Informacje o postaci

83 2 0
                                    

Hiyoru to imię wymyślone przeze mnie. A jeśli naprawdę takie istnieje, to będę bardzo zdziwiona. Sprawdzałam, jak tworzy się imiona i stwierdziłam, że spróbuję. To imię ma odzwierciedlać Yin Yang, ponieważ Hi oznacza dzień, a Yoru- noc lub wieczór. W dodatku Hiyoru urodziła się o 4, czyli albo rano, albo nocą.


Imię i nazwisko- Hiyoru Yamamoto

Wiek: 15 lat 

Rodzina:

Mama- Masako Yamamoto

Tata- Masaaki Yamamoto

Brat- Yuma Yamamoto (5 lat wkrótce 6)




Dar(y)- Yin Yang i Kontrolowanie Krwi

Opis daru/ów: 

Yin Yang to dwa dary, połączone w jedną, spójną całość. 

W skład części Yin wchodzi:

-Manipulacja Cieniem- użytkownik tego daru może kontrolować cienie. Może sprawić, aby z cienia uformowały się Kule Ciemnej Energii (Kule Cienia), Promień mroku bądź może powstać identyczny jak użytkownik Klon. Cienie mogą być również użyte do ataku. Mogą formować się w różne kształty, np. ręce.

Może być wykorzystana w każdych warunkach- wystarczy, że w pobliżu będzie znajdował się jakikolwiek cień (np. stworzony przez przedmiot, osobę).

Posiadacz może również teleportować się. W tym przypadku cień musi należeć do osoby używającej. Osoba ta łączy się z jej cieniem. Może przemieścić się z prędkością wynoszącą co najmniej 70 kilometrów na godzinę. Może teleportować się w dowolne miejsce, na dowolną odległość i wysokość. Jeśli chodzi o wysokość teleportacji wygląda to trochę inaczej- użytkownik zmienia się wtedy z cienia w równie ciemną mgłę. Osoba może teleportować się z przedmiotami, zwierzętami lub ludźmi różnej ciężkości i ilości.

WADY: Zbyt długie korzystanie powoduje zmęczenie, krwawienie lub krwotok z nosa, lub utratę przytomności. 


W skład części Yang wchodzi:

-Manipulacja Światłem- użytkownik może sprawić, aby z energii czerpanej ze światła powstały Kule Jasnej Energii (Kule Światła), Błysk (Promień Światła). Może również sprawić, by pochłaniana energia przetransportowała się w ręce bądź w nogi. Energia skupiona na rękach powoduje wzrost siły posiadacza, a skupiona na nogach jest przyczyną wzrostu prędkości bądź również siły. Światło może utworzyć tarczę wokół użytkownika, aby chronić go. Posiadacz może również powiększyć zasięg tarczy, tworząc barierę ochronną lub ścianę.

Może być wykorzystana w każdych warunkach. Światło może być być wytwarzane przez naturalne i sztuczne źródła (np. słońce, księżyc/ latarka, żarówka, a nawet maleńka dioda).

WADY: Podobnie jak w przypadku Manipulacji Cieniem, Manipulacja Światłem powoduje zmęczenie, krwawienie bądź krwotok z nosa lub utratę przytomności.


Gdy połączy się oby dwie części daru można stworzyć czarno-złotą katanę. Ta katana wyróżnia się tym, że jest niezniszczalna i tylko posiadacz potrafi unieść jej ciężar.


-Kontrolowanie Krwi- Kontrola krwi pozwala użytkownikowi manipulować własną krwią po opuszczeniu ciała. Można także kontrolować ciało przeciwnika, zmusić go do przeżywania cierpień (poziom bólu w wyniku cierpień zależy od posiadacza) lub manipulować jego krwią. Gdy krew znajdzie się na świeżym powietrzu, użytkownik może swobodnie kontrolować jej przepływ i ruchy, a także hartować ją, aby unieruchomić wrogów. Może również uformować z niej różne rodzaje broni białej lub bicz.

Legends Never Die  ~Todoroki x oc~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz