakarız sen onun yanına git şimdi gerekli şeyleri yap boşuna ilk yardım dersi almadın"
Odadan hızla çıktım ve doktor bölümüne gittim. Bulut hala ateş gibi yanıyordu.
Ateşini ölçtüm ve baktığımda 39.8 ateşi vardı. Offlayıp durdum.
En sonunda doktor geldi ve ateş düşürücü verdi her ne kadar biz içirsekte yuttu mu bilmiyorduk.
"Evladım ben Bulut ile kalırım sen dersine git hadi"
"Banane ben sevgilimin yanında kalmak istiyorum"
"İyi peki"
1 saat fln geçmişti neredeyse 2 ders saati yani.
Bulut yavaş yavaş uyanmıştı. Benim adımı sayıklıyodu. Yanına gidip elini tuttum.
"Burdayım bebeğim bak hadi iyileş"
"D-deniz"
İsmini söylerken çok zorlanıyordu.
"Sen dinlen su alıp geleceğim"
Başını salladı ve kantine indim o sırada Çınar kuzenime rastladım. En yakın kuzenimdi. Sıra bana geldi ve suyu alıp doktor bölümüne gittim :d
Bulut'un ateşi yavaş yavaş azalıyordu. Su içerdim. Elini sıktım ve rahatlatmaya çalıştım.
Okul bittiğinde Bulut bitkindi. Sırtıma aldım ve eve götürdüm.
Eve girdiğimizde odama çıkardım ve üstümü değiştirip ona çorba yapmak için mutfağa daldım. Yemekte en iyi olduğum şeylerden biri çorba yapmak.
Tavuk çorbası yaptım. Soğuması için tabağa koydum ve odama çıkardım.
Bulut hala bitkindi..
Odadına girdim ve kıyafet aldım. Odama gidip üstünü değiştirdim. Yastığını diktim ve üstünü örttüm. Az az çorba vermeye başladım. Tabak bitince kenara koydum. Yastığını indirdim ve uyuması için bıraktım. Eee tabii o sırada yanında bende uyumuşum. Uyandığımda yanımda Bulut yoktu. Herhalde tuvalete gitti dedim kendi kendime. Odaya geldi 5 dakika sonra. Yatağa uzandı. Kolunu açtı ve hemen yanına sokuştum, kafamı göğsüne yatırdım ve saçlarımı okşamaya başladı.
O sırada tekrar uyumuşum. Bi uyandım saat 9..
Aşağı indim ve koltukta Bulut'un oturduğunu farkettim. Telefonunu karıştırıyordı. Yanına gittim ve sokuştum.
"+İyi misin biraz daha sevgilim? "
"-Evet senin yağtığın çorba sayesinde. Eee şey bide çorba bitti :D"
"+Olsun bidaha yaparım beğendiysen sana bal şeker olsun sevgilimeeee"
Yanağından öptüm ve gülümsedi. Çok güzel gülüyorsun amk off ya.Evet arkadaşlar saat 00:00 yazmaya başladım ve şimdi atıyorum 😚❤