So dari umur aku 6 tahun, abang aku dah bagi aku minum air mani dia. Dia tengah remaja, umur budak nakal, selalu horny kot, so kerap juga la dia bagi aku hisap and telan air mani dia. Aku muda 6 tahun dari dia, aku sayang dia sebagai abang, so bila dia minta, aku ikut kan je la. Plus masa pancut tu nampak dia macam happy, so lagi semangat la aku hisap. Aku perasan abang aku ni, dia jenis suka bercium. Kalau kitaorang berdua je, dia rajin cium mulut dengan aku. Tak sangka kan, anak emas mak ayah aku, yang paling diharap-harapkan, yang paling dijaga rapi, yang diberi layanan terbaik, selama ni, gunakan mulut adik dia yang muda dari dia 6 tahun, untuk puaskan nafsu dia. Aku pun kecil lagi masa tu, mana ada nak mengadu-ngadu ni. Sebab apa? Believe it or not, walaupun aku masa tu kecil lagi, akil baligh pun belum lagi, aku suka hisap kote dia. Selalu abang Fitry yang akan minta, tapi ada2 masa, aku yang akan minta nak hisap kote dia. Macam budak minta susu dekat mak tu kan, macam tu la aku. Kadang2 aku merengek-rengek minta dan abang aku akan sentiasa bagi. Sebab tu aku sayang dia! Budak2 kalau minta barang, kau bagi, kau layan, suka la dia kan. Dan aku masa tu tak sure yang aku suka tu sebab aku suka hisap ke, atau aku suka rasa air mani dia ke, atau aku suka tengok dia happy setiap kali dia pancut ke, aku tak sure. Tapi yang pasti, aku suka! Aku suka dia cium aku setiap kali aku minum air mani dia. Aku suka dia peluk aku masa tidur lepas aku minum air mani dia. Aku sayang abang aku!
Dan nafsu dia tak kurang2 okay. Sentiasa bertenaga, stamina kuat. Pemain bola sepak la kata kan. Benda ringan ni berterusan sampai la aku umur 10 tahun. Abang aku umur 16 tahun, masuk sekolah menengah, dia lagi expose la. Plus dia agak popular dekat sekolah, budak pandai, main suka pula tu. Satu abang aku ni, jenis mudah bergaul. Kawan sekolah dia ramai, dari budak nakal, ke budak nerd, semua dia kawan, semua dia ngam. Dia banyak la expose benda2 dekat sekolah ni. Aku cakap macam tu sebab umur aku 10 tahun, umur dia 16 tahun, dia ajar aku apa itu sex. Tapi nak sampai ke sex tu, aku terseksa, jiwa dan raga, batin aku diseksa cukup2 oleh abang Fitry. Makin aku dewasa, makin aku tahu yang abang Fitry tu, ada sikit perangai sadis. Dan segala tunjuk ajar dia, dia jadi kan aku seorang masokis. Ini andaian aku la kan, sebab selama ni hidup dia di control dan diatur untuk jadi yang terbaik, dia rasa dia tak ada control atas hidup dia tau, so maybe sebab tu masa dia buat sex, dia jadi sadis. Sebab dia suka pegang control tu. Tapi sadis dia pun, aku cintakan dia, dan dia cintakan aku. Dia kerap cakap dia rindu aku, dia sayang aku. Walaupun cara dia kasar dan ganas, tapi aku tahu dia sayang aku betul2. Aku bukan tempat dia lepaskan nafsu je. Beberapa kali dia pernah tinggalkan study dia, tinggalkan kerja dia sebab nak teman aku sakit. Aku ingat dulu masa aku aku umur 15 tahun, aku accident masa naik basikal. Dia sanggup tinggal study dia dekat US seminggu sebab nak teman aku. So aku tahu, dia sayang aku. Dia siap carikan pengganti untuk aku sepanjang dia study sana okay. Ya, cara dia kasar, ganas, tak normal, tapi aku tahu dia sayang aku dan dia tahu aku sayang dia. Macam mana dia cari pengganti dia tu, tu nanti aku cerita okay.
So first time dia ambil teruna aku, first time dia jolok aku, aku ingat lagi. Sumpah aku tak menyesal walaupun masa tu umur aku 10 tahun. Dia ajar aku apa itu kepuasan melalui sex. Kau bayangkan, aku umur 10 tahun, aku tahu apa itu kepuasan sex, dengan abang aku sendiri yang masa tu umur dia 16 tahun. Dan abang Fitry ni sadis gila, dia buat sampai aku yang merayu nak sex dari dia masa tu. Budak umur 10 tahun, merayu nak sex dari abang dia umur 16 tahun! Abang Fitry masa tu dia pandai game aku, sampai aku sendiri merayu nak. So cerita dia, nak seminggu lagi hari jadi aku. Masa tu nak dekat sebulan lebih dah dia tak minta aku hisap. Time aku minta, dia tolak. Masa tu layanan dia dekat aku memang aku rasa macam dingin je. Tengok aku pun tak nak, luang masa dengan aku pun tak nak, tidur dengan aku pun tak nak, bercium memang tak la. Lepas tu masa tu dia kerap keluar dengan Kriss. Masa tu dah boleh bawa motor kan, walaupun tak ada lesen, still ayah belikan motor, senang nak beli2 barang dapur dekat kedai dekat2 sini. So kerap gila dia keluar. Sebelum tu dia okay, dalam sebulan lebih tu dia berubah. Dan seminggu sebelum hari jadi aku tu, lagi teruk dia jadi. Pandang aku pun tak mau, lagi kerap keluar, kerap tidur rumah Kriss, katanya nak study. Aku jadi sunyi, and jadi rindu. Aku rindu hisap kote dia, aku rindu minum air mani dia, aku rindu ciuman dia, aku rindu pelukan dia, aku rindu belaian dia. Budak umur 10 tahun boleh rindu macam ni. Masa tu dalam hati aku ni macam berkecamuk, macam memberontak. Aku gian! Aku dian nak bersentuhan dengan abang aku! Gila ke!? Budak umur 10 tahun gian nak dibelai oleh abang dia!
YOU ARE READING
Aku dan Abang
Short StoryNama aku Fikri. Anak bongsu dalam 3 beradik. Abang aku Fitry, anak pertama, and kakak aku Filzah, anak kedua. Umur aku 25, abang aku 31 and kakak aku 29. Cerita ni adalah cerita sex antara aku dengan abang aku. Dan beberapa watak tambahan lagi.