YİNE Mİ SEN!

161 7 1
                                    

Buda neydi böyle...ahh çok saçma...

Koşarak otoparktan asansöre gittim. Eve geldiğimde yorgunluktan ölmek üzereydim. Hızlıca odama çıktım ve olanları düşünmeye başladım. Öylece ayakta duruyodum. Mesaj sesiyle kendime geldim. Burak yazmıştı,
[iyi misin ?]
[evet neden ki ?]
[15 dakikadır kımıldamadan duruyosun korkmaya başlamıştım ajdhshs]
Kafamı kaldırdım burak evlerinin terasımdan bana el sallıyordu. Güldüm
terasa çıktım bende.
-GERÇEKTEN İYİ MİSSİİİN ???
-EVEEETT
-TAMAAAM SAAT GEÇ OLDUUU UYU YARIN OKUL VAAR
-TAAMMAAM İYİİ GECELEER :D!!
Ahdhsh bütün site bizim terasta terasa bağırışlarımızı dinlemişti ajdhjs. Yatağa girdim ve hemen uyudum.

Sabah burağın aramasıyla uyandım.
[GÜĞĞNAAYYDIIIN]
[günaydın burak]
[Su hala uyuyorum deme bana sakın kalk hemen hazırlan geç kalıcaz yoksa]
[tamam 5 dakikaya hazırım]
Telefonu kapatıp yüzümü yıkamaya koştum. Hızlıca giyinip çantamı hazırlarken kapı çaldı. Annemin açtığını duydum Burak gelmişti. Hızlıca aşağı indim annem bana
"Uyuşuk musun Su ? Bak arkadaşın yarım saattir seni bekliyomuş"
"Anne abartıyo en fazla 10 dakika olmuştur" diyip Burağın koluna geçirdim. Hafifçe güldü ve
"Tam 45 dakika oldu" dedi. Ahehsj tam piç yaa ahdhhs..

Yola çıkmıştık.
"Saat daha 7.30 neden bu kadar erken çıktık acaba bay pis"
"Aç açına mı gidemim okula hıı??? Hıı?????"
"Ahahah ya azıcık daha geç çıksaydık evlerimizde kahvaltı yapabilirdik ama dimi ?"
"Beraber yapalım istedim hem sen buraları öğrenmiş olursun ^.^"
"Pekiiiii hadi bakalım nereye götürüyosun beni"
"Güzel bi yere"
...
Portakal suyumu içtikten sonra
"Yalnız burası gerçekten çok güzelmiş " dedim.
"Eee ben götürüyorum ne bekliyodun ki ajdjs"
büfe yada kafe gibi biyerdi ama çok şirindi küçüktü ama yeryerinden sarmaşık sarkıyodu burayı geçrekten seviştim ve okula çok yakındı adı SAKLI NOKTA.
Saate baktığımda dersin başlamasına 15 dakika olduğunu gördüm. Ağzımdakileri bitiremeden Burak'a saati göstermeye çalıştım ve aceleyle hesabı ödedik ben yanıma bi tane daha tost yaptırdım sonra çıktık hala ağzım doluydu Burak malıda bana bakıp gülüyordu. Zar zor lokmamı yuttum ve
"Ya güleceğine kooşş ahdhhs" dedim.
Kelimenin tam anlamıyla koşarak okula girdik. Sınıfa çıktığımızda nefes nefeseydik yorgun bi şekilde yerime geçtim. Anı şaşkın bi biçimde bana bakıyordu. Ona baktım ve çantamdan yanıma aldığım tostu uzattım.
"Bu ne ?"
"Sabah Burakla kahvaltı yaptık sanada getirdim tadı gerçekten çok güzel denemelisin"
"Buraklamı karşılaştınız ?" dedi tostundan ısırık aldıktan sonra.
"Ha yok ahahah bak onu anlayıtım sana..." diye dün yaşadığım herşeyi anlattım. Burak'ı kovalamamdan kapıda kalmamdan saunaya kadar herşeyi. Konuşma bitince bana baktı ve gerçekten yüksek bi sesle kahkaha atmaya başladı. Onu ilk defa gülerken görüyodum çok güzeldi *.*
"İnanmıyorum sana ömrümde yaşadığım tüm atraksiyondam fazlasını yaşamışsın dün ajdhjs"
"Off yaa aynen 😂😂"
"Tost güzelmiş teşekkür ederim"
"Afiyet olsun"
O sırada anıl arkamıza oturmuştu.
"Tost koktu" dedi
Anı tostundan bi parça koparıp ona verdi. Yedikten sonra.
"Tadı güzelmiş"
"Sabah Burakla Su'yun gittiği bi yerden"
"Neresi?"
"Ahhh harikaydı adı Saklı Nokta ydı sanırım." dedim.
Anıl bana bakarak
"Orayı biliyorum yarın hep beraber gidelim" dedi
Başımda onayladım.
"Sende gel"dedi yine Anıya bakarak.
Anıda bize baktı önce sonra "olur" dedi.

