Hyunjin sırt çantasını kapının yanından alıp arabaya ilerledi çantasını bagajdaki valizinin yanına atıp arabaya bindi. "hazırmısın?" babasına karşı göz devirip, "hemde çoook" bay hwang arabayı çalıştırırken konuştu,"hyunjin sadece bir kaç hafta neden bu kadar uzatıyorsunki, senin iyliğin için yapıyoruz bunları." derin bir nefes alıp devam etti bay hwang "sadece eğlenmene bak hyunjin" hyunjin bay hwang sözünü bitirdikten sonra kulaklığını takıp şarkı listesinin başından başlatı ve gözlerini kapatı.Bayan ve bay hwangın bir iş gezisine çıkması gerekiyordu ve hyunjini evde tek başına bırakmak istemiyorlardı, okularda yeni kapanmıştı ve bayan hwang hyunjinin sitrestli bir dönemi geçtiğini söyleyerek onu büyük babasının evine göndermeye karar vermişti, ve bu karardan memnun olmayan tek kişi ise hyunjindi.
✦_✦
Araba durduğunda bay hwang hyunjine vardıklarını söyleyip onu uyandırmıştı. Hyunjin arabadan inip temiz havayı içine çekti. etrafa göz gezdirdi ormana yakın, binaların az olduğu bir yerdi bay hwang valizi bagajdan çıkartırken konuştu"nasıl buldun" "sıkıcı" bay hwang aldığı cevap ile göz devirip babasının evine doğru adımladı
"hyunjin eminim bu söylediklerine pişman olacaksın ve buraya geldiğin için mutlu olacaksın" hyunjin babasının arkasından
oldukça büğük eve doğru yürüdü."hoş geldiniz" babası ile büyükbabası sarıldklar, ayrıldıklarında hyunjinin büyük babası hyunjini kendine çekip sıkıca sarıldı, "hoşgeldin hyunjin"
Hyunjin ise yüzüne zorla bir gülümseme yerleştirip karşılık verdi. Umarım geldiği için mutlu olurdu ve bütün bir kaç hafta boyunca bunun pişmanlığını yaşamazdı.Hyunjin Babasına son bir kez sarılıp ayrıldı
"annen sürekli düzenli olarak seni arayacak telefonun açık kalsın ormana girme biraz tehlikeli" hyunjin babasının konuşmasını bitirdikten sonra isyan edercesine konuştu "baba çocuk değilim ben başımın çaresine bakabikirim siz işinize bakın."✦_✦
Hyunjin geleli 1-1,5 saat olmuştu ve şimdiden sıkılmıştı. Büğük babası ise biraz işi olduğunu söyleyip dışarı çıkmıştı. Evi biraz dolaşmaya karar verip odasından dışarı çıktı, Salonu görmüştü o yüzden o kısmı es geçip merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. tahta merdivenden çıkan ses çürümüş oldlğunun bir kanıtı idi evin en üst kısmına çıktığında karşısına bir kapı çıkmıştı tahta kapıyı gıcırdayarak açtığında içerde sadece eski örümcek ağı dolu bir piano ve büğük tozlanmış ağlar ile kaplı bir dolap vardı "ıyyy" yüzünü buruşturup odadan çıkarak kapıyı tekrar kapatı.
Aşağıya inmeye karar verdiğinde gözü yukaruya kaydı ve büğük bir kapak gördü kapağın tokmağını tutup aşağıya doğru çektiğinde aşağıya iplerile oluşturulmuş bir merdiven düştü "vay annasını" heycanlanmıştı ve acayip meraklanmıştı, bu merakının boşa çıkmaması için tanrıya yalvarıyordu. Yukarı çıktığında etraf çok karnlıktı, arka cebinden telefonu çıkartıp ışığını açtı, etrafa tutup ne var ne yok diğe yoklamaya başladı. Bir kaç eski tablo vardı üzerindeki kişi okadar soğuk bakıyorduki bian tırstı hyunjin. büğükbabasına benzemiyordu.
Çokta büğük olmayan bir kutu görmüştü ve yanında da çok eski olduğu beli olan bir kaç kitap ve anahtar.
Kutuyu kendine doğru çekip üstündeki tozu tek eli ile sildi. Elindeki telefonu bir yere tuturup işine devam etti.Kitapların üstündeki anhtarı alıp kutuyu açtı. Kaşlarını çatıp içdeki taşı çıkrdı
"ah tanrım tüm bu heycanım bir taş parçası içinmiydi inanamıyorum" ortası pembe ve etarafı bir kaç renk daha barındıran güzel taşı kutuya geri bırakıp kitaplara uzandı. Üstündeki tozu silip kapağını açtı "ne?" birşeyler yazıyordu, ama ne yazdığı hakında hiçbir fikri yoktu hangi dil ile yazılmıştı bilmiyordu o yüzden okuyamamıştı birkaç sayfa daha geçtiğinde halla aynı dilde yazdığını gördğünde kitabı kapatıp diğerlerine göz attı ama onlarda başka bir dil ile yazılmıştı. Hayalerinin suya düştüğünü farketiğinde oflayıp kutuya bıraktığı taşı geri aldı bi süre sonra taş olduğundan daha çok parlamaya başlamıştı"bu be sikim böyle!?" taş hertarafı bembeyaz edecek şekikde parladığında gözlerini kapatı.
Nefesinin kesildiğini hisetiğinde elini boğazına atı ve ovuşturmaya başaladı nefes almaya çalışıyor ama başaramıyordu. Bağıramıyor, hareket edemiyordu.
Bi anda arkaya doğru savrulup yere yığıldı.Uh umarım boka sarmam diğelim
Hyunjinin bulduğu taş ile kitaplar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦hyunchan✦
FanfictionHyuninin büyükbabasının evinde bulduğu bir taş yüzünden lanetlenmişti. Tek kurtulma şansı şeytanın oğlu olarak bilinen chanıdı.