Can çıkışta arkamdan seslendi. Zoraki gülümseyeme çalışarak arkama baktım.
"Neden beklemiyorsun"
"Ah ben mi şey ya ahaha şey eve geç kaldım o yüzden ^.^"
"Pekii öyle diyosan :D"
Güldüm ve hızlıca önüme dönüp ilerlemeye başladım.Can
Demek Su hanım artık böyle davranacak. Herkesin kendi yüzünü gösterme vakti geldi...
~ERTESİ GÜN~
Bugün pazardı. Yinede erken kalmam gerekiyordu. Uyanır uyanmaz edayı aradım.
"Hey"
"Hey"
"Plan ne durumda?"
"Bugün."
"Harika. Saat ?"
"Akşam 10 da bizim sitede ol. Ben sadece su kısmını yaparım ona göre anıyla sen ilgileneceksin."
"Merak etme. Teşekkür ederim can"
"Kapatıyorum."
.
.
.-Akşam saat 21.30 civarı-
Su
Duştan çıktığım. Hemen üzerime geceliğimi giydim. Saçımı kurutmak için banyoya ilerlerken telefonum titredi. Elime aldım baktığımda Can dan mesaj gözüküyordu.
- Su!! Hemen spor salonuna gel!! Tarık !! Ağırlık düştü bacağına!!-
Ne ! Tarık mı !! Ahh kahretsin ciddi olamazsınız!! Hemen aşağı koştum ayağıma ayakkabılarımı geçirip asansörü çağırdım. Kahretsin kahretsin gelmiyor! Merdivenlerden inmeye karar verdim. Nefes nefese otoparkta ilerledim. Spor salonuna geldiğimde adım atacak halim yoktu.
"TARIK!"
"CAN!"
Son kalan nefesimle bağırıyordum. Sonunda Can cevap verdi.
"SU ! Burdayız gel!!"
Koşmaya başladım. Seslendikleri yere girdiğimde hemen Canı aradı gözlerim. Elinde bi kamera bana bakıp gülüyodu. Kalp ritmim daha da hızlandı.
"Tarık nered..
Arkamdan itilmemle kendimi boşlukta buldum. 1 saniye içinde havuza döştüm. Su...havuz...ben..korkarım....ben...heryer siyah....can...havuz..
.
.
Bağırışlarla uyandım. Ahhh ahhh öksürdüm korkuyla ama ama hala etrafımı göremiyordum..
"Suu ! Su! İyimisin su! Kahretsin!"
"Tarık?"
"İyisin ahh iyisin" sırtımdan eliyle bastırıp kendine yapıştırdı beni..kalbi..korkudan kalp atışları o kadar hızlanmıştı ki..hissediyordum ahh kalp atışlarını kalbimde hissediyordum.
"Ne oldu? Geldiğimde havuzdaydın kimse yoktu"
"Bana dediler..dedilerki..senin başına bişey geldiğini söylediler.."
"Ne ! Kim !"
"C..can."
"Ahh o sikiğin bişeylerin peşinde olduğunu anlamıştım! Öldürücem onu öldürücem onu!!"
O sırada koşarak Burak girdi içeri. O kadar korkmuş ve şapşal gözüküyordu ki gülmeden edemedim kendimi.
Beni kucağına aldı.
"İyimisin ? hemen eve götürüyorum seni."
"Ah iyiyim." Başımı yasladım ona o sırada Tarık'a baktım. Bana baktı sonra gözlerini kaçırarak.
"Benim işim var" dedi ve gitti. İkimizde arkasından bakarken o hızlı adımlarla gitti.
"Iı Burak?"
"Hıı?"
"Artık burdan gidebilir miyiz? Havuzu gördükçe kötü oluyorum"
"Aa aa pardon özür dilerim" dedi ve koşarak çıktı.
"Bide artık inebilirim iyiyim ^.^"
"Yok olmaz"
"Ama"
"Olmaz dediim."
"Pekii."
Burakta bizim evin anahtarı vardı onunla sessizce kapıyı açıp odama çıkardı beni. Şanlıyım ki ailem bu saatte asla uyanık olmaz.
