⏩ 3 ~ Nice To Meet You Too, Robyn ~ ⏪

30K 128 15
                                    

Giydiğim kırmızı ve resmi elbiseye aynada son bir kez bakıp görüntümün iyi olduğundan emin oldum. Ah saçmalık, ben her zaman iyi görünürdüm. Bakmam boşunaydı.

Kırmızı ruj sürdüğüm dudaklarımı büzüp, artık aşağı inmemin tam sırası olduğunu düşündüm. Beklemekten ağaç olacaktı Rihanna artık, değil mi? Hah bu hoşuma gitmişti.

Topuklu ayakkabılarımın çıkardığı sesler eşliğinde merdivenlerden indim. Salona ilerlerken oldukça ciddiydim. Tanrım onu görmek istiyordum. Koskaca tüm dünya tarafından tanınan Rihanna'yı bekletmekten nedense büyük bir hsz duymuştum.

İçeri girdiğimde bakışlarını telefonundan ban çevirdi. Sırıtıp "Umarım çok bekletmemişimdir." demiş ve yanına doğru ilerlemiştim. Ben geldiğimde ayağa kalkmıştı. Elimi ona doğru uzatıp "Angela ama Angie veya Angel diyebilirsiniz." dedim.

Bana sırıtıp "Hayır bekletmedin. Rihanna ama sen Rih dersen çok hoş olur." dediğinde bende aynı şekilde sırıttım. "Robyn desem?"

Bana şaşkın bir bakış attı. Ama aynı zamanda dudağının kenarı kıvrılmıştı. Elimi yemek masasına doğru elimi uzattım "Hadi yemeğe geçelim."

O yemek masasına doğru ilerlerken hem reddetmeyişine hem de resmiyeti kaldırışımıza sevinmiştim. Bu kadına karşı büyük bir çekim hissediyordum. Acayip seksiydi.

Poposu ne kadar da güzeldi!

Tanrım!

**--**

Gecenin ilerleyen saatlerinde bizim sohbetimiz artmış ve şen kahkahalar havada uçuşmaya başlamıştı. Yavaş yavaş sarhoş olduğunun farkındaydım ama ben hala ayıktım. Ah size bir sır vereyim mi?

Rihanna'yı çağrırma amacım kesinlikle ve kesinlikle onunla tanışmak değildi. Gece başladığından beri amacım onu sarhoş edip tadına bakmaktı. Elbetteki tadının enfes olduğunu biliyordum ama.. Ah, bu kadın kahkasıyla bile beni ıslatabiliyordu.

İnana biliyor musunuz?

Ben! Aptal ergen bir liseli gibi ıslanmıştım!

Ama bu onu daha çok istememe sebep oluyordu tabii..

Parmaklarımı şarap bardağında gezdirip, sırıttım. Gerçektende fena sarhoş olmuştu. Bunu kullanacaktım. Size sürtükçe geliyor öyle değil mi? Umurumda değil. Onu tatmam gerekiyor!

"İstersen bir şeyler içmeye odamda devam edebiliriz?" diye sorduğumda beni başıyla onayladı ve hızla ayağa kalktı. Sendelediğinde hızla yanına ilerleyip tuttum. Ben onu tutarken o kıkırdamaya başlamıştı

Merdivenlerden çıkarken hala gülmeye devam etmesi beni de güldürmüştü. Tanrım. Sarhoş Rihanna ne kadar da garip oluyordu. Ve tatlı..

Onu odama soktuğumda etrafı inceledi. Yatağıma doğru ilerlerken sendelemesine güldüm. Tanrım. Yatağıma ilk başta oturdu, etrafı inceledikten sonra kollarını iki yana açarak yattı. Kıkırdayıp, yanına ilerledim.

Bende yanına yattığımda derin nefesler aldığını fark etmiştim. Ah o inip kalkan göğüslerine yapmak istediklerimi bilseydi.. Ah Tanrım..

"Seninle tanıştığıma çok memnun hissediyorum, Angela."

Kıkırdayıp doğruldum. O hala tavana bakarken ona doğru yaklaşıp fısıldadım. Bu sefer yüzlerimiz birbirine yakınken gözleri dudaklarıma kaydı. Sırıttım.

"Bende tanıştığıma memnun oldum, Robyn."

Mommy (Rihanna, girlxgirl, +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin