Çevrimiçi(Gray'in Blogu)
Merhaba ben Gray 16 yaşınday aslında buraya yazma nedenim gerçekte kimseye kendimi ifade edememek. Okuldaki herkes beni çok sever ama benim kişiliğimi değil ya da düşüncelerimi ,gerçek Gray'i aslında kimse tanımıyor bile ,kendime bu takma ismi vermemin nedeni ise kendi ismimi söyleyememek, çünkü insanların beni okulda tanıdığı biçim buradakinden çok farklı , burada kendim olabileceğim ve size herseyimi anlatacağım , fakat okulda kendimi o kadar insanın içinde o kadar yanlız yanlız hissediyorum ki ,sanki o kadar yıldızın arasında yanlız kalmış bir gezegen gibiyim ,hepsi birbirine çok benziyor ve ben de bir o kadar farklıyım, acaba ben de kendime bir güneş bulabilecek miyim, sadece beni ısıtan bir güneş, sadece benim için yanan bir güneş...
Aslında ben kalp hastasıyım bundan dolayı hayatımda hiçbir zaman spor yer almadı,insanlar vücut yapımdan dolayı sürekli futbol ya da ragbi oynamamı istedi fakat ben hem sporu sevmiyordum hem de kalbim için çok sakıncalıydı, bu yüzden okulda bilerek ayağımı defalarca kırdım, çünkü kimsenin hasta olduğumu bilmesini istemiyordum , en azından eskisi gibi olmasın diyerek sadece umut ettim ,çünkü yeni bir başlangıç yapmak istiyordum.
Ama spor bana ne kadar uzaksa , sanat benim için o kadar yakın oldu ,kendimi bildim bileli ne zaman üzülsem müzik dinlerim hatta elektro gitar çalıyorum:)) Müzik hayatımın bir parçası gibi... Resim çizmeyi de çok seviyorum aslında ve ayrıca uzay ve gökyüzüyle alakalı kitaplar okumayı da anlayacağınız aslında ben biraz daha içine kapanık bir insanım fakat okuldayken bu değişiyor sanki bir kostüm giyiyorum,giymek zorunda kalıyorum çünkü eğer en iyisi olmazsam insanlar gerçekten kim olduğumu öğrenir ve ne kadar kırılgan olduğumu da , kalbimi daha fazla bantlayamam , yırtılan kalbimi kapatacak bandım kalmadı artık ,bunun yerine onu herkesten uzakta güvende bir yerde bekletiyorum , birinin tamir etmesi ümidiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son 120 Gün
RomanceHayatı boyunca hiçbir şey yaşayamayan Amy ve onun son 120 gününde yaşayacaklarını anlatıyor , daha önce yapmak istediklerini yapabilecek mi ,hayallerini gerçekleştirebilecek mi , yoksa o da gökyüzünde kayan milyonlarca taş parçası gibi yok mu olac...