zil çaldığında Win ve Lucas kütüphaneye gitmek için eşyalarını toplayıp çıktılar. sınftaki kızlar ise Bright'ı gözlerine kestiriyorlardı.
Win
kütüphane her zaman dolu olurdu ama bu sefer fazla kişi yoktu hepsi Bright'ı görebilmek için sınıfımızın yanından gelip geçiyormuş gibi yapıp onu izliyorlardı daha ilk günden popüler oldu acaba dersleri nasıldır ? dersleri de en az yakışıklılığı kadar iyi olmalı çünkü bizim öğretmenlerimiz çok disiplinliler.kütüphaneden çıkıp sınıfımıza geçmiştik okul sonrasıda sınıf arkadaşlarımızla bar'a gidecektik içmek için Lucas sevdiği kişiyi de çağırmak istiyordu ama o bizim sınftan değildi Lucas kolumu tutarak " Win lütfen sen onlara söyle onun gelmesini çok istiyorum" dedi.
"neden ben söyleyecekmişim sen söyle hem ona sordun mu geleceğini söyledi mi sana" kolumu elinden çeki verdim "Onu bana bırak ben orayı hallederim ve çünkü sen bebek yüzlüsün ve çok masumsun sana kıyamazlar Wiin lütfeeeeeen" diye devam etti ama söyledikleri hoşuma gitmişti onu kıramadım da "Tamam" dedim bende ilk olarak Day'in yanına gittim.
" Day selam nasılsın iyi misin" dedim. " iyiyim sen nasılsın peki" diye karşılık verdi. " Day sana bir şey sorabilir miyim"onun omuzuna dokunarak "Ne soracaksın bakalım hadi sor" bana dönerek Şey biz hani okul çıkışı bar'a gideceğiz ya" hayranlıkla dinleyen Day "eee dinliyorum" devam etti Win " bir arkadaşım var o da gelebilir mi" " gelebilir tabi gelebilir neden olmasın ki" dedi. ve beni şaşkına uğrattı çünkü o biraz sertti ve onu bir şeye ikna etmek çok zordu ama hemen kabul etti ve bende hemen elimi omuzundan çekerek " teşekkürler o zaman gidip söyleyeyim" dedim. hiç bir şey demeden sadece gülümsedi bende ona gülümsedim ve gittim.
***
Bar'a gitmek için hazırlanıp evden çıktılar ama daha gitmeden Win'in annesi "çabuk gelin" dedi Win"Tamam" diye geçiştirdi sadece. kaldırımlarda yürürlerken Win konuşmaya başladı birden "artık annemin böyle baskıcı söylemlerinden bıktım, biraz da olsa anlayışlı olamaz mı? " Lucas Win'e hak veriyordu ama yapacak bir şey yoktu annesi çok baskıcı biriydi elini omuzuna koyarak onu teselli edercesine okşadı ve sonra birden aklına bir fikir geldi ve "Buldum" dedi Win'in iki omuzunu tutup sarsarken "Neyi buldun dur düşüreceksin beni" Lucas'ın ellerini aşağı doğru iterken söyledi."Buldum Win annen eğitimine çok önem veriyor dimi? evet" diye kendini cevapladı. ve devam etti.
"ve sende annene küçücük pembe bir yalan söyleyeceksin, ona öğretmeninin eğitiminiz için yurtta kalmanız daha iyi olur dediğini söyleyeceksin, ve tabiki neden derse çünkü orası disiplinli bir zamandan sonra telefonlarımızı alıyorlar, bizi çalışma odasına sokuyorlar ve 4 saat boyunca ders çalışmamız için bizi orada tutuyorlar diyeceksin nasıl fikir?..... ya da boşver ya " bütün bunları nefes almadan anlatan Lucas Win'in şaşırmasını bitirip cevap vermesini bekliyordu.
"Ne s-sen, mükemmel, çok iyi bir fikir evet aynen öyle yapacam" diyip Lucas'a sıkıca sarıldı.
"evet tabiki de biliyorum ben bir dahiyim ve mükemmelim ve dobrayım ve yakışıklıyım ve çalışkanım ve zekim ve ve veeee çapkın bir semeyim"dedi Lucas.
bıkkın bir ifadeyle Lucas'a bakan Win "ahh Lucas bir gün olsun ya, bir gün övme kendini" diye offladı "tamam Win dur senide biraz öve-" konuşmasına devam edecekken Win'in telefonu çaldı ve çalan kişi Day'di Win "çalan kişi Day hemen açıyorum sus" dedi.
"Alo"
"Win nerdesin? Lucas'da yanında mı? sizi bekliyoruz" sesi biraz sinirli çıkmıştı.
"Evet evet Lucas yanımda şuan yoldayız geliyoruz" dedi.
"Tamam çabuk olun biz dağıldıktan sonra mı geleceksiniz"
" Tamam geliyoruz"
" O zaman görüşürüz"
"Görüşürüz"
telefonu kapattıktan sonra Lucas'a "çabuk gidelim bizi bekliyorlar" diyip kolundan çekiştirdi onu Lucas Win'e kızgın bakışlarını yollayarak "hepsi senden yüzünden neredeyse 1 saat seni bekledim hiç dakik değilsin ve bende seninle birlikte her yere gittiğim için benide öyle sanıyorlar halbuki bir bilseler seni 1-2 saat beklediğimi........" Win daha fazla konuşmasına izin vermeden bir taksi durdurup onu taksiye doğru çekiştirdi "tamam hadi gel artık amma da konuştun be bu ne biçim çene" dedi.
Bu böyle kalsın ilhamlarım gelene kadar
#AnnemingünlüğüLütfen düşüncelerinizi belirtin merak ediyorum.
Ve herkese Brightwin'li rüyalar bb