qaqSabah kaltığımda lina benim kolumun üstüne yatmış ve bana sarılmıştı. Bende ona sarılıp öptüm ve lina uyandı.
Ben: günaydın
Lina: günaydın
İkimiz birlikte çadırdan çıktık. Ama kimse uyanmamıştı bizde mazemelerden yemek hazırladık yedik. Çok gecmeden arkadaşlar uyanmaya başladı. Önce jeo ve alice uyandılar onlarda bizim hazırladığımız yemekten yediler. Ben ve lina ormana gezmeye çıkınca jeo ve alice de bizim arkamızdan geldiler. Biz bir ağacın önüne oturduk. Jeo ve alicede bir ağcın önüne oturdular. Bir anda lina beni dudağımdan öptü.
Lina: İyiki senin gibi erkek le tanıştım.
Ben : saol teşekkür edrim. dedim. Birbirimize sarıldık .
Lina: Artık gerimi dönsek .
Ben: olur. dedim ve ayağa kaltık kamp kurduğumuz yere doğru yürümeye başladık. Fazla geçmeden vardık. Arkamızdan jeo ve alice de geldiler. Arkadaşların çoğu kalkmış yemek yiyolardı.
Ben: biraz daha uyumaya gidiyom.
Lina: tamam
Ben linanın çadırına gidip biriz daha yattım. Daha sonra linanın da canı sıkılmış oda çadıra geldi. Beraber biraz uyuduk. Bi yarım saat uyuduktan sonra kaltım. Lina yanımda yoktu. Bende çadırdan çıktım. lina bir sandalyeye oturmuş alice le konuşuyordu jeoya baktım oda kızlara çay koyuyordu.
Ben: jeo banada katarmısın.
Jeo: tamam
Jeo kızlar ve bana çay getirdi. Bün evlere gitdeceğimiz için ben le lina çadırı toplamaya gittik. herkez toplanmaya başladı. Biz önce topladığımız için biraz sandalyeye oturup dinlendik. bir saat sonra herkez toplandı. arabalara binip yola koyulduk benim arabama ben, lina , jeo ve alice bindi eve vardığımızda saat 09:00 du eve girdikten sonra bir banyo yapıp yattım.