Galatasaray Anlamı

78 5 0
                                    

GALATASARAY adının oluşmasında katkısı olan galat sözcüğü binlerce yıl önce kuzeyden balkanlara inen bir topluluğa verilmiş olan addır.
GALAT'IN anlamı cesur ve onurludur.
Kaptan Arda Turan'ın tanıtımını yaptığı mor formamızın adı ise 2288.Asalet anlamına gelen mor rengin bu formamızda kullanılmasının ve 2288 ismini almasının sebebiyse büyük camiamızın köklü, cesur ve onurlu kimliğini yansıtmaktadır.

Yani Galatasaray hem cesur, hem onurlu hem de şampiyon bir takımdır.Galatasaraylı olunmaz.Galatasaraylı doğulur.Galatasaray bir yaşam biçimidir.Ben bu duyguyu size nasıl anlatsam ki... Fanatik bir Galatasaray taraftarıyım. En sevdiğim oyuncu wesley sneijder.Yani hićbir oyuncuyu ayırmam.Galatasaraylı her insan candır.Bu arada fernando muslera da çok tatlî..
Takımımızın başına Hamza hoca geleli iyi bir çıkış yakaladık.Mançini döneminde öyle bir çöküşe geçtik ki iyi ki küme düşmedik.Adam gidiyor Burak Yılmaz gibi bir fotvet oyuncusunu kanatta oynatıyor.Yani muslera'nın forvette oynaması gibi...
Belki bu sene şampiyonlar liginden erken ayrılmış olabiliriz.Ancak süpertoto süperlig de şampiyonluğa oynayan bir takımız.Geçen hafta Fenerbahçe'den yediğimiz darbe bizi biraz sarstı. Ancak hala lider biziz.Biz şampiyon geldik şampiyon gidrceğiz....

Arkadaşlar diğer bölümde unutulmaz maçlardan bir bölüm yayınlamayı istiyorum.Eğer merak ettiğiniz bir konu varsa yorum atabilirsiniz...

♥GALATASARAY TUTKUDUR ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin