الدُعاء دا عظِيم جدًا ، كررُوه يقينًا بِالإجابة : اللهُمَّ كمَا سيَّرت الجِبال سيِّر لي رزقي ونَصيبي واكرمني بِكرمك واعطِني مَا اتمَنى.💜
صَلِّ على من جلس على ركبتيه يواسي طفلًا مات عصفوره ( ﷺ ). 💜
««أحتاج دعواتكم الصّادقة يا رِفاق ، لطفًا دثّروني بها 🥺☺️💜.»»
ـــــــــــــــــــــ 🦋Ⓡⓐⓝⓐ🦋ــــــــــــــــــــــ
بعد وقت جاء الجميع وسلموا علي والدي اميره واميره واخذوا ينظرون ل وائل يحسهم علي اخبارهم بمن هم.
توحه: اتشرفنا بيكوا يا حبابيبي بس مش هتعرفنا بيهم وبالقمر دي.
رقيه: دي الي كنت بقولك عليها يا تيتي اميره الي فيها شبه مني وشبه عمتو.
توحه وقد تلئلئت الدموع في عينيها : ااه افتكرت اتشرفنا يا حبيبتي هي فعلاً شبه ايمان بنتي اوي كأنك بنتها.
وائل ما هي بنتها.
فنظر له الجميع بدهشه...رامز بصدمه: انت بتقول ايه.
وائل: دي الحقيقه.
محمود: حقيقه ايه دي بنت ساره ازاي.رقيه: بنتها والله يا عمو انا هحكيلكم كُل حاجه.
وبدأت بقص كُل شئ لهم و أوجه الجميع تظهر عليه الدهشه وكانت جدتها تنصت أليها وهي تزفر الدموع وتنظر الي اميره بألم وفرحه شديد ف اخيراً وبعد هذه السنوات قد التقت بأبنت ابنتها قبل ان تموت ها قد تحقق امنيتها الاخيره.
رقيه: بس ودي كل الي حصل.
سوسن بدموع فرحه: يعني دي بنت ساره.
رقيه: ايوه والله.توحه بفرحه: تعالي يا حبيبتي تعالي في حضني.
فذهبت اليها اميره وهي تبكي واخذت تضمها بحراره شديده واخذت توحه تقبلها بحب شديد كأنها وجدت شيئاً ثمين فقد رجعت اليها روحها مره ثانيه بعد فقدانها.توحه: حبيتي وحشتيني اوي اوي كان نفسي اشوفك من زمان كنت خففتي عني وجع فراق امك ااااه حاسه اني روحي رجعتلي.
اميره: انا اهو يا تيتي ومعتش هسيبك تاني.
توحه: وانا مش هسمح انك تبعدي عني.
رقيه بمرح: خلاص يا توحه بقي الغيره ههتشتغل هههه.
توحه بإبتسامه: لاء الي غيرتك هههه تعالي انتِ كمان.
فذهبت رقيه إليها وضمتهم جدتهم هم الاثنين وهي تحمد ربنا على رجوع حفيدتها.ندي: لاء كده كتير بقي طب وانا فين.
توحه: ههه مش هنخلص تعالي ههه.
وذهبت اليها ندي ثم قبلتها علي رأسها.
توحه: تعالي يا سلمي.وذهبت اليها سلمي هي الاخري وقامت بضمها.
سوسن بدموع: تعالي يا حبيبتي.
فذهبت اليها اميره وقامت بضمها بشده وهي تبتسم بفرحه فقد عادت ابنت صديقتها العزيزه.
أنت تقرأ
نِبّـضًـ قَلَبّـيّ🦋
Romance💙عيناكَ بحرٌ تاهَت بهِ سفني وتزعزت بهِ نبضاتُ قَلبي وأنفاسي أنا الّذي لا يهزّني برقٌ ولا رعدٌ أعينين متلألأةٌ تهزمُ ثباتي؟🦋🦋 عيناكي ضوءً يشع في خلايا قلبي، فقد انتشله من ظلام الليلِ الي ضوء النهارِ🤍