သူငယ်ချင်းသို့-5

166 14 8
                                    

[Unicode]

သူငယ်ချင်း မင်းမတရားဘူးလို့ခံစားရတဲ့အချိန်တွေရှိလာလိမ့်မယ် ။သေချာပါပြီ မင်းဟာအရွယ်ရောက်လာပြီပဲ။လောကကြီးဟာ တရားမျှတမှုတွေနဲ့ချည်း ဖွဲ့စည်းထားတာမဟုတ်ဘူး။မတရားမှုတွေကသာ များနေတယ်လို့မင်းထင်တယ်မဟုတ်လား။ဟုတ်ပါတယ် သူငယ်ချင်း၊ငါတ်ို့အားလုံးတရားမျှတမှုကို လ်ိုချင်ကြတယ်။ဒါပေမဲ့လည်းလောကကြီးမှာ ကိုယ်ဖြစ်ချင်တိုင်းဖြစ်ခွင့်မရှိဘူး။သူငယ်ချင်း.....တရားမှုပဲဖြစ်ဖြစ် မတရားမှုပဲဖြစ်ဖြစ် ငါတို့ကြုံတွေ့ကြရဉီးမှာပါ။မင်းလည်း အားတင်းထားနော်။ငါလည်း အားတင်းထားတယ်။တစ်နေ့မှာ ငါတို့တွေ မတရားမှုတွေကို အနိုင်ယူပြီး တရားမျှတမှုရှိတဲ့ ကမ္ဘာကြီးဖြစ်အောင် ဖန်တီးကြမယ်နော်။အရာအားလုံးအတွက် တရားမျှတမှု မပေးနိုင်ရင်တောင် လောကကြီးရဲ့တစ်စိတ်တစ်နေရာလောက်တော့ လုပ်ဆောင်ပေးနိုင်လိမ့်မယ်လို့ ငါမျှော်လင့်တယ် သူငယ်ချင်း။တစ်ယောက်တည်းတော့ မလုပ်ဆောင်နိုင်ဘူး။မင်းနဲ့အတူတူဆိုရင်တော့ ဖြစ်နိုင်ချေများတာကြောင့် ငါတို့နှစ်ယောက် လက်တွေတွဲပြီး အတူတူလုပ်ဆောင်ကြမယ်နော် သူငယ်ချင်း..........

[Zawgyi]

သူငယ္ခ်င္း မင္းမတရားဘူးလို႔ခံစားရတဲ့အခ်ိန္ေတြရိွလာလိမ့္မယ္ ။ေသခ်ာပါၿပီ မင္းဟာအရြယ္ေရာက္လာၿပီပဲ။ေလာကႀကီးဟာ တရားမ်ွတမႈေတြနဲ႔ခ်ည္း ဖြဲ႔စည္းထားတာမဟုတ္ဘူး။မတရားမႈေတြကသာ မ်ားေနတယ္လို႔မင္းထင္တယ္မဟုတ္လား။ဟုတ္ပါတယ္ သူငယ္ခ်င္း၊ငါတ္ို႔အားလံုးတရားမ်ွတမႈကို လ္ိုခ်င္ၾကတယ္။ဒါေပမဲ့လည္းေလာကႀကီးမွာ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တိုင္းျဖစ္ခြင့္မရိွဘူး။သူငယ္ခ်င္း.....တရားမႈပဲျဖစ္ျဖစ္ မတရားမႈပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါတို႔ႀကံဳေတြ့ၾကရဉီးမွာပါ။မင္းလည္း အားတင္းထားေနာ္။ငါလည္း အားတင္းထားတယ္။တစ္ေန့မွာ ငါတို႔ေတြ မတရားမႈေတြကို အႏိုင္ယူၿပီး တရားမ်ွတမႈရိွတဲ့ ကမ႓ာႀကီးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးၾကမယ္ေနာ္။အရာအားလံုးအတြက္ တရားမ်ွတမႈ မေပးႏိုင္ရင္ေတာင္ ေလာကႀကီးရဲ့တစ္စိတ္တစ္ေနရာေလာက္ေတာ့ လုပ္ေဆာင္ေပးႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ငါေမ်ွာ္လင့္တယ္ သူငယ္ခ်င္း။တစ္ေယာက္တည္းေတာ့ မလုပ္ေဆာင္ႏိုင္ဘူး။မင္းနဲ႔အတူတူဆိုရင္ေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်မ်ားတာေၾကာင့္ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ လက္ေတြတြဲၿပီး အတူတူလုပ္ေဆာင္ၾကမယ္ေနာ္ သူငယ္ခ်င္း..........

ခံစားမှုတို့ဖြစ်တည်ရာ   (ခံစားမႈတို႔ျဖစ္တည)Where stories live. Discover now