Okul tam gaz sıkıcılığında devam ederken ederken ederrkeen dün karşılaştığım kızlar yine yanıma geldi ve anıdan uzak durmamı falan söyledi onlara bi güzel cevaplarını verdim. Bi hışımla anının yanına gidip
"Artık bana neler olduğunu anlatmalısın"
"Anlamadım"
"İnsanlar neden sürekli bana senden uzak durmamı söylüyorlar"
"Bilmiyorum"
"Ne demek bilmiyorum ya ??"
"Bak beni sevmiyolar tamam mı saçım sarının en beyaz tonu kıyafetlerim yüzüm gözlerim uyumam konuşmam yürümem herşeyim onlardan farklı, onları dinliyip yanından gitmek istersen hak veririm."
Ona sıkıca sarıldım ve
"Benden asla kurtulamazsın beyaz saç"
Oda sarıldı ve
"Neden bana bu kadar iyi davranıyosun"
"Seni kendime benzetiyorum. Bazen saçımı boyatırım maviye sarıya mora kırmızıya, sürekli uyurum saçma sapan davranırım belki şimdi fark edemezsin ama anlayacaksın çok benziyoruz"
Tekrar sarılınca Anılın arkadaki cama oturmuş bizi izlediğini gördüm hemen gözlerini kaçırdı.
.
.
.
.
Sonunda okul bitmiştiiii ve Burakla evin yolunda konuşa konuşa ilerliyorduk. Siteye geldiğimizde vedalaştık ve evlerimize gittik. Yorulmuştum yine herzamanki gibi. Biraz kestirmeye karar vermiştim Annemler bugün evde yoktu o yüzden direk odama çıkıp yatağa attım kendimi.
Z
Z
Z
Gözlerimi araladıım ahh saat kaç olmuştuu. 21.50 ah tamam 21.50 LAN 21.50 HASSİKTİR SPOR HASSİKTİR HASSİKTİR HASSİKTİR HASSİKTİR diye diye hızlıca hazırlandım ve koşarak spora indim. Hemen bayanlar soyunma odasına girdim ahhh kötü anılarr neyse hazırlandım suyumu falan alıp salona girdim kimse yoktu harika rahat rahat 1 saat koştum. Salonda hafif içe gömük bi yer vardı burası eşyaları koymak ve oturmak içindi azıcık oraya uzanıp dinlenmeye çalıştım ama sonra tipik ben uykuya dalmışım. Büyük bi gürültüyle kafamı kaldırdım birisi ağırlık kaldırırken fazla güç uygulamış olacak heralde çarpma sesiydi. Ama bi dakika ?? Saat 23.30 hayır hayır hayıırr lütfen o olmasın lütfen o olmasıııın...hafifçe kafamı ileri aldım ahhh evet oydu. Çok garip biriydi dün olan saçma sapan şeyden sonra ona gözükmek istemiyorum. Ensemde bi nefes hissettim kafamı çevirmemle onu gördüm burun burunaydık.
"Azıcık aklın olsaydı dün dediklerimi ciddiye alırdın ve gelmezdin. 11 den sonrası yasak" dedi. Başta napıcağımı bilemedim sonra elimle onu ittirip
"Sen kullanabiliyosan bende kullanırım" diyip tekrardan koşu bandına geçtim. Aynadan arkadan bana sırıtarak baktığını gördüm. Yanımdaki koşu bandına geldi. Koşmaya başladı o sırada benim koşu bandımın hızını arttırdığını fark ettim 7...7,50...8...8,50...
"hey napıyosuun!"
9...9,50.... daha fazla dayanamayıp yere kapaklandım sırtım koşu bandına sürtmüştü derim yanıyodu resmen "aaahhh" diye bağırıp can çekiştim. Bana bakmadan "soğuk suya tutsan iyi edersin yoksa kabarıcak" dedi. Küfür ederek ayağa kalktım ve soyunma odasına girdim. Kavurma beyinli herif yaa yaptığı şeye bak !!! *klick* bu da neydi kapıyı mı çalmıştı biri ?? kapıya doğru gittim açılmıyodu açılmıyodu!! Kapı kitliydi!! Hayır hayır !!!
"HEYY !"
"KİMSE YOK MUUUU"
"YARDIM EDİNN!!!"
İçeriden bi ses geldi.
"İçeride iyi eğlenceler"
"NEE!!! HEY SEN AÇ ŞU KAPIYIII !!"
Ses gelmiyodu ses yoktu...ışıklar kapanmıştı hareket edemiyodum korkudan ben..ben..korkuyorum..karanlıktan...biri gelsin...
Napıcağımı bilmiyodum ama bişeyler düşünmem lazımdı 2 saattir içerideyim ve ölmek üzereyim..Sert bişey sert bişey lazım. Yangın tüpünü gözüme kestirdim hızlıca gidip aldım ve bi anlık deli cesaretiyle kapının üstüne attım. Mat cam kapı bi anda paramparça olmuştu. Hemen çantamı alıp otoparka koştum orada azıcık daha dursaydım delirecektim heralde. Bu mal çocuk ne yaptığının farkında değil mi ya beni resmen içeri kitledi ölsem orda napıcaktı hayır cidden deli olmalı ya asansöre doğru giderken spor salonu çıkışının kapısının açıldığını duydum arkamı döndüm biri vardı..O muydu psikopat hala yetmemişmiydi yaptıkları adımları hızlandı..koşmaya başladım..

HEY HEY HEY ^.^ YAZDIĞIM HİKAYEYİ OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİİİM HİKAYE HAKKINIZDAKİ FİKİRLERİNİZİ YORUM OLARAK YAZABİLİRSİNİZ ❤️

~SUYAH~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin