Huzur.
Huzurun tanımı neydi?
Taehyung için huzur tam şuan da göğsünde uyuduğu adamdı. Onun saçlarını okşayan naif elleriydi. Yanaklarına minik öpücükler hediye eden dudaklarıydı. Bedenini sardığı kollarıydı.
"Nasıl?" Uzun süren sessizliğin ardından ilk söylenilen kelime buydu, Nasıl?
"Ne nasıl?" Seokjin soruyu anlamamıştı. Şuan kokusu içine çektiği adamda kaybolmuştu.
"Nasıl kayboldun? Ne oldu sana? Neden birdenbire yok oldun?" Taehyung'un sesi soğuktu, ama içinde bulunan sıcaklığı fark ediliyordu.
"Bilmiyorum" seokjin'in cevabı ile taehyung uzandığı göğsünden kalktı. Şuan bunları konuşmak istemiyordu ama aklındaki sorular da onu yiyip bitiriyordu.
"Nasıl kayboldun seokjin? Ne yaptılar sana?" Taehyung kalktı ve dizleri üzerine oturdu. Seokjin onun kalktığını görünce yutkundu ve doğruldu. Sırtını yatak başlığına yaslarken taehyung'a gözlerini çevirmişti. Ona resmen bir şeyler öğrenmek için yalvarıyordu gözleri.
"Uyandığımda bir hastanedeydim. Yanımda babam vardı. Bana kaza geçirdigimi söyledi. Bilmiyordum ama ne olduğunu nasıl olduğunu? Her şeyi unutmuşum. Babam ve annem vardı sadece. Başka kimseyi hatırlamıyordum. Babama hiç arkadaşım yok mu diye sordum. Yok dedi, eğer arkadaşların olsaydı şuan yanında olurlardı dedi. Ben, bilmiyorum taehyung hatırlamıyorum. Hâlâ hatırlamadığım çok anı var ama hatırladıklarım arasında en çok sen varsın" taehyung isin içinde bir şeyler olduğunu biliyordu. Ve yanılmamıştı da...
" Seokjin, baban bizi bilmiyordu. Öğrenmiş olmalı ve buna sıcak bakmadığı için de sana söylememiş hatta arkadaşlarını bile saklamış senden" seokjin dolan gözlerini kaçırdı.
"Bunu ögrenemeyeceğiz taehyung" taehyung kaşlarını çattı ve dizleri üzerinde ona yaklaştı. Ellerini tuttu.
"O ne demek?" Seokjin yutkundu. Dolan gözlerinden düştü yaşlar.
"Annem ve babam tatil için Hawaii'ye giderken uçakları düştü. Öldüler..." Fısıltılı sesi taehyung'un içini acıtmıştı. Hızla seokjin'i kolları arasına çekti. Kafasını göğsüne yasladı ve saçlarına ufak öpücükler hediye etti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancing with your ghost
Fanfic[ Tamamlandı. ] Belli bir üne sahip oyuncu Kim Taehyung yıllar önce kaybettiği sevgilisini bulur~ MİNİ FİC