1

15 1 2
                                    

Yine sıkıcı günlerdeydik,ortalık yanıyordu ve biz bu havada yapacak aktivite arıyorduk. Kübra telefonuyla uğraşırken bende soru çözmeye çalışıyordum. Çok çalışkanım aynen.

-Laan küboo

-ya bana ismimle hitap etmeyi ne zaman öğreneceksin elif kübo isminde bok mu var ikide bir diyorsun o zaman bende sana elo mu diyim? bunu mu istiyorsun istersen derim yani hiç sorun değil?

Evet. Bunları tek nefeste söylemişti.. bu sıcak havada çekilmeyecek tek şey kübra ve kelimeleri, kelimeyi algılamak için 20 saniyelik bir şok geçiriyorum.

-tamam lan bişi demedim. ayrıca sana bir daha kübo demicem tamam mı kübo?

5 saniyelik afallamasından sonra kafama bir yastık fırlattı. Hıncımı almak için bir yastık daha fırlatırken telefonu yere düştü. Telefonun ekranına baktığımda bir çocuğu stalklıyordu.

O anda aklıma gelen ani bir fikirle kübraya döndüm.

-kübo - Yani kübraa benim düşündüğümü sende mi düşünüyoorsuun?

-ne düşünüyon nerden bilim ben

-şimdi bu çocuğa yalandan aşıkmış gibi davranıcaz ve fotoğraflarında gördüğümüz egoyu sıfıra indiricezz

-Nası yani?

Kafasına vurup,

-Salak mısın kızım sen-

-evet

-Diyorum kii     çocuğun  sırlarını  aldıktan sonraa  ifşalıycaz   okey    anladın?

Kelimeleri bastıra bastıra söylemiştim bir umut anlar heralde.

-Haa okey başlayalım o zamann

Telefonumu elime alıp bir tane fake hesap oluşturdum. İsmini _sevecenmiartık_ yaptım. Profil fotoğrafını da boş bırakıp çocuğa istek attık hesabı da gizliydi hele hele.

Bekle bizi geliyoruz ego tavan...

Evett nası buldunuz yeni bölümü
Akşam yollamayı düşünüyorumm
Beklemede kalığğn.

Favori karakteriniz?




Takıntılı (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin