story-3

2.9K 268 10
                                    

The next day
Li ဒီနေ့လည်းဆိုင်မှာဘဲအပြင်သွားရတာမကြိုက်တဲ့ li ကအမြဲဆိုင်မှာထိုင်နေလေ့ရှိတယ် ပြတင်းပေါက်နားမှာထိုင်ပြီး ကိုယ့်အတွက်သိပ်မဆင်မပြေတဲ့coffeeခါးခါးတွေကိုရမ်းနှစ်ခြိုက်မိတဲ့ li ကအေးအေးဆေးဆေးပါဘဲ
ချလွင်...ချလွင်
Li လည်းကိုယ့်အတွေးနဲ့ကိုယ်မို့ ဆိုင်ထဲဝင်လာတဲ့သူကိုမကြည့်လိုက်မိဘူး
Irene-" ဘာတွေအဲ့လောက်စိတ်ဝင်စားနေတာလည်း li "
Li လည်း li ​​ရှေ့မှာထိုင်လာတဲ့ irene ဆိုတဲ့အမျိုးသမီးကိုတွေ့​တော့ငေးမိပြန်တယ် အခုလည်းပုံစံတစ်မျိုးနဲ့လှနေပြန်တယ် li ကိုလည်းပြုံးပြနေသေး
Irene-" တစ်ယောက်တည်းဘဲလား li "
Li=" arr nae irene ကရောဘယ်လိုလာတာလည်းလမ်းကြုံလို့ဝင်လာတာလား "
Irene=" မဟုတ်ပါဘူး li ဆီကိုတမင်သက်သက်လာတာ ဟိုတစ်နေ့ပစ္စည်းပြန်ယူပြီးကျေးဇူးတင်စကားကောင်းကောင်းမပြောရသေးလို့လေ "
Li-" အာ...ရပါတယ်အထွေအထူးမဟုတ်ပါဘူး "
Irene-"  မဟုတ်တာတခြားနေရာတွေဆို rene ပစ္စည်းကိုရှိရဲ့သားနဲ့ပြန်ပေးလေ့မရှိကြဘူး li ဆိုင်တစ်ခုဘဲကြည်ကြည်ဖြူဖြူပြန်ရောင်းတာ li ကိုတော့ကျေးဇူးတင်ရမှာပေါ့ "
Li-" မဟုတ်တာရပါတယ်  "
Irene-" ဒါနဲ့ li ဒီဆိုင်လေးထားဖွင့်ထားတာကြာပြီလား  "
Li-" တစ်နှစ်လောက်တော့ရှိပြီဗျ ဘာဖြစ်လို့လည်းမသိဘူး "
Irene-" rene ကဆိုင်အတွေအကုနိလုံးနီးပါးသိတယ် li ဆိုင်ကိုကြမြင်တာသိပ်မရင်းနှီးသေးလို့ပါ "
Li-" arr အဲ့လိုလား "
Irene-" ဒါနဲ့မနေ့က jenလေးလာသွားသေးလား "
Li-" အင်းလာသွားသေးတယ်ညနေရောက်မှပြန်သွားတာ "
Irene-" jen လေးကြည့်ရတာ li ကိုခင်နေတဲ့ပုံဘဲ နောက်ဆိုအကူအညီတောင်းပါတယ်နော် jen လေးကိုနည်းနည်းကြည့်ပေးပါအုံး appa နဲ့omma ဆုံးသွားကတည်းက jenလေးကrene လက်ထဲမှာဘဲ​ကြီးလာတာ ဆိုးသယဆိုးနေတာပါ တကယ်တော့ jen လေးကအရမ်းကြင်နာတက်တာ ဟိုတစ်နေ့ကပစ္စည်းလာရောင်းသွားတာလည်း သူ့သူငယ်ချင်းအမေ​အသည်းအသန်ဆေးရုံတင်ရလို့သွားကူညီပေးတာတဲ့လေ စိတ်ထားလေးကအဲ့လိုပါ ဂျစ်ကန်ကျန်တိုက်နေတာလေး "
အခုလိုကျတော့လည်းချာတိတ်ကအဆိုးကြီးဘဲမဟုတ်ပါဘူးဂျစ်ကန်ကန်နေရုံလေးဘဲ ရုပ်လေးကလည်းဂျစ်တိုက်နေတာအမြဲတမ်း
