Kapitola 3.(přepsána)

142 17 0
                                    

Izuku-kurzívou
Katsuki-tučně
Ostatní-podtrženě
Vypraveč (já) - normální písmo

(ehmm zase přeskočím to jak jedli a teď jsme na kolejích a Izuku půjde spát. S Katsukim se už nepotkali ačkoliv se k němu katsuki chtěl dostat. Ale Izuku se mu úspěšně vyhýbal. Takže užijte si další kapitolu.♥️)

Pov. Izuku:
Jsem na koleji Zmijozelu. V pokoji jsem s Shinsem a s Monomou. Představil se mi hned jak jsem sem dorazil je to modro oký blonďák se záludným úsměvem. Večer jsem si vybalil věcy a šel spát. Spal jsem až do 7:00 protože 7:30 máme snídani. Šel jsem spáchat ranní higienu a převlíct se do hábitu (asi nevím) a vyrazil společně s klukama na snídani.

Pov. Katsuki:
Ten nerd se mi celou dobu vyhýbal! Tsch! No nic teť jsem s shittihair a dunce face na koleji. (shittihair=Kirishima
dunce face =Kaminari)
Šel jsem spát když jsem měl vybaleno oni si chtěli ještě povídat, ale já je ignoroval, místo toho jsem myslel na Deka. Proč ho mám plnou hlavu?! Když si jenom vzpomenu na to jak ho držel ten nevyspalej bastart!
,,AGHT! " zařval jsem na celý pokoj že z toho ti dva debilove poskočili.

Kiri:,, Co je Bakubro?",,Nic co by tě mělo zajímat shittihair! " otočil jsem se a šel spát. Ráno jsem se probudil kolem 7:15 šel jsem rychle spáchat ranní higienu a snažil se z pokoje dostat bez těch kreténů al-Kirishima:
,, Počkej Bakubro už jdeme. Kami:,, Jo počkej kámo musím zamknout. ,, fuck" tak nakonec jsem šel na snídani a těma debilama. Když jsme došli do sálu tak jsem se rozhlidl a.....

Pov. Izuku:
Došli jsme do sálu mezi prvníma tak že jsme si sedli ke stolu Zmijozelu společně. Normálně jsme jedli když v tom si někdo omotal ruku kolem mých ramen. Lekl jsem se a proto se podívám kdo to byl.

(!!! spoiler!!!)

???:,, Tak že vy jste ti nový. Já jsem Touya Todoroki ale všichni mi říkají Dabi. " řekl vysoký kluk asi o 2 roky starší (vím že je Dabi asi o 7 let starší než Izuku ale tomuhle příběhu vládnou já 😎) než já měl černé špičaté vlasy a modré oči,všiml jsem si že má i hodně jizev.

Tomura:,,  Já jsem Tomura Shigaraki a tohle je Toga Himiko." řekl o trochu menší kluk asi ve stejném věku jako Dabi. Měl šedo-modré vlasy a červené oči, také měl dost vysušenou pusu. Vedle něho stala asi také stejně stará blodnína s žluto-zlatýma očima.

,, A-Ahoj já jsem M-Midoriya Izuku a tohle je Hitoshi Shinso a Neito Monoma. " kluci jenom zvedli ruku na pozdrav když v tom.

Pov. Katsuki:
Uviděl jsem jak Deka drží kolem ramen nějaký spálený kretén. Tch. On je asi ve třetáku že? Tak proč se baví s Dekem?!

_________________________________________

Tak tady to dneska utnu. Omlouvám se za neaktivitu. Tet jsou už prázdniny a tak se tomuhle příběhu budu věnovat usilovně (držte mi palce) chtěla bych vydávat aspoň dvě kapitoly týdně pokud souhlasíte. Budu moc ráda za každou hvězdičku a komentář. Zatím u další kapitoly pa pa❤️

Bnha/hogwardsKde žijí příběhy. Začni objevovat