Pov: Dream
Poszedłem po bluzę dla sapnapa byłem wkurzony na siebie i trochę na George'a bo to moja i jego wina.. wziąłem najlepszą i ulubioną moją bluzę i poszedłem do niego powiedziałem żeby założył tą bluzę, chłopak zdjął bluzę na moich oczach i zauważyłem rany na jegk rękach, sapytałem co się stało konkretnie.. jak mi opowiedział to łzy miałem w oczach.. bo go w chuj zraniłem i w dodatku sobie coś zrobił.. przytuliłem go.
Pov. Sapnap
Po założeniu bluzy poszedłem do salonu i skóliłem się, wąchałem bluzę dreama przy tym i się powoli uspokajałem, dream mi zrobił ciepłe kakałko i usiadł obok mnie i mnie przytulił.. zaczęliśmy oglądać jakiś film, nazywał się "Tamte dni Tamte noce" i to był cudowny film.. gadaliłmy o różnych rzeczach i tp i poszliśmy na dwór oglądać gwiazdy.
Pov:. Dream
Położyliśmy się na trawie i patrzyliśmy w niebo, pewnego momętku na niego popatrzyłem, zobaczyłem uśmiech delikatny na jego twarzy, rumieńce i jego śliczne oczy, które błyszczały niczym gwiazdy.. chciałem go pocałować ale dziwnie by to wyglądało więc zamiast tego złapałem jego dłoń.
Pov: Sapnap
Po oglądaniu gwiazd poszliśmy do jego mieszkania, pozwolił mi u siebie nocować, poszliśmy do sypialni i dał mi piżamę pandy, poszedłem się przebrać.
Po przebraniu się, przyszedłem do dreama. Zauważyłem że już się ubrał, ale że było mu tak wygodnie to tylko zdjął bluzkę i zmienił spodnie na wygodniejsze, położyłem się obok niego i gadaliśmy jeszcze słuchając muzyki, było mega miło i romantycznie..
Patrzyliśmy sobie w oczy I dream zrobił ten pierwszy krok, czyli pocałował mnie w usta, od wzajemniłem pocałunek, po chwili rozlączyliśmy swoje usta, on się uśmiechną i ja, po chwili powiedział mi co do mnie czuje, i oficjalnie zostaliśmy parą, powiedział że rano jak wstanie zerwie z georgem, żal mi jego było ale lepiej iść za głosem serca niż za mózgiem, przytuliłem się do niego i położyłem nogę na niego i on tez mnie przytulił i dał buzi w główkę i zasnęliśmy.
____________________
Jak będzie mi sie chciało jutro pisać ff to napiszę kolejną część słoneczka no to miłego dnia/nocy<3