Three

108 17 20
                                    

"Merhaba." dedi win gülümseyerek .Day hemen söze başladı "Neredeydiniz? neden bu kadar uzun sürdü gelmeniz? ve Win arkadaş diye bahsettiğin Lucas mıydı? o zaten bizim sınıftan" dedi, bir hışımla bekletilmeyi de pek sevmezdi Day. "Ş-şey Day aslında" Win ne diyeceğini bilemedi.Ve Lucas'a kötü bakışlarından birini gönderip. "Hepsi onun suçuydu Day, o benden seninle konuşmamı istedi çünkü; o birinden hoşlanıyor ve onuda çağırmak istedi ama sen izin vermezsin diye benim söylememi istedi"

Bütün bunları söylerken Lucas onun ağzını tutarak söylemesini engellemeye çalışıyordu. Ama Win herşeyi anlatmıştı bile ve sadece Win'in duyacağı şekilde fısıldadı "Ne pis bir arkadaşsın ben sana ailenin baskısından  kurtul diye bir şeyler buldum ama, sen ne yaptın seni arkadaşlıktan reddediyorum" dedi. Win omuz silkip sırıttı. Bu söylediklerine hiç umursamaz gibi Day, Lucas'a dönüp "Demek senin arkadaşın. Neyse ortamı şimdi bozmayalım arkadaşın nerde?" sakin bir şekilde söyledi Win gülerek konuya daldı ve şöyle dedi "oh arkadaşı mı? biz onu almaya gidecektik ama son anda mesaj attı gelemiyecem diye" Lucas ona dönüp gülme dercesin baktı Win'e. Win Lucas daha fazla kızmasın diye." Neyse biz buraya eğlenmeye, kafa dağıtmaya geldik dimi bunları mı konuşacağız" dedi bir anlık ciddiyetle. Day kafasını onaylar şekilde salladı Lucas da Day'e uyup sadece kafasını sallamakla yetindi.

***
"Day benim arkadaşımsın diye bir şey yapmıyorum yoksa seni var ya evire çevire döverdim ama nasıl evire çevire biliyor musun? ağzına bir tekme gözüne bir yumruk sonra yine tekme yine tekme ve sonra da tam götünün ortasına bir tonluk elektrik trafosu sok-" bu suyu taşıran son damlaydı. Lucas her ne kadar sarhoş olsa bile bunları Day'e söylememeliydi en sonunda Day tarafından o bir yumruk yemişti.

Win o sırada lavaboya gitmişti çok sarhoştu çünkü içtikleri şey  onda ve Lucas'da hemen etki ederdi.

En sonunda Day gitmeleri gerektiğini düşündü fakat Win hala yoktu "jj, Tee siz Lucas'ı eve götürün bende Win'i götüreceğim" dedi Day,  jj ve Tee Day'in sözünü ikilettirmeden hemen Lucas'ı alıp çıktılar.

Day lavaboya vardığında Win'e seslendi ama hiç bir kapıdan ses çıkmıyordu  tam çıkacakken bir inleme sesi duydu ve şaşkınlıkla gözlerini açtı bu Win olamazdı dimi ? ama Win en son lavaboya gidicem diye yanlarından ayrılmıştı.

Day kapıyı tıklatatak "Win sen misin ?" diye sordu Win olmaması umuduyla gözlerini kapatmışken fakat bir cevaptan çok daha fazla inleme sesleri duyuluyordu.

Bir kaç kere daha denedikten sonra durum hâlâ aynıydı değişen bir şey yoktu bu yüzden Win'i aradı ama Win telefonu açmıyordu "Win neredesin eve mi gittin"diye mesaj attı belki cevap verir diye ama mesajınada cevap alamadı.
belkide eve gitip hemen uyumuştur diye düşündü yani genelde öylede yapardı bu yüzden eve gitme kararı alıp hemen eve gitti.

***

Win

Güneşin ışıkları tam gözüme çarparken gözlerimi ellerimle ovuşturarak açtığımda şaşkına uğramıştım neredeydim? ben böyle burası benim odam değildi en son..... en son arkadaşlarımla birlikte bardaydık ahhh şimdi hiç zamanı değildi bunları düşünmenin "Ben neredeyim?" diyerek yataktan kalktım ki kalkmaz olaydım giyidiğim siyah şort ve üstünede beyaz bir tişört benim değildi. "Üstümü kim değiştirdi !?" diye isyan edercesine bağırmış olucam ki ayak sesleri geldi.

korkmaya başladım sonuç olarak kimin geleceğini bilmiyordum. belki bir, mafya belki bir katil, belki de bir hırsız beni çaldığına (kaçırdığına) göre hıh kim bilir ?

Tüm bu düşüncelerimi bir kenara koyup Kapıyı büyük bir korku ve endişe ile açılmasını bekledim. kapının gıcırdamasını duyunca daha fazla korku doldu içime...

Nasıl gidiyorum bilmiyorum lütfen yorum yapın ve medya mükemmel

BRİGHTWİN REAL

Herkese Brightwin'li rüyalar bb

Seni düşene kadar öpeceğim (B.W)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin