හමුවීම

3.8K 328 8
                                    

Xiao zhan කියන්නෙ ගොඩක් ප්‍රසිද්ද නලුවෙක් වගේම පැෂන් ඩිසයිනර් කෙනෙක්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Xiao zhan කියන්නෙ ගොඩක් ප්‍රසිද්ද නලුවෙක් වගේම පැෂන් ඩිසයිනර් කෙනෙක්. එයාගෙ තාත්තාට රටවල් ගනනාවකම බ්‍රාන්චර්ස් තියන ලොකු කම්පැනි එකක් තිබ්බා. එත් zhan ට ඕන වුනේ එයා කැමති පැත්තකින් ඉදිරියට යන්න. ඒ නිසා එයා එයාගෙම පැෂන් ඩිසයිනින් කම්පැනි එකක් පවත්වාගෙන ගියා. මේ වෙද්දී zhanට අවුරුදු 28 ක් වෙලා තිබුනේ.
Zhanගේ දෙමව්පියන් zhanට කැමති විදිහට ජීවත් වෙන්න ඉඩ දුන්නා. එයාලා හැම වෙලේම zhan ට හොද දෙමව්පියන් වෙන්න වග බලා ගත්තා. 

Haniya shi කියන්නේ ප්‍රසිද්ද මොඩ්ලර් කෙනෙක්. එයාගේ ඩැඩී zhanගේ තාත්තාගේම කම්පැනි එකේ ශෙයා හෝල්ඩර් කෙනෙක්. Shi දන්න කාලේ ඉදලම zhanට කැමැත්තෙන් හිටියෙ. එයා මොඩ්ලින් තෝර ගත්තෙත් ඒ නිසාමයි. Shi ගොඩක් ලස්සන වගේම ගොඩක් හිත හොද කෙනෙක්. එයා කොහොම හරි zhan ගෙ කම්පැනි එකේ ප්‍රදාන ෆීමේල් මොඩ්ල් විදිහට පත් වුනා.

නමුත් shi ගේ ඩැඩීට කම්පැනි එකේ ශෙයාස් වැඩි කරගන්නයි කම්පැනි එකේ මීට වඩා තැනක් හදා ගන්නයි ඕන වුනා. ඒකට එයාට කරන්න තියන එකම දේ විදිහට තිබුනේ එයාගෙ දුවව zhanට බන්දලා දෙන එක තමයි. ඉතින් එයා mr.xiao ට මේ ගැන යෝජනාවක් කලා. ඒ දෙගොල්ලොන්ගෙම කැමැත්තෙන් මේ ගැන තීරනයක් ගන්න mr. Haniya ලගේ ගෙදරට Xiao ෆැමිලි  එක ඩිනර් එකකට ගියා.
.................................................................

"ආහ් ඇතුලට එන්න Mr.xiao"   
Mr Haniya සහ mrs. Haniya කට්ටියව සුහද විදිහට පිලිගත්තා. Xiao family එක ගිහින් සෝෆා එකෙන් වාඩි වුනා. ඒත් එක්කම shi ලස්සන රතු පාට ගවුමකුත් ඇදගෙන පඩිපෙල දිගේ පහලට ආවා. හැමදාමත් දැක්කත් අද shi ගේ අමුතුම ලස්සනක් zhan දැක්කා.

'"බලන්න්කෝ අපේ shi ගේ ලස්සන අද. මේ වගේ ගෑනු ලමෙක් ලේලි වෙනවට කවුද අකමැති" MrsXiao හරිම ආසාවෙන් කිවුවේ zhan දිහා බලන ගමන්මයි. ඒ කතාවටනම් shi ගෙයි zhan ගෙයි දෙන්නගෙම මූනවල් රතු වුනා. " හ්ම්.. ඒක ගැන ඒ දෙන්නා කතා කරලා තීරනේකට එයි" Mr. Xiao ඉක්මනටම කිවුවේ zhanගෙ මූන දැකලා.

You're mine again(Yizhan)Where stories live. Discover now