119-Yeni bir mesaj

23 5 11
                                    

*yeni bildirim(şimdi)

Gray;Merhaba Amy yazdığın yazıdan çok etkilendim aslında ben de kalp hastasıyım ondan ne demek istediğini çok iyi anlayabiliyorum , ve içini buraya dökmenin ne kadar zor olduğunu da ,tanıştığıma memnun oldum :))


Amy: Merhaba Gray yazımı sevdiğine çok mutlu oldum aslında birinin yazımı okuyup beğenmesi ve üstüne üstlük mesaj  yazması benim için çok şey ifade ediyor çok teşekkür ederim , umarım iyisindir :))

Amy: Ah bu arada ismin nedir , gray galiba takma ismin ?

Gray:Açıkçası ismimin ne olduğunu bilinmesini istemiyorum senin için de sorun olmazsa, çünkü okulumdakilerin sayfamda yazdıklarımdan haberleri yok hatta kalp hastası olduğumdan bile ondan bunu pek paylaşmak istemiyorum umarım senin için sıkıntı olmaz .

Amy:Tabi ki sıkıntı değil bu şekilde de arkadaş olabiliriz istersen :)) Ben seninle konuşmaktan çok hoşlandım .

Gray: Ben de ;)

Amy;Başka neler yapmayı seversin gray, sana bu şekilde hitap edebilirim değil mi ?

Gray:Tabi ki , bana bu şekilde seslenebilirsin, ben de aslında elektro gitar çalıyorum ve rock müziği çok seviyorum,dinlerken sanki biri beni koşulsuz bir şekilde seviyor gibi hissediyorum

Amy: Ben de keman çalarken öyle hissediyorum sanki kimsenin bilmediği özel bir alanım var gibi, bana özel bir şato, seni çok iyi anlayabiliyorum .
Bu arada ben de rock dinliyorum :))

Gray:Gerçekten mi neler dinlersin?

Amy:ACDC' yi çok severim ve Queen 'i biraz klasik olacak ama

Gray:İnan bana klasikleşmesinin nedenleri var, onlar tam bir başyapıt ;) aslında ben de klasik dinliyorum biraz biraz.

Amy:Neler dinlersin , Bach , Gzerny, Chopin,Beethoven?

Gray: Öyle sayınca bir an strese girdim :)) hahahahahaha
Genellikle Bach dinliyorum müzik dinlerken kitap okumak hoşuma gidiyor.

Amy:Ah kusura bakma bir an heyecanlandım :)) Ben kitap okurken müzik ne yazık ki dinleyemiyorum notalar konuşuyormuş gibi geliyor ondan kafam karışıyor.

Gray:Bu konuşmamız çok hoşuma gitti Amy, şu an gitmem lazım  üzgünüm , annem yemeğe çağırıyor , yarın konuşmamıza devam edebilir miyiz ?

Amy:Tabi ki afiyet olsun , ben de erken uyuyacaktım bugün zaten :)

Gray:Teşekkürler,  tatlı rüyalar Amy 🌠💫

Amy:💫🥰

Son 120 Gün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin