Bab 2 - Part 2

682 4 0
                                    

Aku start nangis bila aku gosok2 badan aku tak sama rasa dia dengan masa abang Fitry layan aku. Aku menangis. Aku geram, aku marah, aku sedih, aku rindu tapi yang paling kuat, aku gian. Aku gian dengan belaian abang Fitry. So slow2 aku jalan pergi bilik dia. Dalam keadaan aku menangis ni, aku jalan slow2, nangis slow2. Tak nak mak ayah kakak aku dengar. Aku buka pintu bilik dia slow2. Abang Fitry tengah main phone atas katil dia, abang Kriss dalam bilik air sebab aku boleh dengan bunyi paip terpasang. Abang Fitry tengok aku menangis, "Kenapa?" dia tanya ringkas. Aku tutup pintu, jalan ke arah dia, "Fikri nak abang Fitry" Aku jawab teresak-esak. Abang Fitry just senyum, then dia bangun duduk, then dia peluk aku. "Adik nak apa dari abang?" dia tahu aku nak apa, tapi saja dia test. Aku pegang kote dia tapi dia cepat2 tolak tangan aku. "Abang boleh la." Aku merayu-rayu dekat dia nak kote dia. Dia dukung aku then dia baringkan aku atas katil. "Kita kiss je okay?" Aku angguk je, sambil tengah menangis tu. Masa bibir dia sentuh bibir aku tu, satu rasa macam, macam mana tak tahu nak cakap. Macam kau dah lama tunggu, last2 kau dapat benda tu. Macam tu rasa dia. Lain rasa dia dengan masa abang Kriss bercium dengan aku. Kitaorang start bercium, aku gelojoh, hisap lidah abang Fitry, abang Fitry just relax je. Lepas tu kitaorang ubah posisi, abang Fitry baring, aku pula duduk atas perut dia. Aku pula kat belah atas, aku start gelojoh balik. Sambil aku hisap lidah abang Fitry, tangah aku raba2 badan dia. Aku rasa dada dia, aku raba perut dia. Aku masukkan tangan aku dalam baju dia, aku sambung raba. Aku jadi horny gila! Aku jadi high! Budak umur 10 tahun, boleh rasa macam horny, boleh rasa high, masa tengah hisap lidah abang dia, masa tengah raba badan abang dia.

Abang Fitry still maintain relax, dia steady je. Tangan dia pegang pinggang aku, sekali sekala dia macam tekan aku. Aku tengah high tu, just layankan je. Aku hanyut masa tu, macam kena rasuk. Aku tak kira, aku nak juga kote abang Fitry. Tangan aku ke belakang, cuba nak capai kote. Dia lepaskan aku, terus stop. Aku terkedu la. Aku merengek sekali lagi, menangis minta benda yang dalam seluar abang aku tu. Abang Fitry kesat air mata aku, pegang pipi aku, cium aku. "Adik nak benda tu, kena tolong abang, boleh?" Abang Fitry tanya. Aku yang masa tu tengah gian, just angguk je. Abang Fitry senyum. Sekali lagi dia cium aku, aku hisap lidah dia macam dah sepuluh tahun tak dapat susu. Macam tu la aku rasa masa tu, macam sepuluh tahun tak dpt air mani dia. Kali ni beza, kalau sebelum aku seorang yang gelojoh, kali ni abang Fitry pun jadi gelojoh. Tangan dia start raba2 badan aku, sampai bontot aku, dia tepuk2 manja. Aku suka! Aku suka layanan abang Fitry kali ni. Bila abang Fitry gelojoh macam tu, dada aku macam tiba2 gatal. Aku start picit2 puting tetek aku. Entah kenapa, aku rasa macam gatal situ. Masa abang Kriss picit2 tadi rasa sedap. "Adik buat apa tu?" abang Fitry tanya, tengok tangan aku picit2 puting tetek aku. Aku merengek tak jawab, tangan aku just tunjuk kat tetek aku. Abang Fitry tergelak, terus dia angkat baju aku sampai nampak tetek aku. "Ni ke?" Dia tunjuk arah tetek aku. Aku angguk manja. Dah macam jalang pun ada aku rasa masa tu. Terus dia hisap, gigit2 tetek aku. Masa tu aku macam kena renjat. First time kena macam tu. Tak sangka aku masa tu, kena hisap tetek boleh buat aku gila macam tu. Aku tak keruan. Abang Fitry kejap2 hisap gigit belah kiri, kejap tukar belah kana. Dia tukar2. Aku meronta menggeliat macam orang gila. Tahan sedapnya abang Fitry buat macam tu.

Tangan aku pula duk peluk kepala abang Fitry, tak nak lepas. Aku syok! Aku high! Kote aku memang keras habis. Paling ketara badan aku menggeliat tu ke atas ke bawah. Pinggang aku turun naik tekan kote abang Fitry. Tangan abang Fitry start tepuk2 bontot aku. Lagi gila aku dibuatnya. "Adik sayang abang Fitry tak?" Abang Fitry tanya. Aku dengan muka macam lapar batang tu, jawab ya. "Kalau adik sayang, adik kena tunjuk adik sayang abang" abang Fitry cakap lagi. Aku tanya la "Nak tunjuk macam mana?" Tangan dia start raba2 bontot aku. Bontot aku terangkat2. Seronok rasa panas badan abang Fitry tu. Lepas tu dia cucuk jari dia dekat lubang bontot aku, "Abang nak masuk kote abang dekat sini". Aku merengek cakap "Nak hisap!". Abang Fitry cium aku, "Hisap tu lepas ni, sekarang abang nak masuk kote abang dekat sini dulu, baru abang tahu adik sayang abang" Aku just angguk jawab okay. "Tapi lepas ni boleh hisap kan?" Abang Fitry gelak. "Lepas ni adik abang nak apa, abang bagi okay?" Abang Fitry sambung cium aku. Dia start buka baju aku dengan baju dia. Masa ni kitaorang dah bogel dah dua2. Sekali lagi dia peluk cium aku. Aku cakap la, peluk berbaju dengan peluk bogel tak sama! Masa bogel, rasa panas badan tu, bergelumang tu, sedap dia lain macam! Kote kitaorang sama2 keras dah. Aku tengok kote dia berkilat masa tu, macam basah lepas tu ada air macam keluar. Masa tu, kote dia nampak sangat sangat sangat sangat menyelerakan! Macam kau tak makan sepuluh tahun, then nampak ayam goreng depan mata. Fuh! Mulut aku ternganga minta kote masa abang Fitry tanggal baju dia. Abang Fitry gelak je. Sudah tu, terus dia terkam aku. Kitaorang bercium, dia hisap gigit puting aku. Bontot aku terangkat-angkat kena layan dekat abang Fitry macam tu. Aku horny!

Tangan abang Fitry start raba bontot aku. Jari dia start main2 dekat lubang bontot aku. Entah kenapa, aku jadi lagi horny. Dia gosok2 jari aku dekat lubang bontot tu. Bontot aku terangkat-angkat, macam nak lagi. Sampai satu tahap aku cakap rasa nak kencing dekat abang Fitry. Dia gelak then dia stop. Dia sambung cium mulut aku. Dia buat tak tahu masa aku cakap nak kencing tu. Sekali lagi dia start main jari dekat lubang bontot aku sambil dia cium and main tetek aku. Memang layanan dia masa tu aku rasa macam boleh jadi putih biji mata aku. Rasa nak kencing tu datang lagi tapi kali ni abang Fitry tak stop. Dia sambung layan aku kaw2. Rasa nak kecing makin lama makin kuat, last2 aku lepaskan je rasa tu. Tapi tak keluar apa. Dah besar ni baru aku tahu, tu first time aku pancut kering. Tapi masa tu aku tak tahu. Aku lemas, nafas aku jadi laju. Sedap, lega, macam2 aku rasa masa tu. Peluh tu tak payah cakap la, basah dah katil tu walaupun aircond terpasang. Suara aku pula tak dengar sebab suara tv kuat. Aku rasa puas. Aku seronok! Tapi tidak abang Fitry. Dia belum puas. Itu baru permulaan game dia.