Irene-" li ကရှေးဟောင်းပစ္စည်းတွေကိုအရမ်းစိတ်ဝင်စားတာလား "
Li-" အင်းဟုတ်တယ် အရမ်းသဘောကျတာ သူတို့ကိုကြည့်နေတာလာလည်းစိတ်ချမ်းတာခြင်းတစ်ခုဘဲ li အတွက် "
Irene-" အဲ့လိုလား ဒါဆို rene တို့အိမ်ကိုတစ်ခေါက်လောက်အလည်လာခဲ့ပါလား မိတ်ဖြစ်ဆွေဖြစ်ထမင်းစားဖိတ်တဲ့သဘောပါ ပြီးတော့ rene ဆီမှာရှေးဟောင်းပစ္စည်းတွေအများကြီး ရှိတယ် li စိတ်ဝင်စားတယ်ဆိုရင်ကြည့်လို့ရတာပေါ့"
Li-" li အတွက်သက်သက်အားနာစရာတွေဖြစ်ကုန်တော့မှာဘဲ "
Irene-" အဲ့လိုမတွေးပါနဲ့မိတ်ဖြစ်ဆွေဖြစ်ပေါ့ jenလေးကလည်းli ကိုခင်နေတာ rene တို့လည်းမိတ်ဆွေဖြစ်တဲ့သဘောနဲ့ဖိတ်တာလာခဲ့ပါနော် "
Li=" are nae "
Irene-" ဒါ rene လိပ်စာကဒ် sunday ကျရင်ပတ်ရက်ဆိုတော့အားမယ်ထင်တယ်အဲ့နေကျရင်စောင့်နေပါမယ်နော် "
Li လည်းအရှေ့ကိုပေးလာတဲ့လိပ်စာကဒ်ကိုကြည့်တော့ Kim မျိုးနွယ် li ထင်တာမမှားဘူးဘဲ irene တို့ကလည်းအသိုင်းဝိုင်းကြီးထဲကဘဲလာကြတာ
Li-" nae li လာခဲ့ပါ့မယ်
Irene-" ဒါဆိုမျှောိနေပါမယ်နော် အခုတော့ပြန်ခွင့်​ပြုပါအုံးနော် li "
Li-" arr nae ကောင်းကောင်းပြန်ပါ "
Irene ပြန်သွားတော့ li လည်းလိပ်စာကဒ်ဘေးကိုကြည့်ပြီးပြုံးလိုက်မိတယ် li irene ကိုသဘောကျနေမိပြီ ပထမဆုံးအကြိမ်ဖြစ်လာတာမို့ irene ပေါ်ကိုစိတ်တွေပိုယိမ်းယိုက်နေမိတယ်
The next day
Jen- ဟိတ်လူကြီး "
Li-" အာလန့်လိုက်တာ jen ရယ် ဖြေးဖြေးခေါ်ပါ "
လန့်သွားတာ့ကြောင့်ရင်ဘတ်လေးကိုဖိကာပြောနေတဲ့လူကြီးကိုကြည့်ကာရယ်နေတဲ့ jenပါ
Jen-" လူကြီးကလည်း ဒါလေးစတာကိုလန့်နေတယ် 😁😁 ကဲထားပါတော့ မနက်ဖြန်ကျရင်အိမ်ကိုလာမယ်ဆိုဟုတ်လား"
Li-" သတင်းကမြန်လှချည်လား "
Jen-" မနေ့က unnie ပြောပြတာ "
Li-" ဟားးဟားးဟုတ်ပါပီ မနက်ဖြန်ကျရင်လာမှာလေ အဲ့တော့ဘာဖြစ်လည်းပြောပါအုံး "
Jen=" ဟွန့် ဒီတိုင်းလာလို့တော့မရဘူးနော် မုန့်ဝယ်လာမှရမယ် "
Li-" မုန့်မဝယ်ရင်လာလို့မရဘူးပေါ့ "
Jen-" လာလို့မရတာတော့မဟုတ်ဘူး jen ကမခေါ်ဘဲနေမှာလူကြီးကို "
Li-" ချာတိတ်ရယ်မင်းကအဆိုးလေးဘဲ "
Li လည်း jen ခေါင်းလေးကိုခပ်ဖွဖွပွတ်လိုက်ပြီး
Li-" ဟုတ်ပါပြီမနက့်ဖန်ကျရင်ဝယ်ခဲ့မယ်ဟုတ်ပြီလား"
