1*Okula giderken hergün, güler yüzlü olun ve dik yürüyün. Öğretmenlerinizi yada arkadaşlarınızı görünce selam verin. "Günaydın" deyin.
2*Okulda sadece 2 kişiyle konuşmayın. Herkese yakın davranmaya çalışın.
3*Derslerinizi ihmal etmeyin. Hocaların gözüne girmeye çalışın.(bir sonraki bölümde nasıl sıkı ders çalışılır anlatacağım.)
4*Kimseye yalan söylemeyin. Yalanınız ortaya çıkarsa rezil olursunuz.
5*Farklı çantalar kullanın. (Daha önce söylemiştim) Çantanıza rozetler takın. (Çok hoş duruyor.)
6*Okulda ufak sorumluluklar alın.
7*Formanıza uygun hırka, kapşonlu giyin.
8*Arkadaşlarınızla buluşun, fotoğraf çekinin.(beraber) Sizin için bir anı olur.
9*Derse mutlaka katılın.(Verdiğiniz cevabın doğru olup olmadığından emin olmasanız bile.) Sözlü notunuz artar.
10*Sacma hareketler sergilemeyin. Olgun olun.
11*Devamsızlık yapmamaya çalışın. (Inanın bana, bir gün canım istemedi okula gitmedim, hem derste bir sürü şey kaçırdım, hem de arkadaş çevresinde.)
12*Kendi sınıfınızdan bir veya bir kaç büyük sınıftan arkadaş edinmeye çalışın. Çevrenizi genişletin.( Örneğin; 7. sınıfa gidiyorsanız, 8. sınıflardan arkadaş edinin.)
13*Erkeklere karşı rahat olun.
Şimdilik bu kadar yeterli diye düşündüm. Öpüyorum sizi :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVSIYELER
Chick-LitOkulda yada benzeri yerlerde yapmanız gerekenler, bakımınız, bu kitabın içinde. Okursanız hiç birşey kaybetmezsiniz.