"Tamamdırr"
"Teşekkür ederim burakların en harikası ^.^ artık gidebilirsin hem bende giyiniyim sırılsıklam oldum"
"Bişey olursa hemen ara beni"
"Tamamdır"
Burak evden gidene kadar bekledim sonra üstüme sıcak bişeyler giyinerek kendimi yatağa attım. Her gözümü kapattığımda Tarık'ın bana sarıldığı dakikayı görüyordum..ahh kokusu tekrar bayılmama neden olacak derecede çekiyodu beni kendine..ama can o neden böyle bişey yaptıki? Ne derdi vardı.Sabah alarmla uyandım. Pazartesi.. Okula gitmek istemiyorum....zar zor giyinip aşağı indim. Burak kapıda beni bekliyordu. Hemen hızlıca yanına gittim.
"Günaydın"
"Günaydın."
"Su hemen okula gitmemiz gerekiyo nedenini bilmiyorum ama koş tamam mı "
"Ne nasıl neyse tamam"
Hızlıca okula gelmiştik. Sınıfa çıktığımızda neden bizi acil bi şekilde çağırdıklarını anladım. Anı sınıfta sırasında oturmuş önüne bakıyordu. Etrafındaki herkes ona bakıp gülüyordu. Saçı , yüzü , kıyafetleri bembeyaz boya olmuştu. Sınıfa girdim ve projeksiyondan bişey izlediklerini gördüm ilerledim ve baktım. Bi yanda anının üstüne beyaz boya döktükleri bi yanda benim suya itilmem videosu oynatılıyordu. Eda.. Beni iten kişi eda.. Kocamam gözlerle edaya baktım. Kısık sesle " seni uyarmıştım" dedi. O sırada anıl içeri girdi. Videoları izledi. Eda o sırada bağırarak
"Madem beyazı bu kadar çok seviyosun ucube saçın gibi heryerin beyaz olsun"dedi ve gülmeye başladı.
Anıl hala anıya bakıyodu. Anı yüzünü aldırdı anılla göz göze geldiler. Anı'nın yanağından göz yaşı damladı. Anıl hemen gözlerini kaçırıp çıktı. Eda Anı nın ağlamasına daha da gülmüştü. Hemen anının yanına gidip sarıldım.
"İyimisin ?"
"Hayır "
"Beyaz sana yakışıyo boşver o sürtükleri"
Sessizce gülerek bana baktı. Hemen dersten çıkarıp üzerini silmek için lavaboya götürdüm onu. Üzerini ıslak mendille az da olsa silebilmiştim. Bir ders sonra sınıfa girdik. Sınıfta hoca yoktu. Kapıdan girdiğimiz anda herkes tekrar Anı ya bakıp gülmeye başladı. Hemen arkamızdan Anıl girdi. Bütün sınıfta sessizlik olmuştu. Başımk cevirip baktığımda ANIL? Anıl saçlarını beyaza boyatmıştı!
Anıl aniden bağırarak
"BU OKULDA BİRDAHA ANI'NIN BEYAZ SAÇLARINA LAF EDEN OLURSA DOĞDUĞUNA PİŞMAN EDERİM. BEYAZ SAÇ UCUBELİKSE ALIN SİZE BEYAZ SAÇ!! SIKIYSA BİDAHA LAF EDİN !"
Anıl Anı'nın yanına gitti ve saçından öptü. Bütün sınıf çıt kesilmiş olanları izliyordu. Eda dışında. Eda sinirden kızarmıştı.
"ANIYLA BEN SEVGİLİYİZ. ARTIK BEN DEMEK ANI DEMEK ANI DEMEK BEN DEMEK! ANLADINIZ MI!!"
..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SUYAH~
RandomBabamın aşağıdan bana seslenmesiyle odama son bi kez daha baktım. Tam burada düzenli ve neredeyse iyi diyebileceğim bi hayat kurmaya başlamışken yine taşınıyoruz. Ailemin işleri yüzünde 7 yaşından beri hemen hemen her yıl taşınıyoruz. Aslında buna a...