*Marck*

119 3 2
                                    

Marck era un baiat foarte cuceritor avea ochii albastri,parul negru si poate ca abia l-am cunoscut dar am impresia ca stiu deja prea multe despre el.
Am ajuns acasa si el ma imbratisat si mi-a propus sa esim seara la un ceai,sigur ca am acceptat nu puteam sa refuz caci noi inca nu ne indepartasem unul de altul si deja mi-se facuse dor.
Am ajuns acasa si am vazut-o pe mama zimbind foarte molipsitor si am inceput sa ii povestesc despre el mama era foarte incintata cind a auzit ca mi-am facut prieteni.Pentru un moment tacuse si se lasase o liniste mortala ma imbratisat si a rasuflat adinc si mi-a spus:
-Mica mea printesa a crescut mare deja,am ceva sa iti spun.
-Sa intimplat ceva ?!
-NU,draga mea o sa ai o sora sau un frate .
-Serios?! nu imi vine sa cred sunt asa de bucuroasa.
Am inceput sa plingem de bucurie,chiar mi-am dorit un frate sau o sora e chiar plictisitor sa fii unicul copil in familie.Ziua asta devenise din ce in ce mai speciala .
Am inceput sa ma pregatesc caci din minut in minut putea sa apara Marck sa ma ea.
Am luat pe mine o rochita draguta ,pantofiorii mei bej si colierul in forma de inima de la tata.
Iar parul l-am lasat pe spate .Marck a ajuns la mine la usa cit ai clipi.
Am mers la o cafenea acolo am comandat cite un ceai si el a inceput sa imi faca complimente :
-Stii esti atit de frumoasa,esti asa cum zice mama ta esti o printesa.
-Lipseste printul :)
-Se va arata si el odata si veti fi de nedespartit.
Am vorbit de scoala si apoi el mi-a pus o intrebare care ma socat...

O viata de "adolescent"...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum