Sabah kalktığımda Lina daha uyuyordu. Yattığım yerden kalkıp çadırdan çıkıp. Jeo uyanmışmı diye bakmaya gittim. Jeo çoktan uyanmıştı
Ben- Çadırdaki kız kimdi
Jeo- Yeni kız arkadaşım Alice
Bir süre sonra Lina çadırdan çıktı benim yanıma doğru geldi.
Lina- Günaydın
Ben- Günaydın
Arkadaşlarla yemek masasına oturup yemek yedik. Benim uykum olduğu için Linaya çadırın da yata bilirmiyim diye sordum oda bana izin verdi. Bende çadıra girip biraz uyudum. Saat 12:00 gibi kalktım çadırdan çıkıp dışarı bir göz attım ama kimse yoktu. Kafamı çevirdiğimde lina sadalyeye oturmuş çay içiyordu ve kitap okuyordu bende yanına gittim.
Ben- Ne okuyorsun
Lina- Su ve ateş
Bende bir sadelye alıp yanına oturdum gökyüzüne bakmaya başladım. Bir süre sonra arkadaşlar geldi. Jeo ve Alice kol kola bizim yanımıza geldiler. Sandalye alıp yanımıza oturdular. Ben lina ve alice yi tanıştırdım. Lina ve Alice de arkadaş olmuşlardı. Biz Jeoyla kalkıp kızlara çay almaya gittik ama çay yoktu. Bizde kızların yanına geri döndük.
Ben- Kızlar çay yokmuş.
Lina- Of kötü olmuş üşümüştüm.
Bende çadıra gidip linaya ısınması için battaniye alıp geldim. Ben battaneyi alıp gelesiye kadar arkadaşlar çayı demlemişler.
Jeo- Çay almaya gidelimmi Jack.
Ben- Olur hadi.
Ben le Jeo kızlara çay almaya gittik. Ben 2 tane çay aldım Jeo da 2 tane çay aldı kızların yanına gitmeye başladık ama kızlar bıraktığımız yerde deildi. Bende Linanın çadırına gittim baktım Lina çadırda değildi. Jeo da Alice bakmaya kendi çadırına gitti Alice de Jeo nun çadırında yoktu. Sonra anladıkki Lina ve Alice ormana gezmeye gitmişler. Fazla gecmeden Lina ve Alice geri geldiler. Akşam yemeği yedikten sonra yatmaya ben Lina nın çadırına gittim. fazla geçmeden uyudum.
Yorum atın..........