Bunaa,dragul meu ... :)) Azi la scoala, am avut totusi o zi buna, cred. Am mancat ciocolata, ma comport ca o adolescenta normala. Stii? Azi e 29,noiebrie, am avut cele mai frumoase 3 luni din viata mea, am experimentat de toate, am zambit si m-am prefacut ca nu sunt bolnava si ca nici nu am fost vreodata. Imi astept moartea demna si ,cu zambetul pe buze, Dan mi-a promis ca va fi langa mine , si imi va creeea si un discurs in care va scrie : " Am avut o cea mai buna prietena idioata, o respect si, o sa imi fie mereu dor de ea, de Agatha, un om mare, o fiinta chinuita, de prostia ca cand va cadea ultima frunza, va muri,o iubesc" sopti el incet . Am inceput a rade. Era stupid , dar stiam ca voi muri, cu toate ca eram atat de fericita. Azi la scoala, am luat primul meu 4, nu am facut tema, te-am zis am experimentat de toate. Ieri am provocat o profesoara la lupta, ma trimis la director, am experimentato si pe asta. Fiindca nu era corect sa mor ca o "idioata" cum me-a zis si Dan. Lacy a murit ieri, am plans si discursul eu i l-am spus. Doar me-am luat ramas bun, am spus cat de mult am iubito.
Da ,ea era prietena mea, draga jurnalule. Azi chear nu stiu ce sa iti mai spun, mai am o 2 zile la dispozitie, vreau sa mai admir inca odata frumusetea toamnei si durereai ei demna si atat de dulce. As .. fi fericita. Apoi, am iesit afara si , m-am prabusit in frunze. Am observat ca copacul meu mai avea o singura frunza. Si am inceput sa tip:
-Si acum ce? Voi muri? ...am inceput a plange. Nu ma puteam stapani, era prea mult pentru persoana mea . Prea mult fiindca...totul era oarecum,ascuns..Asteptam sa cada ultima frunza, o asteptam..cu ardoare.
--------------------------------------------------------------------
Doamne ,am ramas uluita! Jurnalul Agathei,Ultima frunza?
Ok, Freya, linistestete e doar o gluma imi zic in sinea mea,ba nu e...nu e o gluma, ea va muri la ultima frunza...si a ramas doar una...ultima....
YOU ARE READING
Ultima Frunza
Historia CortaContinut: Freya, este... o adolescenta de 14 ani, care are o sora bolnava de 17 ani, una care se imbolnavi-se grav exact la 17 ani , de leucemie . Dar odata ce copacul din fata casei avea sa ii cade ultima frunza, atunci Agatha avea, sa isi piarda...