- Majd meglátod, nagyon jó lesz. Szerzel rengeteg barátot és minden jól fog menni. Minden hónapban fizetem a kollégiumot, illetve a tandíjat is. De egy valamit jegyezz meg! Ne hagyd, hogy bárki is közénk álljon! - mondta a pasim, Jason, akivel már 4 éve vagyok együtt. Most kezdem az egyetemet és ez valahogyan teljesen más, mint az általános, vagy éppen a gimnázium. Itt már nehezebben talál barátokat az ember, de csak bólintottam.
- Rendben - majd adott egy apró csókot, úgy, hogy a folyosón lévő összes ember látta (igen, felvállaljuk a kapcsolatunkat, mert nem érdekel minket mások véleménye) - Azért néha majd írj!
- Úgy lesz - mosolyodtam el.
- Szeretlek! - és egyre messzebb került tőlem, majd a folyosó végén jobbra lekanyarodva el is tűnt.
Beballagtam a szobába úgy, hogy még mindenki nézett és az ágyamba zuhantam. A mai napom hatkor indult, mert az egyetem kb. három órányi útra volt, de még előtte pár cuccot össze kellett még pakolnom.
És holnaptól kezdetét veszi a tanulás. Ismét. Médiatudomány szakon fogok tanulni, de még nem tudom mi akarok lenni. Talán híres rendező? Vagy újságíró? Netán riporter? Na mindegy is... Még van némi időm, ugyan nem sok, de van.
A szomszédos ágyra pillantottam, ahol egy basszusgitár pihent. A falon egy csomó rock banda poszter és egyéb miegymások. Bizonyára rocker lesz a szoba társam... aki az imént nyitott be.
- Csá, Luke vagyok! - nyújtott kezet és megráztam.
- Peter.
- Te milyen szakra mész? - kérdezte, mikor elővett egy szál cigit és kiült a nyitott ablakba füstölni.
- Média, és te?
- Szintúgy. Habár én rohadtul nem akarok. Én felsőfokon akarom tanulni a zenét, de a szüleim egyáltalán nem pártolják. Főleg nem azt, hogy rockot játszom. Nekik csak a komoly zene a jó.
- Értem. És eljátszol valamit?
- Most? - kérdezte felcsillant szemekkel.
- Ha nem gond - elnyomta a csikket és kezébe vette a gitárt.
- Van olyan szám, amit szeretsz?
- Van, a... Escape The Fate-től a Lightning Strike.
- Nagyon jó választás - bólintott és valami hihetetlenül kezdte pengetni a húrokat, méghozzá olyan gyorsan, hogy azt sem tudtam hol vagyok - Nos?
- Nincs bandád? Mert ez eszméletlen volt.
- Nincs sajnos, de kösz. Te is rock rajongó vagy?
- Nem, sajnos nem. De ugyanakkor nem vetem meg. Bármit elhallgatok.
- Ezt örömmel hallom, mert én is, de ugyanakkor mégis ehhez húz a szívem - feküdt el az ágyon velem szemben.
- Akkor válaszd ezt. Tudod, te döntöd el, hogy mit akarsz az élettől.
- Igen, tudom, de jobb, hogyha nem ismered anyáékat. Na, de veled mi a helyzet? Hogyhogy itt vagy? Te meleg vagy?
- Nos, biszex inkább, mintsem meleg. Azért vagyok itt, mert én itt akarok lenni. Erre nem erőszakoltak rá a szüleim. Csak arra, hogy a pasimhoz költözzek, miután megtudták.
- Sajnálom. Nagyon rossz lehet, ha kitagad a családod.
- Igen, az. De már hozzászoktam. Jason volt az, aki végigvezetett az úton, fogva a kezem, amit eddig senki nem tett.
- Ez valamilyen szinten jó.
- Igen - és ekkor berontott egy magas szőke hajú lány.
- Luke, jössz ma este zenélni a tóhoz?
- Először is: Te ki vagy?
- Én Ava vagyok. Majd csoporttársak leszünk. Szóval jössz vagy sem?
- Egy kis zenélésre soha nem mondok nemet.
- És te? - nézett rám nagy mosollyal.
- Hogy én? Hát... Miért is ne?
- Szuper, akkor hatra legyetek a tónál, mert este kilencig vagyunk csak szabadok - és már ki is ment.
- Extra a csaj, nem? - fújt egyet.
- Hát...
Eljött az este és már a tónál voltunk, ahol viszonylag elég sokan voltak.
Hatalmas tábortűz volt és mindenki nevetgélt. Biztos jó lehetett a társaság.
- Gyertek! Megjött Luke! - ordított Ava, mire mindenki a tűz köré rakott farönkökre ült. Velem szembe egy jó kötésű, velem egykorú, helyes srác ült és folyamatosan engem bámult. Mikor lenéztem a földre, hallottam és fél szemmel láttam, ahogyan suttog valamit a mellette lévő lánynak, majd a másik oldalon Ava-nak.
- Mi legyen a zene, amit hallani akartok? - kérdezte Luke.
- Legyen valami szomorú, de ugyanakkor szép szám - mondta a helyes srác nagy mosollyal felém kacsintva, amitől lehet, hogy egy kicsit elpirultam.
Mikor Luke elkezdett játszani, a tűzre meredtem. Mintha a tűz testeket öltött volna. A családom testét.
Mindig egy-egy kis részletet láttam a gyerekkoromból. Láttam, ahányszor megvernek. A sok fájdalmat. Terhet. Feszültséget. Szomorúságot. Aztán megláttam azt, ahogy elküldtek otthonról. Pontosan úgy "rajzolódott ki", ahogyan az megtörtént. Anyám csak úgy fogta és a ruháimat a sárba dobta. Ordibált, az egész utca hallotta, amint azt mondta, hogy: Takarodj innen, buzi!
A saját anyám lebuzizott.
- Hogy hívják a srácot?
- Peter.
- Peter! Peter! - mikor felnéztem, a srác kérdően nézett rám - Valami gond van?
- Vagy talán piromániás vagy? - kérdezte a tőle balra ülő lány, mire mindenki csak nevetett.
- Fogd már be, Aisha! - szólt rá.
- Nekem most mennem kell - súgtam oda Luke-nak, majd távoztam a körből.
Bementem az erdőbe, ahol korábban átvágtunk idefele jövet, és próbáltam valahogyan visszatalálni, de egyre sötétebb lett és a könnyeimet is hiába töröltem le, mindig jött helyette másik.
Egyszer csak egy valami hátra rántott. A fiú volt az.
- Jól vagy?
- Igen, igen... Csak most vissza kell mennem - hajtottam le a fejem.
- Akkor én is megyek veled.
- Nem, nem kell. Menj csak vissza a barátaidhoz.
- Dehogyis. A végén még eltévedsz. Az én lelkemen fog száradni, hogy eltűntél, mert hagytalak egyedül menni. Erre gyere! - lefordult balra én pedig követtem. Kevesebb, mint fél óra múlva a kollégium kapujában voltunk.
- Akkor itt is volnánk - mosolyodott el. De aranyos, amikor mosolyog.
- Köszi, hogy elkísértél. Hogy hálálhatnám meg?
- Nem tudom. Jelenleg még nem. De ha eljön az ideje, akkor szólok - kacsintott, majd elindult vissza a tóhoz.
- Egyébként, hogy hívnak? - most vagy kedves lesz és válaszol, vagy pedig titokzatoskodni fog.
- Jackson - és ismét kacsintott.
YOU ARE READING
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑼𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒊𝒕𝒚 (18+) •//Befejezett\\•
RomancePeter egy tisztelettudó, szorgalmas, kedves és őszinte személyiség, de vele ellentétben Jackson van, hogy szemtelen, szabályokat rúg fel, mocskos elméjű. De azért a remény és a jóság is ott lapulhat, valahol a szíve legmélyén. Peter rájön, hogy érze...