Kapitola 4.(přepsána)

138 15 0
                                    


Izuku-kurzívou
Katsuki-tučně
Ostatní-podtrženě
Vypraveč (já) - normální písmo

O měsíc později...

S Kachanem jsem nepromluvil. Ale máme společně hodiny takže ho vydám každý den. Dnes máme laborky (jdou s Aizawou dělat lektvary).

Aizawa:,, Dnes budete dělat lektvar lásky (ano nevím jak se ten lektvar jmenuje omlouvám se budu ráda když mi to napíšete do komentářů já to potom spravím)ale nejdřív vás rozdělím do skupinek po 3." jsem ve skupince s Kirishimou (ano už ho znám je to fajn kluk a jednou jsme spolu dělaly úkoly) a s Kachanem. No hold co se dá dělat.

Proč musím být ve skupince s shitti hair a s Dekem?,, Tsk" ve skupince připravovaly ten lektvar Kirishima a Deku. Já se samozřejmě nezapojoval nemám potřebu dělat nějaký podělaný le-,, Proč to tu tak páchne ?! "

Kiri:,, to je ten lektvar Kamo. Cítíš co tě přitahuje.".... Počkat co?! Podíval jsem se na Deka. Čichal k tomu a udělal zvláštní obličej. Trochu to voní jako zelené jablko takové osvěžující. Asi mám chuť na mošt.

S Kirim jsme dělaly ten lektvar. Kachan se nezapojoval to se dalo čekat. Kdy už jsme ho měly t-,, Proč to tu tak páchne?! "Kiri:,, to je ten lektvar Kamo. Cítíš co tě přitahuje" nádechl jsem se a já ucítil karamel. Slaný karamel ale byl mi povědomí... Zazvonil zvonek že je konec hodiny a já si vzal svoji brašnu a výšel z učebny. Chtěl jsem okamžitě vyrazit na kolej do pokoje protože jsem byl unavený ale zastavil mě Toshi(Hitoshi Shinso). Shin.,, Jdeš na kolej Zuku? Pokud jo tak se rád přidám. " ,,okej. A jak vůbec ti šly laborky? S kým si vůbec byl ve skupince?",, Hele laborky šly vpoho, byl jsem s Denki a Urarakou. Ta když zjistila že sebou jsem v pokoji hned se semnou dala více do řeči, myslím že se jí líbíš. ",, Co? Urarace? Jsi si jistý, podle mě se jí spíš líbí ten Lida. Prý se znají už od školky. " ,, Okej jenom můj názor "
...

Zazvonil zvonek na konec vyučování a Deku si vzal brašnu a rychle zmizel z učebny a já hned za ním.,, Dnešní hodina byla voprus" Denki:,, Náhodou to bylo fajn sblížil jsem se s Jiro, to je ta holka ze Zmjozelu. Má ráda rock a je trochu stydlivá, ale dokáže si prosadit svoje, myslím si že je fajn. ",, Neviděli jste někde Minu? Máme se sejít v knihovně a jsem trochu nervní." řekl Kirishima. Dal už jsem to nechtěl poslouchat a zmizel jim v davu.

Konečně jsem dorazil do pokoje. Ještě máme odpolední vyučování. To je fak na hlavu. Další hodina je historie magie a máme ji s Havrasparem. Ugh tam je ten pulenej šmejd, na kterém jsou všechny holky závislé a jak si myslí že mi může říkat co mám dělat. Je prostě na zabití.

__________________________________________
Jak pak se cítíme po přepsání? Hm? Hm?! Nezapomeňte nechat hvězdičku a nějaký komentář budu moc ráda. Zatím papa ❤️

Bnha/hogwardsKde žijí příběhy. Začni objevovat