Dia stop apa dia buat, then dia bangun, jalan pergi meja study dia. Aku tengok dia bawa keluar satu botol kecil. Dia jalan balik dekat katil, buka botol tu dan picit sikit macam satu gel dekat jari dia. "Adik sayang abang kan?" dia tanya, aku angguk je. Dia sambung cium aku dan sambil jari2 dia main dekat lubang bontot tapi kali ni lain. Bontot aku rasa sejuk, sejuk gel tu. Abang Fitry gosok2 lepas dia start cucuk lubang bontot aku. Aku tolak dia, sebab rasa sakit. Dia tekan aku, dia tarik rambut aku, cium mulut aku. Lagi ganas dari sebelum ni. Jari dia sambung cucuk lubang bontot aku. Sakit weh masa mula2 tu! Lagi ganas dia genggam rambut aku, lagi ganas dia cium aku. Aku meronta-ronta tapi dia atas aku, dia lagi besar, aku boleh buat apa kan? Dia sambung, tak hiraukan aku sampai la jari dia lepas masuk satu dalam bontot aku. Masa tu aku rasa macam nak berak. Sakit pun ya jugak. Aku stop meronta and dia pun stop cium aku. Aku menangis, dia cium2 muka aku, jilat air mata aku. "Adik sayang abang tak?" abang Fitry tanya. Aku angguk. "Abang pun sayang adik, abang nak masukkan kote abang dalam ni boleh?" dia cakap sambil gerak2 jari dia dekat dalam bontot aku tu. "Sakit abang" aku merengek. "Mula2 je sakit, nanti rasa sedap. Abang Fitry janji! Adik sayang abang kan?" Aku angguk lagi. "Sayang abang Fitry tak?" dia tanya lagi sambil jari dia tu slow2 start fuck bontot aku. "Sayang" aku jawab sambil tahan rasa tu. Rasa macam nak berak pun ada, rasa sakit pun ada. Abang Fitry start jolok jari dia lagi dalam. Aku terjerit sikit tapi dia cepat2 cium aku. Kejap2 hisap gigit tetek aku, kejap2 dia cium leher aku, kejap2 cium perut aku. Aku hanyut, sekali lagi aku hanyut. Aku horny balik, badan aku start panas balik. Aku menggeliat macam cacing kena air panas. Rasa sakit, rasa nak berak tadi hilang. Makin lama makin laju jari dia fuck aku. Bontot aku terangkat-angkat rasa sedap. Ya, rasa sedap. Bukan sedap dekat lidah, rasa sedap dekat lubang bontot aku. Aku betul2 boleh rasa jari dia keluar masuk lubang bontot aku. Jari kasar dia, jari seorang abang. Kalau mak ayah aku tahu, yang anak sulung diaorang yang umur 16 tahun ni tengah finger fuck bontot anak bongsu diaorang yang umur 10 tahun ni, entah apa la jadi. Sama2 lelaki pula tu. Aku high! Aku horny! Aku hanyut dalam layanan abang Fitry. Setiap ciuman dia, setiap gigitan dia, setiap sedutan dia, aku khayal! Aku hanyut! Hanyut dalam kesedapan. Hanyut dalam nafsu. Hati aku 10 tahun aku tu terdetik, aku nak kote abang Fitry dalam lubang bontot aku! Aku nak abang Fitry!

Hati aku memberontak! Hati aku menjerit teringin! Aku nak abang Fitry masukkan kote dia dalam bontot aku. Perasaan teringin tu menjerit-jerit dalam hati aku yang berumur 10 tahun ni. Aku nak lebih dari jari dia yang jolok bontot aku ni. Abang Fitry masih meratah seluruh badan aku dengan mulut dia. Dijilat, dihisap, digigit dan disedut setiap inci badan aku, sambil jari dia sorong keluar masuk bontot aku. "Abang Fitry, nak kote" aku merengek manja. Abang Fitry tersenyum dan cium aku. "Adik nak kote abang dekat mana?" dia sengaja mengusik aku. "Dekat situ, dekat tangan abang!" aku jerit2 manja. Lagi kuat abang Fitry usik aku "Dekat sini?" dia tekan2 jari dia lagi kuat dekat lubang bontot aku aku. Lagi ganas jari dia bergerak dalam lubang bontot aku tu, macam ada benda yang nak dikoreknya keluar. Aku lagi tak keruan! Bontot aku terangkat-angkat! Aku angguk laju2, tanda ya, aku nak kote abang Fitry dalam bontot aku. Budak 10 tahun ni, minta abang dia masukkan kote abang dia dalam bontot dia. Gila! Abang Fitry senyum "Tak boleh lagi, nanti adik sakit" dia pujuk manja. Aku geleng kepala, cakap nak juga, nak juga. Dia just senyum and cakap "Manja adik abang ni". Terus dia cium aku balik dan dalam masa yang sama, aku rasa ada lagi benda nak masuk lubang bontot aku. Aku nak jerit tapi dia cepat2 cium aku. Aku lemas, aku hanyut dalam aksi mulut dan lidah dia, sambil dua jari tengah fuck bontot aku sekarang.

Aku dan AbangWhere stories live. Discover now