Bu kitap Mucize Uğuböceği Ve Kara Kedi dizisinden uyarlanmıştır . Kitabın sadece dizinin ana konusuyla ilgisi vardır. Olay akışı ve karakterler farklıdır. Bu kitap fantastik bir genç kurgudur. Kitabımızdan kısaca bahsedecek olursak,
Kitabımızın bulunduğu zaman yaklaşık 70 yıl sonradır. Kitabımızda yıllar önce ortaya çıkmış bir efsanenin , 70 yıl sonra tekrardan gerçekleşmesini ana konu ediniyoruz. İnsanların zihninde sadece eskiye dayanan bir efsane olan kwamiler yıllar sonra bizim dört ana karakterimiz ile buluşuyor. Kwamiler sayesinde özel güç edinen karakterlerimiz yaşadıkları ülkeyi korumak için savaşmakla görevliler. Bu efsanevi olay karkaterlerimizi bir birine bağlıyor. Bu bağ onları macera, gizem, ve aşka sürülüyor.
Hikayemizde;
Modellik yapan, Fransa ' nın en iyi üstlerinden olan, sıradan bir yaşam süren, iki Agreste kuzenin hayatı anlatılmaktadır. İki kuzen gittikleri okulda ilginç olaylarla karşılaşırlar ve bu olaylar sonrası özel güçlere sahip olurlar. Aynı şekilde iki yakın arkadaş olan Hisa ve Sayen'de aynı lisede okuyor ve bu güçlere sahipdir. Bu efsaneler sayesinde hayatları birleşen dörtlümüzü yep yeni olaylar, macera, gizem ve aşk bekliyor.
Sizleri kendi hayal gücümüzle yazdığımız ve en ince ayrıntısına kadar hayal ettiğimiz kitabımıza davet ediyoruz.Başroller :
1. Azefan Agreste
Kendisini Choi Yeon Jun olarak düşünebilirsiniz .
Azefan , Marinette ve Adrian ' ın ikiz oğullarından Gihabus Agreste ' nin tek çocuğudur. Yapmaktan en çok zevk aldığı şey kuzeni Siyun ile eskirim yapmaktır. İleride aslan efsanesinin sahibi olacaktır .
2. Siyun AgresteKendisini Saul Nanni olarak düşünebilirsiniz .
Siyun , Gihabus Agreste ' nin ikizi Dovalo Agreste ' nin tek çocuğudur . Aynı şekilde en büyük hobisi eskirim yapmaktır. İleride deniz atı efsanesinin sahibi olacaktır .3. Hisa Akora
Kendisini Alina Boz olarak düşünebilirsiniz .
Hisa , Nice' de teyzesi ile yaşayan çiçekelerden hoşlanan sakin bir hayatı olan bir kızdır. Aynı zamanda Sayen ile çocukluk arkadaşıdır. İleride yunus efsanesinin sahibi olacaktır .4. Sayen Pozna
Kendisini Saide Sink olarak düşünebilirsiniz .
Sayen , ailesi Paris 'te kendisi Nice 'de yaşamaktadır. Hayvanlarla arası harikadır . Aynı şekilde Hisa' nın en yakın arkadaşıdır . İleride deniz yıldızı efsanesinin sahibi olacaktır .5. Ayen Slayker
Gelelim bir diğer ana karakterimize. Bizler kitabın yazarı olarak Ayen'e hiç bir profil bulamadık. Özellikleri say say bitmediği için onu ne bir sanatçıya ne de bir oyuncuya benzetemedik.
Herkese kendini hayran bırakan ama gölgesini göreni bile titreten , keskin bakışları olan asil karkaterimiz. Daha önce basketbol da onu geçen olmadı. Kendisi ahtopot ve bir çok efsanin sahibi.Yan karakterler ilerleyen bölümlerde karşımıza çıkacaktır Severek okumanızı dileriz ...
Apricitas ve Asheka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Bir Efsane
FantasyKitabımızın bulunduğu zaman yaklaşık 70 yıl sonradır. Kitbımızda yıllar önce ortaya çıkmış bir efsanenin 70 yıl sonra tekrardan gerçekleşmesini ana konu ediniyoruz. İnsanların zihninde sadece eskiye dayanan bir efsane olan kwamiler yıllar sonra biz...