Part 4

1 0 0
                                    

9 bulan telah berlalu sejak mya pergi meninggalkan hijabstar.Yang paling terkesan ialah hijabstar dan jungkook.mereka yg selalunya bermanja dengan mya.

Anis:korang dhlah tu 9 bulan kaklong pergi tinggalkan kita tapi tkkan korang tknk move on nnti korang sakit Susah kita nk berkerja.

Tiba-tiba,pintu ditabrak dan masuklah sekumpulan namja yg berpakaian serba hitam dan menangkap semua member hijabstar.semua telah dipukul dan dibelasah.mereka pun membawa pergi Hijabstar. Beberapa minit Selepas diorang pergi Jin datang untuk mengajak hijabstar keluar agar hilang sikit kesedihan mereka.Alangkah,terkejutnya Jin apabila dia melihat keadaan rumah Hijabstar.Jin terus berlari ke dorm untuk memberitahu yg hijabstar telah diculik.sesampainya disana terus dia menjerit yg menyebabkan mereka semua turun.

Jungkook:Hyung,dah kenapa menjerit?

Jin:korang hijabstar kena culik.yang lain terkejut dengan kata hyung mereka.

Jimin:seriuslah hyung entah2 diorang pergi keluar makan ke.

Jin:Tak,hyung baru je pergi rumah diorang tadi.

Suga:kalau macam tu jom pergi cari diorang.hyung kau ada simpan lagikan senjata kitorang

Jin:ada dalam bilik rahsia.sekarang waktu untuk kita guna kembali sifat kita yg lama yg lain.Yang lain sudah tersenyum smirk.semua sudah berkelengkapan serba hitam.mereka semua telah mengambil pistol dan pisau sebagai senjata.tapi mereka terlupa dan berasa binggung dan tiba-tiba namjoon naik dan mengambil phonenya untuk mengakses lokasi mereka.

BTS DAN HIJABSTER BODYGUARDWhere stories live. Discover now