SELAMLAARR BEN BÜŞRA BU BENİM İLK KİTABIM GERÇEK KİŞİLERLE VE KURUMLARA ALAKASI YOKTUR VE YORUMLARDA BİRAZ SAYGILI OLURSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM İYİ OKUMALAR
𝕭𝖆ş𝖑𝖆𝖒𝖆 𝕿𝖆𝖗𝖎𝖍𝖎𝖓𝖎𝖟𝖎 𝖄𝖆𝖓 𝕿𝖆𝖗𝖆𝖋𝖆 𝖄𝖆𝖟𝖆𝖇𝖎𝖑𝖎𝖗𝖘𝖎𝖓𝖎𝖟
Sabah saatleriydi erken kalktım çünkü bugün sevgilim Sarp'ın çalıştığı yere gidip ona sürpriz yapacaktım.
"Anne Şarj cihazımı gördün mü bugün Sarp'a sürpriz yapmaya gideceğim."
Annem Sarp'ı sadece arkadaşım olduğunu sanıyor ama o benim sevgilimdi bunu ona söyleyemezdim çünkü normalden daha fazla tepki gösterebilirdi.
"Mutfakta gördüm en son. Bir şey soracağım kızım bizden sakladığın önemli bir şey yok değil mi? son günlerde çok tuhaf davranıyorsun."
"Hayır anne sadece bu sıralar derslerim yüzünden fazla dalgınım."
"Peki güzel kızım ama bir sorun olduğunda ben buradayım unutmadın değil mi bugün baban işten erken gelecek ve 1 hafta boyunca evde olmayacağız işimiz yüzünden bu senin için sorun olur mu?"
"Hayır anne merak etme artık 19 yaşındayım."
"Tamam güzel kızım."
Yutkundum maalesef bu anneme söylediğim ilk yalan değildi ve annem yalana asla tahammül edemeyen, aşırı baskıcı, yeri geldiğinde çok nazik ve düşünceli bir kadındır.
"Nisan kızım sana sesleniyorum duymuyor musun?!"
"Pardon anne duymamışım ne diyordun?"
"Yüzüğüm sende mi?"
"Eee şey hangisi?"
Annemin bir sürü kolyesini ve yüzüklerini kendi takı kutumda görünce birazcık panikledim sanki annemle ortak kullanmıyormulum gibi.
" Hangisi derken? çoğunu bulamıyorum ve burada savaş çıkmış gibi her şey birbirine girmiş!"
Artık birazcık değil baya paniklemiştim çünkü annem eşyalarına çok önem verir.
"Kendi takı kutumdaymış hemen getiriyorum."
Yaklaşık 1 Saat Sonra
"Nasıl Olmuşum kuzum?"
Siyah gösterişli elbisesinin altına bej renginde bantlı topuklu ayakkabılarıyla ve takılarıyla çok şık duruyordu
"Her zaman ki gibi mükemmelsin canım annem."
Annem her zaman büyüleyici, giyimine önem veren, süslenmeyi seven biridir.
Karnımın çok acıktığını fark edip mutfağa doğru yol almıştım.
Kendime tost yapıp yedim.
"Sanırım ben bir öküzüm hayır hayır sanırım değil ben cidden bir öküzüm."
Annem bu söylediğime gülmüştü haklı sonuçta ben olsam ben de bu kısa sürede 2 büyük tost yediği için karnı davul kadar şişmiş olan bene gülerdim.
30 Dakika Sonra
Mükemmel bir kombin yapmıştım ve kendimle gurur duyuyorum çünkü nadiren böyle güzel giyinebiliyorum son olarak çantamdaki her şeyi kontrol ettikten sonra çıkmaya hazırdım ve anneme seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMA
Teen FictionHer şey hayal kırıklarıyla olan bir video ile başladı peki sonrasında ne olacak? Nisan hayatını toparlayabilecek mi sizce? ~Bence burada konuşmamın bir anlamı yok gelin birlikte öğrenelim~