Bu tek bölümlük kısa bir hikayedir,kurgu da çok fazla düşünülmemiştir.
Aşk aslında kısa süren ama o kısacık sürede çok yaşanmışlık katan bi duygudur.
Bu hikaye de aşk gibi kısa sürecek ama size zevk verecek,belki de acı?
Masal anlatır gibi yazdığım ama masal gibi olmayan bu hikaye bir iç dökme yazısıdır.Tıpkı hayatımız gibi herkese göre masalı yaşadığınız sanılan hayatınız aslında kendi içinizde sadece bir yıkımdır.Bu kısa hikaye de bunu hissettirmeye çalıştım.
...
Sen şarap oldun aktın yüreğime.
Yüreğim ayyaş oldu seninle.
Gözlerin sevişir oldu canımın sen köşesiyle.
Olivia, gülüyordu,ağlıyordu,konuşuyordu,yürüyordu,koşuyordu,okuyordu ha bir de çok seviyordu.
Ceviz ağacının dibine oturur,belini ağacın gövdesine dayardı ve belinin kaşınmasını umursamadan hayaller kurardı.Kitabının sayfaları rüzgardan birbirine karışırdı ama hiç umurunda olmazdı,o kitabı sadece gösteriş için yanında tutuyordu.
Dilin de tek şarkı başa sarar dururdu.
Damien,Damien,Damien.
Olivia'nın duygularında anlam kazanan adam.
Olivia'nın hayalleri Damien ile başlar,Damien ile biterdi.Ah Damien,neredeydi,ne yapıyordu?
Olivia çoğu zaman yamaklara görünmeden evden çıkar,kasabanın içine giderdi.Kasaba halkı her seferinde çok şaşırırdı çünkü Olivia, para babası bir adamın kızıydı.Olivia,Damien'i seviyordu bunlar paraya şaşmışlardı!
Olivia,Damien'i seviyordu ne kadar da güzel bir cümleydi.
Damien,eski plak dükkanında akşama kadar oturur şarkılar dinlerdi.Bu fakir kasaba da kim plak ve kitap alırdı ki?Babası ve annesinin zamanında tutku olarak açtığı bu dükkan hiç satış sağlamıyordu ama zevk veriyordu.Damien,kitap okumayı ve plakları dinlemeyi çok seviyordu.O Olivia'yı da çok seviyordu.
Olivia,Olivia,Olivia.
Kokusu ciğer de yara bırakan kadın.Saat on ikiye yaklaşıyordu,Olivia birazdan gelirdi.Damien,Olivia ile uçurtma uçururdu.Eli eline değer,kalbin de kıvılcımlar çıkardı.
Damien,Olivia'ya yanıktı.
Kapı açıldı.
Damien özlemle kollarının arasına aldı Olivia'yı.
Dünya da kötülükler bir an olsun durulmadı ama iki kalp birbirine karışıp iyiliğe kucak açtı.
"Seni seviyorum Olivia ,kokunu seviyorum.Sana sarıldığımda atan kalbini seviyorum.Güneşte sararan saçlarını seviyorum.Toprak rengi gözlerini seviyorum.Sen yüreğimde açan güneşsin,hem yakıp hem ısıtıyorsun."
Damien,Olivia'nın saçlarını kokladı.Bir buse kondurdu onu öpmek istiyordu ama Olivia'ya dokunurken bile canı yanar diye korkuyordu.
"Bende seni seviyorum,kalbimle,zihnimle,tüm benliğimle.Damien varlığın bana güç veriyor,gözlerine baktığımda,imkansızlığımızı görüyorum ama Damien ama sevdiğim ben çoktan senin aşkının ateşini yüreğim de yaktım."
Olivia ellerini Damien'in yanaklarına koydu.
"İyi ki varsın."diye fısıldadı,dudaklarını Damien'in dudaklarıyla buluşturdu.Olivia,Damien'in yanında sadece kendisi oluyordu yalan yoktu,sinir yoktu,ağlamak yoktu.Damien vardı.