Kapitola 5. (přepsána)

159 12 0
                                    

Izuku-kurzívou
Katsuki-tučně
Ostatní-podtrženě
Vypraveč (já) - normální písmo

...
(Posun v čase druhý den ráno)

Probudil jsem se dost brzo asi kolem 4:30 . Proč nemůžu spát dal!? Otočil jsem se na druhý bok a snažil se spát dal. Nešlo to.

,, pst! Toshi! Jsi vzhůru? "shin. :,, mhn... co je? Proč nespíš?" ,, jak já to mám vědět?! Pojď si se mnou povídat prosiiim. " ,, a o čem? Vždyť už jme si všechno řekli. Prostě jdu spát." ,, ale já nem-auch!"

,, Buďte už zticha vy blbci, já se snažím spát." řekl nevrlý Monoma potom co po mně vrhl polštář. ,, Promiň, ale já jsem úplně zapomněl že tu jsi taky. " ,, pft" a začali jsme se neovladatelně smát. Do rána jsme nenaspali ani minutu a Monoma taky ne.

...

Snídaně proběhla v pohodě akorát Toshimu spadla hlava do misky s mlékem a musly a musel se jít umím do koupelny. Já s Monomou z toho nemohly a potichu se dusili smíchem. ,,Co je tak směšné že se dusíš, Izuku?" ,,P-pane Aizawo jenom, ale nic.",, musíte se pořádně najíst dnes budeme mít hodinu černé magie v temném lese. "

...

My  jdeme do temného lesa!! To je super! Nemůžu se dočkat. Tenhle názor ale semnou Toshi a Monoma nesdíleli. ,, ale notak bude to sranda a navíc sensei říkal že bude me hledat houby zhouby!" (to jsem si právě vymyslela ok<3) monoma po mě hodil znechucen pohled., ,já houby nenávidím, jsou tak divný a jsou celkové fóbijní." ,,Nepřeháněj houbová polívka je opravdu výborná a navíc se jich nebudeš muset dotknou, jsou totiž velice jedovaté. Sensei říkal že je stačí najít a ony se samy změní na krystalky emeraldu, když je poprašíš vodou z černého jezera." shin. : kluci honem Nebelvír a Zmijozel se už shromažďili, ať neodejdou bez nás!"   popadl jsme brašnu a s klukama a běžel z kolejí hned ven na místo srazu.

...

Už tu vážně byly všichny. Uviděl jsme Kachana a myslím si že má dnes hodně špatnou náladu protože teť řve po tom, hm jak se jenom jmenuje? A jo Sero Hanta, tak se jmenuje!

Ráno asi kolem 7:10 jsem už byl vzhůru. Měl jsme divný sen ale už si na něj nevzpomínám. Otočil jsme hlavu a uviděl jak Kirishima visí hlavou dolů z jeho postele. To je ale fakt magor spát bez toho aby si umyl tu rtěnku od Miny. Ale musím uznat, že jim to fakt sluší. Hmm. Měl bych si někoho najít? Možná i jo byla tady jedna bruneta se zelenýma očima z Havrasparu. Byla celkem hezká a ty její oči!,, Zelené jak D-" Co? Cože?! Plácl jsem  se přes líčka a šel do koupelny se vysprchovat ledovou vodou a umýt si zuby.

...

Na snídani jsem byl úplně mimo, ale ne tak mimo jako ten fialovlasý  kluk ze Zmijozelu. Spadla mu hlava do talíře a Deku se tomu neuvěřitelně začal smát. Ten jeho smích je tak holčičí. Přišel k němu Aizawa něco mu říkal a on se rozzářil. Co mu udělalo takovou radost? Kiri:,, hej Kamo slyšel jsi to? My půjdeme do černého lesa! Prý pro nějaké houby. " Aha takže do blbeho lesa nás chcou vyhnat takhle brzo po ránu!

...

Na sraz jsme dorazily mezi prvníma. Rozhlížel jsem se abych se vyhnul Serovy. On je vážně kokot. A to nemyslím že mu tak říkám jenom pro zábavu, ale on je vážně šílenec! Dnes po snídani vrazil do našeho pokoje s nějakými kalhotkami  a dal si je pod polštář! Do našeho pokoje se potom přiřítila Midnight a začala po něm řvát a vzala mu je. Potom se mě zeptal že proc jsem mu nepomohl a že prý se chovám jak 50 léta pana. Ale nevidím ho tu ,, Bakuhoe nazdar. Tak co pořád pana?" začal jsme po něm řvát, ale potom přišel učitel a začal se čtením jmen.

_____________________________________________
Další kapitola! 🥂🎉 Po dlouhé době... ale dočkali jste se. Nezapomeňte zanechat hvězdičku a koment. U další kapitoly papa❤️

Bnha/hogwardsKde žijí příběhy. Začni objevovat