Yaz tatili su gibi akıp gitmişti. Artık 5. Seneye geçmenin heyecanını yaşıyordun. Yaz tatilinde Sirius'la iyice tanışmıştın hatta onu da abin gibi sevmeye başlamıştın.
(Y/n'in Ağzından)
Sabah erkenden kalkmıştım. Sirius ile James hala uyurken bavulumu hazırladım ve onları uyandırmaya çalıştım. Hayatımda yaptığım en zor şey olabilirdi, bütün gece saçma şakalar ile ilgili konuşmuşlardı...+Çocuklar uyanın yoksa tren kaçıcak!
J-*yüksek sesle*Hey sabah sabah neyin tantanası bu!? (noluyo kardeşim ne bu tantana wlfjwlnföwne)
James'i uyandırmıştım ama Sirius tabir-i caizse kıçından soluyordu..
+Hadi James Sirius'u uyandır ve aşağıya gel, gelmezseniz boş bir kahvaltı masasıyla karşılaşacaksınız.
Çok bilmiş bir tavırla söylemiştim bunu. Her zaman ki gibi ehehe.
Aşağıya indim ve masanın hazır olduğunu gördüm. Tam o kutsal sandalyeye oturacak iken James çığlık atmıştı.
J-ORADAN UZAK DUR MİA!
Demesiyle kendimi sandalyeye bırakıp oturmuştum. O sırada Sirius arkadan gelip James'i dizlerinin üstüne çöktürmüştü ve James resmen bana ağlayacak gibi bakıyordu.
+*homurdanarak*İyi hadi geç otur.
J- *Sırıtarak*Böyle yer verirsin işte
Hayır, hayır, yer verdiğim için pişman olmamalıyım, hayır...
O sırada yanında ki sandalyeye oturdum ve ona göz devirdim.
Çok geçmeden annem ile babam odaya girmişlerdi.F-Ee çocuklar yeni döneme hazır mısınız?
*James ve Sirius aynı anda* EVEEEEETTT!!
Ben ise kafa sallamak ile yetinmiştim. Ne de olsa yeni bir okula alışmak kolay olmayacaktı.
Treni kaçırmamak için hızlı bir şekilde kahvaltı yaptık ve bavulları aşağı indirdik.
James ve sirius anneme sarılırken asamı unuttuğumu farkettim..+Hey bir dakika asamı unuttum!
Hızla üst kata çıkıp odaya girdim, asamı aramaya başladım. Paniklemiştim, trenin kalkmasına az kaldığından hareketlerimi hızlandırdım o sırada aşağıdan bir ses geldi..
S-HADİ MİA! GEÇ KALICAZ
Yüksek sesle söylemişti, bu kesinlikte Sirius'du.
Sonunda asamı bulmuştum ve seslendim.+Geliyoruum!
Hızla aşağı indim ve el ele tutuşarak istasyona cisimlendik.
Annem James ve Sirius'u tembihlerken ben de babamla vedalaşıyordum.
E-Çocuklar Y/n'e göz kulak olun orada ki ilk senesinden başının belaya girmesini istemeyiz öyle değil mi Fleamont?
Babamla sarılırken annem onun koluna vurmuştu.
F-Evet hayatım istemeyiz, size güveniyoruz çocuklar.
Birbirimizle vedalaştıktan sonra trene doğru yürüdük. James ve Sirius'un heyecanı belli oluyordu. O kadar belli oluyordu ki annemin uyarmasının üstünden 5 dakika geçmemişken beni arkada bırakıp koşmaya başlamışlardı. Açık kahverengi saçlı uzun boylu bir çocuğa doğru koşuyorlardı. Çocuk tam trene binecekti ki onları fark edip durdu.
Onlar sarılırken ben ise yavaşça yürüyüp peşlerinden gidiyordum. Sarılmaları bittiğinde trene girmişlerdi. Çok geçmeden bir kopartımanın kapısını açıp içeri girdiler ve ben hala onları takip ediyordum. Beni unuttuklarından şüphe duyuyordum..
Oturdukları kopartımanın kapısını açtım.
Açmamla beraber kahverengi saçlı çocukla göz göze gelmiştim. O gerçekten çok çekici gözüküyordu yüzünde ve kollarında bir kaç yara izi vardı. Yara izlerinin nedenini düşünürken James söze girdi..J-*Sırıtarak*Ah Mia az daha seni unutacak-
Sirius o sırada James'in sözünü kesmişti.
S-Hey hadi tanışsanıza!?
Kahverengi saçlı çocuk ayağa kalkıp bana elini uzattı.
Ben Lupin, Remus Lupin..
Merlin aşkına sesi çok yumuşaktı... Uzattığı elini tutup şöyle dedim;
Bende Mia ah şey pardon Y/n, Y/n Euphemia Potter.
Elini tutmamla ikimiz de kızarmıştık onun da utangaç olduğunu sezebiliyordum..
Sonunda ellerimizi ayırabilmiştik.J-Evet size bir kız kardeşim olduğundan bahsetmiştim. Okul değişikliği yapmak zorunda kaldı.
Lanet olsun, neden atıldığımı bilmemeliydiler. James'in yanına oturdum ve kulağına eğildim..
+*Kısık sesle* Kapa çeneni James lütfen.
James Sirius'a bakıp sırıtmaya başlamıştı kesinlikle söyleyecekti..
Selam, Sabah uyandığımda bir kaç okunma gördüm ne kadar mutlu olduğumu bilemezsiniz öslfnelcnldn💞
Vote gelmemişti ama olsundu...
Bu arada lakabınız Mia nedeni ise 2. Adınızın kısaltması olması isteyen başka bir şey hayal ederek okuyabilir.
Okuyan ve hikayenin gidişatı hakkında öneri sunmak isteyen olursa şuraya buyursun☞︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐫𝐬. 𝐀𝐲𝐥𝐚𝐤
Fanfic-Ben Bir Canavarım Mia! Aksini İddia Edemezsin! +Sen Hiç İyi Kalpli Bir Canavar Gördün mü? Ben gördüm, Şuan karşımda! • •İleri bölümlerde Smut tarzı şeyler olucak rahatsız varsa okumasın. • :D