Hala üzerimde yatan kızı ittirmemek için kendimle büyük bir savaş içine girmiş ve dişlerimi sıkmıştım. Onun dolgun göğüsleri benim göğüslerime baskı yapıyor ve nefes almamı engelliyordu.
Dayanamayıp "Uyan artık!" Diye tıslamış ve kızı üzerimden itmiştim. Kız gözlerini ovuşturarak doğruldu ve etrafına bakındı. Uyuşuk olmasına göz devirdim. Adını dahi hatırlamamam dün gece beni zevkin doruklarına çıkarmamış olduğunu gösteriyordu.
"Angel? Ne oldu sevgilim?"
Gözlerimi tekrar devirip "Ben senin sevgilin değilim, adını dahi hatırlamıyorum. Parti bitti, evimden def ol." dediğim de ki sözler banada ağır ve sert gelmişti, kızın -adını hala hatırlamıyordum - gözleri dolmuştu.
"B-ben sandım ki.. Yani bilirsin bizim gibilerden çok yok, dün geceden sonra belki aramızda bir şey olur." klasik ve yılışık sözlerine karşılık alayla güldüm.
"Ne yazık ki adını hatırlamam için beni zevkin en doruklarına çıkarmış olman gerekiyor çünkü beni zevkin doruklarına çıkaran birini asla unutmam, az sayıdadır çünkü. Ayrıca sevgilim olman için Christian Grey'in kadın versiyonu olman gerekiyor. İki özellikte sende bulunmadığına göre evimden def ol."
Başımı yastığa gömüp kızın gitmesini bekledim. İstediğim kapı sesini duyunca ferah bir nefes verip, çarşafların arasından sıyrılıp hala çıplak olmama rağmen ayağa kalktım. Hava gerçektende bana inat cıvıl cıvıl olmuştu. Gözlerimi devirip pencereye yaklaştım.
Bu eve taşınalı 1 hafta olmuştu ve karşı komşunun Rihanna olması Tanrının gerçekten de beni sevmediğini kanıtlıyordu. Çokta umurumda deyip, karşı evin -Rihanna'nın evinin- açık olan camına baktım.
Gözlerim gördüklerimin etkisiyle irileşirken cama biraz daha yaklaştım. Rihanna ve onun biricik arkadaşı Melissa çok fazla, çok çok fazla yakınlardı. Tamam sizi kandırmayacağım bildiğiniz sevişiyorlardı.
Rihanna elindeki takma penisi onun vajinasına sürttüğünde dudaklarımı ısırdım. Tanrı aşkına.. Elinde kamçı vardı. Onların birbirlerine zevk verişlerini izlerken, elim ne ara vajinama gitmişti bilmiyordum.
Sanırım Rihanna'yla tanışmamda bir sakınca yoktu??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mommy (Rihanna, girlxgirl, +18)
Short Story"Annecik şimdi seni zevkin doruklarına çıkaracak, benim küçük meleğim." ~mommy rihanna~ +18 Wattpad üzerinde ki ilk mommy kurgusudur. kapak tasarımı; @Ashton38