Abang jenis apa yang tengah fuck bontot adik lelaki dia, dan adik lelaki jenis apa yang merayu minta abang dia masukkan kote abang dia dalam bontot dia? Entah, tapi itu la kami. Atas katil, dekat bilik abang, seorang abang tengah meneroka lubang bontot adik lelaki dia dengan dia jari dia. Seorang abang yang berumur 16 tahun, yang sepatutnya menjaga, melindungi dan menyayangi adik lelakinya yang berumur 10 tahun, sedang mengajar adiknya itu erti seks. Sedang mengajar adiknya erti kepuasan seksual. Abang dan adik lelaki yang berkongsi darah yang sama, dari mak ayah yang sama, sedang hanyut dalam nafsu masing2.
Dua jari abang Fitry disorong keluar masuk, kejap tu di gerak2kan dalam bontot aku, macam tengah cari sesuatu. Tak ada dah rasa sakit, yang aku ingat, rasa sedap, rasa syok. Tambah pula mulut abang Fitry yang tak stop2 cium, jilat, sedut and hisap setiap inci badan aku. Panas, aku jadi panas. Aku nak lagi. Aku nak lebih. Aku nak lebih dari dua jari. "Abang nak kote" aku merengek manja sekali lagi. "Sabar sayang, satu lagi eh" abang Fitry pujuk aku. Aku dapat rasa, ada lagi yang nak masuk lubang bontot aku, tapi kali ni aku tak menolak, aku tak jerit dah walaupun sikit. Jari ketiga abang Fitry yang berjaya masuk lubang aku tu, buat aku jadi lagi tak keruan. Badan aku menggeliat. Rasa nak kencing, yang macam aku rasa sebelum ni datang lagi. Tangan aku peluk kepala abang Fitry yang tengah kerjakan tetek aku. Bontot aku terangkat-angkat masa kena fuck dengan jari abang Fitry, kejap laju, kejap slow. Aku gila, aku khayal. Peluh banyak gila, badan kitaorang berdua panas. Aku tak dapat rasa nak kencing tu, last2 aku lepaskan je. Pancutan kering aku yang kedua malam tu. Kitaorang tak macam adik beradik lain. Walaupun berkongsi darah, berkongsi mak ayah, tapi kitaorang sekarang macam sepasang kekasih. Abang aku, abang aku sendiri, yang aku sayang, yang aku sanjung, yang mak ayah paling harapkan, dah berikan kepuasan seksual kepada aku, adik dia yang umur 10 tahun ni. Umur yang aku tak sepatutnya tahu erti kepuasa seksual, tapi dah diajar oleh abang kandung aku sendiri yang umur 16 tahun ni. Aku sayang dia! No! Aku cintakan dia!
Abang Fitry tahu aku dah pancut kali kedua. Dia cium lembut aku "Adik suka jari abang dalam bontot adik?" abang Fitry tanya. Aku angguk. "Adik nak kote abang tak?" dia tanya lagi. Walaupun dah dua kali pancut, walaupun penat dah, tapi aku belum puas. "Nak!" aku jawab laju2. Dia tergelak, and sekali lagi dia cium lembut mulut aku. Abang Fitry sapukan gel tadi dekat kote dia, lepas sapu sikit dekat lubang bontot aku, sambil dia tekan2 jari dia ke dalam. Aku senyum, lidah aku terjelir tengok badan dia yang tengah berpeluh tu, berkilat sebab peluh, muka dia yang tengah merah tu, aku gerak2 kan bontot aku, minta abang Fitry cepat2 masukkan kote dia dalam bontot aku. Macam jalang aku masa tu. Umur 10 tahun dah menjalang nak kote abang aku. Umur 10 tahun dah minta abang aku untuk fuck aku. Umur 10 tahun gerak2 bontot, tak sabar tunggu kote abang aku masuk lubang bontot aku.
Abang Fitry just senyum je tengok aku gerak2 kan bontot aku, tak sabar tunggu batang kote dia. Settle sapu gel tu, abang Fitry ambil bantal letak bawah pinggang aku, so bontot aku macam naik sikit. Abang Fitry betulkan kedudukan dia, dia kangkang kan kaki aku, then start main kepala kote dia dekat lubang bontot aku. Bontot aku berdenyut-denyut tunggu kote abang kandung kesayangan aku. Aku merengek manja, minta abang Fitry cepat. Abang Fitry gelak then dia cium aku semula. Masa dia cium aku tu, kepala kote dia start cucuk bontot aku. Aku terkejut, aku nak jerit tapi mulut dia melekat dekat mulut aku. Kote dia lagi besar dari tiga jari dia tadi. Aku genggam lengan dia. Aku start menangis. Abang Fitry tak berhenti-henti pujuk aku. "Adik sayang abang kan?" "Sikit je lagi okay?" "Adik nak kote abang kan?" "Abang sayang adik" tak berhenti-henti dia bisik benda2 ni dekat telinga aku. Kote dia terus masuk, sikit-sikit sampai habis. Last masuk tu, aku peluk dia. Perut aku senak. Kaki aku selak pinggang dia. Dia pula macam mendengus, macam binatang tengah nak terkam mangsa dia tu kan, macam tu la dia mendengus dekat telinga aku. Aku pusing tengok muka dia. Dia pejam mata dia, muka dia merah, macam tengah tahan sakit tu, badan dia mengigil sikit. Badan dia kejang, tak bergerak. Entah kenapa aku suka tengok dia macam tu. Hilang rasa senak, rasa sakit. Lama juga abang Fitry tak bergerak. "Adik sakit lagi?" abang Fitry tanya aku. Aku senyum manja dekat dia, cium dia, aku gerakkan bontot aku, tanda aku dah sedia nak dia fuck aku. Dia mendesah masa aku gerak2 bontot aku. Muka dia nampak macam menahan sakit, atau menahan sedap.
YOU ARE READING
Aku dan Abang
Short StoryNama aku Fikri. Anak bongsu dalam 3 beradik. Abang aku Fitry, anak pertama, and kakak aku Filzah, anak kedua. Umur aku 25, abang aku 31 and kakak aku 29. Cerita ni adalah cerita sex antara aku dengan abang aku. Dan beberapa watak tambahan lagi.