Sabah saat 10:00 da kalktım yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Yüzümü yıkadıktan sonra lavabodan çıktım ve mutfaka a gittim. Dün eve gelirken aldığımlardan yedim yatak odasına gidip arkadaşım jeo aradım ve ona dün neden kampa gitmedimizi sordum. O da bana arkadaşlarının bir işi çıktığını söyledi ve bu gün gideceğimizi söyledi. Bende olur dedim ve telefonu kapattım.
Bende hazırlanmaya başladım bir valiz hazırladım kapıya yakın bi yere koydum. Bilgisayarın başına geçip oyun oynadım.30dk bilgisayar oynadıktan sonra kolumdaki saati incelemeye başladım. Ama saate dokandıkça elektirik yayıp elimi acıttı. Bende elim acıyınca saati incelemeyi bıraktım. Uykum gelince yarım saat uyumak için oturma odasında yattım. Yarım saat yattıktan sonra telefonun sesiyle uyandım. Beni arayan arkadaşım Jeo du. Telefonu alıp açtım ve alo dedim.
Jeo= Alo jack kamp kurmaya 15 dakka sonra digidicez pastaneye gel dedi.
Ben= Tamam dedim ve kapattım.
Telefonu kapattıktan sonra bende cekedimi , arabanın anahtarını alıp çıktım. Evden çıktıktan sonra arabaya bindim. Arabayla pastaneye doğru gittim. Pastaneye vardığımda Jeo orda arabanın içinde oturuyordu. Arabadan inip onların arabasına bindim kamp kurcağımız yere doğru gitmeye başladık. 15 dk sonra kamp yerine ulaştık.
Ben= Jeo bende çadır yok. deddim
Jeo= Beraber yatarız. dedi
5 dk sonrada Lina gil geldi. bizde onlarda çadırları kurmaya başladık. Çadırları kurduktan çadırlara yerleştik ve ısına bilmek için ateş yaktık. Hava kararmak üzereydi. Hep beraber ateşin etrafına oturduk. Lina benim yanıma oturdu.
Ben= merhaba
Lina= merhaba
Dedi biraz daha yakınlaşmış olduk hava iyce karadıktan sonra herkez çadırlara çekildi. Bende Jeo nun çadırına girdim. Biraz yattım ama canım sıkıldığından dışarı ateşin başına oturmaya gittim. Linada orda oturuyordu. Bende yanına gidip oturdum. Ama linanın morali bozuk gibi görünüyordu.
Ben= Noldu moralinmi bozuk.
Lina= Evet sevgilimden ayrıldım.
Ben= Moralini bozma geçer.
Ben= Benimle çıkarmısın.
Lina= Tamam olur ama biraz birbirimizi tanıyalım.
Ben= Tamam olur.
Biraz birbirimize baktık Lina benim omzuma kafasını dayadı. Bende kafamı kasana dayadım. Hava soğuyunca ikimizde kendi çadırlarımıza girdik. Saat 10:30 da uyudum.