𝓣𝓻𝓸𝓾𝓫𝓵𝓮
➳Mă pierdusem pentru câteva secunde în fața lui fără să-mi dau seama. Nu pentru că privirea lui mă analiza, ci pentru că nu știam ce ar trebui să fac prima oară. Să-mi continui scuzele sau să mă aplec pentru a curăța orezul împrăștiat?
-Din neatenție-
Am fost întreruptă de mâna lui ce scosese o batistă din buzunarul interior al sacoului, pe care mi-o întinsese drept în față. Mă gândeam că vrea să-și curețe pantofii dar ciudat era că se uita drept în ochii mei așteptând să fac o mișcare. Aștepta ca eu să iau batista?
-Ai probleme cu vederea?
Vocea lui groasă mi-a trimis fiori ciudați pe șira spinării, o voce nouă pentru urechile mele.
-Poftim?
-Ai probleme și cu auzul?
Tonul lui mă făcea să îngheț, cine naiba se crede?
-Șterge-ți singur pantofii, nu sunt vreo servitoare. Mi-am cerut deja scuze.
Spun și dau să trec pe lângă el dar cuvintele lui mă opresc, făcându-mă să mă fac cât un bob de orez într-o căruță cu fân.
-Ești concediată!
Huh? Din nou, cine naiba se crede ciudatul ăsta? Cine se crede să mă concedieze? Nici măcar nu lucrează aici, dacă ar fi lucrat cu siguranță mi-aș fi amintit fața lui.
-Cine te crezi? Singurul care mă poate concedia este domnul Kim.
-Oh, ce coincidență-
Sarcasmul vocii lui era imposibil de ratat.
-Numele tatălui meu este Kim și ciudat este că lucrează în această companie.
Un fior mi-a trecut pe șira spinării. Un fior rece care mă avertiza că am călcat cu stângul, și pe deasupra am și apăsat. Era unul din fii șefului, unul din fii dintre care blonda m-a avertizat și de care soarta m-a blestemat să mă ciocnesc. În plus nu părea că am făcut o impresie prea bună.
-Huh? Oh, Jungkook-ah!
Capul mi s-a întors automat spre o claie de păr roșu ce se îndrepta spre noi în fugă, tocmai ieșind din liftul cu care aveam intenția să urc înainte de incident. Ajunsă lângă noi, aproape m-a împins din fața lui, luîndu-și o postură de felină înaintea acestuia, călcând în picioare rămășițe de mâncare.
Jungkook?
-Ahg, de ce am fost ultima care a aflat că te-ai întors? Te-am căutat la încă 4 etaje.
Fără să-mi dau seama, privirea mi-a început să analizeze expresia plictisită și dezgustată a lui Jungkook. Amanda părea că e fericită să îl revadă iar asta îmi făceau rotițe ruginite din creier să funcționeze. Se întâmplase ceva între ei doi?
Spre deosebire de ea, băiatul i-a aruncat o privire din iad roșcatei care a strâmbat din nas imediat, zâmbind incomod atunci când și-a împărțit un sfert din atenție spre mine, privindu-mă ciudat.
CITEȘTI
𝓣𝓱𝓮 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼 |𝒹𝓇𝒶𝓂𝒶-𝓁o𝓋e 𝓈𝓉o𝓇𝓎|
Romance"3 frați ce mi-au schimbat viața!" #drama-love story #Drepturi de autor rezervate! 31202123:07-Daria #1-"work" #1-"vminkook"