»𝒀𝒆𝒏𝒊 𝑩𝒊𝒓 𝑯𝒊𝒌𝒂𝒚𝒆

600 24 4
                                    

İkiz kardeşinin aksine Beauxbatons'a gidiyordun ta ki o güne kadar..

^Okulda 4. Senende üstüne iftira atılmıştı. Bütün profesörler böyle bir şey yapmayacağını bildikleri halde ellerinden bir şey gelmiyordu. İçine kapanık, sessiz bir yapın olduğu için sende ses çıkaramamıştın. Evet, okuldan atılmıştın...

Eve döndüğünde yaz tatiline girilmek üzereydi. Ailen oldukça şaşırmış, düşündüğünün aksine kızmamışlardı.
Kardeşinin gelip dalga geçiceğini biliyordun ama sadece onunla rahat konuşabiliyordun. Bir kaç gün hızla geçti ve sabah mışıl mışıl uyurken odanın kapısının tekmeyle açılmasıyla çığlık çığlığa uyandın.

(Y/n)-AAAAAAAAAAAA

(James)-*Yüksek sesle* hey biraz daha bağırırsan kulaklarım patlayacak! *kıkırdamaya başlamıştınız*

*Hızla yataktan kalkıp James'in üzerine atlayıp sarıldın, sarılırken arkasında uzun siyah saçlı çocukla göz göze geldin, ayrılınca konuşmaya başladın*

(Y/n)-Sende James'in öve öve bitiremediği Patiayak olmalısın?

(Sirius)-Evet, sende Çatalağın bir türlü aklından çıkmayan Y/n olmalısın?

İster istemez yanakların kızarmıştı, utangaç olmak zordu..

*Aşağı kattan gelen ses ile irkilmiştiniz ve kapıya doğru bakmıştınız*

(Fleamont'Yani Baban')-Çocuklar hadi kahvaltı hazır!

Bir kaç saniye James ile bakıştın ne yapacağını anladığında kapıya doğru atıldın o sırada James Sirius'un bileğini tutup arkandan koşmaya başlamıştı..

Alt kata vardığında James seni ittirip masanın en ucunda ki sandalyeye vardığında arkasından gülerek bağırmıştın.

(Y/n)-Hilecisin James Fleamont Potter!

(James)-*Sırıtarak* Evet, öyleyim Y/n Euphemia Potter.

Siriusa baktığında ne yapmaya çalıştığımızı anlıyormuş gibi bakıyordu o sırada James tekrar lafa girdi..

(James)-*serserice bir bakış atarak*Kardeşim çok sinir bozucu bir kız dır patiayak

O sırada babam bana elini uzatarak kaldırmıştı.

(Fleamont)-*Hafifçe gülümseyerek*Kardeşine öyle dememelisin Jamies.

James hariç hepimiz gülmüştük o ise homurdanıyordu.
O sırada annem mutfaktan gelmişti ve bir elini James'in omzuna atıp son tabağı masaya bırakıp hafifçe kaşlarını çatıp şöyle dedi;

(Euphemia'Yani annen')-Oğlumun üstüne gitmeyin lütfen.

Gülmeye başladığımızda bir yandan kahvaltı etmeye başlamıştık, Zamanın ne kadar çabuk geçtiğini fark etmeden..

Selammm, dediğim gibi büyük ihtimalle kimse okumayacak ama olsundu :'D

28.8.2021

𝐌𝐫𝐬. 𝐀𝐲𝐥𝐚𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin