Untitled Part 2

15 0 0
                                    

Tu curu vidim svaki dan,ona svaki dan ide sama,svaki je dan istoga lica,svaki dan ima te podočnjake od neispavanosti,svaki da joj se u očima vide suze i tuga.Tu curu nitko ne primječuje,sve ove nafurane ekipice,koje misle da su neke elite,samo ju pogledaju i nije ih briga.Nikad nisam vidjela da ju je itko od tih ljudi iz njene škole pozdravio,prišao joj.Nekad kada prolazi pored mene i pogleda me,dođe mi da joj priđem.Prođe ona,ide hrpica dečkiju,imaju također svoju ekipicu nafuranih debila koji psuju i živo i mrtvo,misle da su neke face,u markama su od glave do pete,ne zanimaju ih drugi,s njima idu i par cura,te cure skaču po njima na ulici i isto tako se prevrtaju kao da imaju grčeve,krešte i žele valjda s tim im privući pažnju.To je po meni prejadno.Ti dečki ih samo iskorištavaju,a te cure izgleda nije briga što ih cijeli grad zna po tome što ih svatko može imati.Izlaze po klubovima a imaju 15 godina,ostaju do jutra,napijaju se i vise po dečkima.Ponekad se zapitam imaju li te cure imalo samopoštovanja prema sebi i imaju li roditelje? Poslije njih ide jedan dečko,također sam.Nije u markama.Ima podočnjake,knjigu u ruci i cigaretu.Ne ide s nikakavim društvom.Drugi samo prođu pored njega.Izgleda tužno i zabrinuto,ali iako ga sretnem da s nekim razgovara,on razgovara normalno,ne psuje što god mu padne na pamet,ne druži se s onima za koje misli da su stvarno jadni sa svojim ponašanjem i karakterom.Ne razumijem čemu ta podjela ljudi i zašto se tako ponašaju.Ali valjda imaju svoje razloge.Iskreno,mislim da će ova cura koja ide sama i ovaj dečko,proci u životu 100 puta bolje od ovih drugih što se polako uništavaju svojim ponašenjem.Ovu curu i dečka svi ce puno više cijeniti i poštovati.Dajem im ogromni ‪RESPECT‬!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 14, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Everything has changed..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang