*Bu bölüm sabahın 6'sında kısır yerken kurgulanmıştır*
^James tam neden atıldığımı söyleyecekken kopartımandan içeri bir fare girdi, girmesiyle çığlık çığlığa koltuğa çıkmam bir oldu.
J-*fareyi eline alıp bana doğru yaklaştırırken*Sakin ol Mia o sadece bir fare.
Gözlerimi kapatıp çığlık atmaya devam ediyordum, James ise fareyi hala bana yaklaştırıyordu.
Arkadan bir gülme sesi geliyordu Sirius olduğuna adım kadar eminim.+KAPA ÇENENİ SİRİUS KURTAR BENİ!
Sirius daha fazla gülmeye başlamıştı. Farelerden ve böceklerden hoşlanmamam benim suçum değil..
O sırada yumuşak bir ses duydum, evet bu onun sesiydi.R-Tamam James Peter'ı artık bırakmalısın.
Peter mı!? Farenin bir adı mı vardı?
Sirius gülmeyi bırakıp ulumaya başlamıştı.
S-Uuuuuu birileri aşık mı oldu yoksa?
J-*Sırıtarak*Kapa çeneni Patiayak o benim kardeşim
Remus'un yanakları kızarmıştı. Ayağa kalkıp fareyi James'in elinden alıp yere bıraktı. O da ne fare bir insana dönüşmüştü!? Şaşkınlıkla ona bakıyordum.
P-Eh uh selam?
Diğerlerine bakmadan hızla kopartımandan çıkıp başka bir kopartıman aramaya başlamıştım.
James arkamdan sesleniyordu ama pek umrumda olduğu söylenemezdi.
Aradan çok zaman geçmeden boş bir
kopartıman bulmuştum.
İçeride kızıl saçlı ve sarı saçlı iki tane kız vardı. Kapıyı hafifçe aralayıp şöyle dedim;+Umm.. Az önce bir kaç kişiyle kavga ettim de, sizin yanınızda oturabilir miyim?
Kızıl saçlı kız gülümseyip kafasını sallamıştı. Onay için sarı saçlı kıza baktığımda o da "Tabii ki" cevabını vermişti.
Aldığım onayla kopartımanın kapısını kapatıp kızıl saçlı kızın yanına oturdum.
Ve ardından onların adlarını sordum.+Adlarınız ne?
Kızıl saçlı kız-Ben Lily Evans
Gülümseyerek söylemişti. Saçları çok tatlıydı..
Sarı saçlı kız da şu cevabı vermişti;
-Marlene McKinnon, Senin?
+Memnun oldum, ben de Y/n-
Soyadımı söylemeye kalmadan kopartımandan içeri James ve Sirius girdi.
J-Lily zambağım, nasılsın? Ah Kardeşimle tanışmışsınız bile..
L-Ne? O senin kardeşin mi?
James cevap veremeden Sirius lafa girdi.
S-Ta kendisi ;)
Marlene şaşkın gözlerle bize bakarken James ve Sirius'u kopartımandan dışarı ittirmek için ayağa kalktım.
+Gördüğünüz gibi arkadaşlarım rahatsız oluyor. Çıkın dışarı hadi!
İkisi de aynı anda göz devirmişti.
J-Peki küçük hanım, hogwartsa geldiğimizde bizi bulmayı unutma.
S-*Sırıtarak*Kardeşimiz kesinlikle bir Gryffindor olucak çatalak.
+Hadi terk edin burayı hadi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐫𝐬. 𝐀𝐲𝐥𝐚𝐤
Фанфик-Ben Bir Canavarım Mia! Aksini İddia Edemezsin! +Sen Hiç İyi Kalpli Bir Canavar Gördün mü? Ben gördüm, Şuan karşımda! • •İleri bölümlerde Smut tarzı şeyler olucak rahatsız varsa okumasın. • :D