Jen-"  yeah...ဒါမှလူကြီးကွ....ဒါနဲ့လူကြီး... လူကြီးမှာမောင်နှမတွေပငယ်တွေဘာတွေမရှိဘူးလားလူကြီးကအမြဲတစ်ယောက်တည်း "
Li-" လူကြီးကတစ်ဦးတည်းသောသားလေ တစ်ယောက်တည်းဘဲ "
Jen-" အဲ့လိုလား ဒါဆိုမပျင်းဘူးလားဟင် "
Li-" မပျင်းပါဘူး အခုတော့ချာတိတ်လုပ်လို့ငြိမ်ငြိမ်ကိုမနေရတော့ဘူး "
Jen-" ဘာလို့ "
Li-" ချာတိတ်ကအမြဲမေးခွန်းတွေမေးလိုက်၊မုန့်တွေဝယ်ထားခိုင်းလိုက်နဲ့ အလုပ်ရနေတာလေ "
Jen=" လူကြီးကတော့လေပြောတက်လိုက်တာ 😂😂😂 "
Li-" နေပါအုံးမေးအုံးမယ် တက္ကသိုလ်မှာရောစာတွေလိုက်နိုင်ရဲ့လား "
Jen-" လိုက်နိုင်ပါတယ်လူကြီးရဲ့ jen ကိုဘာမှတ်နေလည်း "
Li-" အဲ့တာဆိုလည်းဟုတ်ပါပီနားမလည်တာရှိရင်မေးလို့ပြောမလို့အဆင်ပြေတယ်ဆိုရင်လည်းပြီးတာပါဘဲ "
Jen=" လူကြီး....လူကြီးကဘာလို့ကိုရီးယားဖစ်ပြီး ကိုရီးယားပုံစံမရှိတာလည်း နိုင်ငံခြားနဲ့တူတယ် "
Li-" ဟားးဟားးချာတိတ်ရယ် li ကနိုင်ငံခြားနဲ့စပ်ထားတဲ့ ကိုရီးယား-ထိုင်းကပြားလေ "
Jen-" တကယ်လား ဒါကြောင့် လူကြီးကိုကြည့်နေတာ လူကြီးက ကိုရီးယားလူမျိုးပုံစံလည်းမပေါ်ပါဘူးလို့ ဒါပေမယ့်စကားပြောအရမ်းကျွမ်းပြီး ကိုရီးယားယဥ်ကျေးမှုတွေကိုအရမ်းသိနေတော့စဥ်းစားရခက်နေတာ ဒါနဲ့လူကြီးဘယ်သူကကိုရီးယား ဘယ်သူကထိုင်းလည်း "
စပ်စုလိုက်တဲ့ချာတိတ်မေးခွန်းတွေမေးနေတာမပြီးနိုင်တော့ဘူး
Li-" အဖေကကိုရီးယား အမေကထိုင်း သိပီလားချာတိတ် ချာတိတ်ကအရမ်းစပ်စုတာဘဲ "
Jen=" 😁😁 လူကြီးကလည်း jen ကသိချင်လို့ပါ "
Li-" ဟုတ်ပါပီ ဟုတ်ပါပီ "
Li ဒီရှေ့ကချာတိတ်နဲ့နေရင်တော့တစ်နေလုံးနားရတယ်ကိုမရှိပါဘူး သူမေးသမျှအကုန်လိုက်ဖြေပေးနေရတာဘဲပေါ့ သူ့အမကိုစိတ်ဝင်စားနေမှတော့သူ့ကိုအလိုလိုက်ရတော့တာပေါ့...
#lisrene နည်းနည်းပါပါမယ် အဲ့တာကလည်းficရဲ့အရေးကြီးတဲ့main တစ်ခုပါအဲ့တော့lisrene နေရာလေးကိုမြန်မြန်ရေးပေးပါမယ်နော် ကိုယ်က jenlisa မှ jenlisa လွှမ်းခြုံနေတော့😅jenlisa ဘဲရေးချင်နေတော့တယ်😑 အစပိုင်းတွေနည်းနည်းတိုပါတယ် နောက်ပိုင်းတွေလည်းရှည်မယ်လို့မမျှော်လင့်လိုက်ပါနဲ့အတူတူပါဘဲ😆

'Please don't leave me baby'Where stories live. Discover now