Ona bakmayı, çıplak vücuduna bakmayı kesmeliydim. Sabaha karşı olmasına rağmen hala uyumamıştım ve yaşadıklarımı hala teker teker yaşamak istiyordum yeniden.
Gözlerini kırpıştırarak açtı. İlk önce etrafına bakındı, nerede olduğunu kavramak istiyor gibi. Ardından bakışları yanında çarşafa sarınmış bana kaydı.
''Siktir başım çok kötü.'' diye mırıldandı ve ardından dikeldi. Üzerinin çıplak olduğunu yeni kavrıyormuş gibi vücuduna baktı.
''Neden çıplağım ben?''
Sırıttım ''Hatırlamıyor musun ?''
''Bende seninle tanıştığıma memnun oldum, Robyn.''
Kıkırdayıp ''Bana Robyn demen beni tahrik ediyor.''
''Hıımm.. Öyle mi?'' deyip, ellerimi karnından yukarı doğru sürttüm. İnleyip gözlerini kapattı. Tanrıça gibiydi. Bunun farkındaydım.
''Sana Robyn demek beni de tahrik ediyor.'' dedim, ''Seni inletmemi ister misin?''
Alt dudağını ısırıp gözlerini sıkıca kapattı.
''Beni bir dokunuşuyla inletebilen tek kızsın. Daha fazlasını istiyorum. Neler yapacağını merak ediyorum.''
Yerimde doğrulup onun üzerine çıktım. Gözleri arsız bir şekilde parlıyordu. Sırıttım neler yapabileceğim hakkında hiç bir fikri dahi yoktu.
Dudaklarımı boynuna bastırdığım an inledi. Ellerim elbisesinin fermuarına gitti. Fazlalıklardan kurtulmak istiyordum. Elbisesini yırtarcasına çıkardım.
''Siktir fazla ateşliydi.'' diye tısladı.
Hala sarhoştu ama bu umurumda değildi. Tadını istiyordum.
''Sikeyim iç çamaşırın yok.'' dedim nefes nefese. Tanrım -sana inanmıyorum- fena tahrik olmuştum.
Üzerinden kalkıp bende yavaş bir şekilde üzerimdekileri çıkardım. Beni izlerken, eli vajinasındaydı ve okşuyordu. Gözleri yarı açıktı fakat odak noktası bendim. Dudaklarını ısırmaktan kanatmak üzereydi.
Çıplak bir şekilde yanına ilerleyip elini vajinasından çektim.
''Bırak ben yapayım.''
Gözlerini sımsıkı kapatıp başını arkaya atmasını onay olarak kabul edip, üzerine çıktım. Yüzlerimiz yakındı ve siktir dudağı şişmişti. Dayanamayıp dudakların bastırdım dudaklarımı.
Aynı zamanda vajinasını okşuyordum. İkimzide inlerken, ileri geri hareket ediyorduk. Ah siktir, vajinam sızlıyordu.
Bir parmağımı içine kaydırınca acıyla inledi. Tanrım zevkten dört köşe olmuştum. İkinci ve üçüncü parmağımı da hızla içine kaydırdım.
Parmaklarım hızla içine git gel yaparken, diğer elim göğsünü sıkıyordu. Ah bu kadına bayılıyordum. Her bir noktası çok dolgundu ve aklımı başımdan alıyordu.
Vajinam sızlarken ona sürtünmeye devam ettim. Titremeye başlamasıyla dudaklarının üzerine sırıttım. Haraketlerimi hızlandırdığımda dudaklarımın üzerine ''Siktir'' diye inleyip, elime boşaldı.
''Harikaydın bebeğim.''
Parmaklarımı içinden çıkarıp, ağzıma götürdüm. Tadı enfesti, siktir. Daha fazlasını istiyordum. Tadını daha fazla tatmak..
Sürtünerek aşağı doğru kaydım. Vajinasına yaklaşıp akan menisini yaladım, ah siktir, gerçekten harikaydı. Dilimle vajinasını bir kaç darbe atmamla, ellerini saçımda hissetmem bir oldu.
Bu çok ateşliydi.
''Angela, devam et, yalvarırım.''
Vajinasını emerken, tadı yoğunlaştı. Dil darbelerim hızlanırken, elleri saçlarımı daha çok çekmeye başladı. Uzun bir süre onun yalvarmalarını dinlerken, enfes tadını almak için daha çok yavaşladım.
Titremeye başlamıştı, ikinci orgazmı geliyordu.
Ve ağzıma doğru patladı. Ah siktir, bu tad. Tüm menisini emerken, böyle bir harika tadı bir daha asla tadamayacağımı düşündüm.
''İnanılmazdı.'' diye fısıldadı.
''Uyu Robyn, uykunu al. Ve bu geceyi asla unutma.'' deyip, yanına yattım. Beni bir kaç mırıltıyla onayladı ve gözlerini kapattı.
''Unutmam.''
''Hatırlamıyor musun?''
''H-Hayır.'' dedi şaşkınlıkla. İçimden siktir çeksemde dıştan ona gülümsedim. Hatırlatacaktım ama şu an yapabileceğim hiç bir şey yoktu.
''Sorun değil, bende hatırlamıyorum.''
ÖNEMLİ;
geç gelme sebebini herkes merak ediyor biliyorum ama geçerli bir sebebim var. kuzenim lösemi hastası ve durumu gerçekten çok kötü. hastaneye kaldırdık -baya oldu- ama durumu iyiye gitmiyor.
yaşaması bir mucize diyorlar ve ben inanın çok kötüyüm. bana güçlü kalmam gerektiğini söylediği için yeni bölüm yazdım.
iyileşmesini ummaktan başka yapabildiğim hiç bir bok yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mommy (Rihanna, girlxgirl, +18)
Cerita Pendek"Annecik şimdi seni zevkin doruklarına çıkaracak, benim küçük meleğim." ~mommy rihanna~ +18 Wattpad üzerinde ki ilk mommy kurgusudur. kapak tasarımı; @Ashton38