[ Cap. I ] Cearta, și prințesa

15 8 4
                                    

Cayden Castiello

- Cunoști regulile, Cayden, nu ? Numai prințesa care îți este aortită are drepturi asupra ta, și nicio altă femeie , m-ai ascultat?

- Da, doamnă Vershy, vă promit !

- Bun. Acum du-te în camera ta și îmbracăte ! Alteța Sa Regală va venii în câteva ore, și nu mă dezamăgii. Ia-o pe Hari să te ajute cu costumul, și nu uita nu întârzii la ora 9 , și nu vorbești neîntrebat înțeles ?

Doar atât puteam să fac, să tac când stăpâna vorbește și să spunnori da, doamnă , ori să dau din cap că prostul ce sunt.
Cât de dor îmi este de copilăria mea, poate pentru copii de vârsta mea nu a fost atât de minunată, dar pentru mine a fost singurul moment în care erau doar eu, Cayden fiul neligitm al ducelui de Castiello și al unei prințese dezmoștenite .

Amintirile legate de familia mea , nu au fost minunate, dulci au fost ...doar niște pete negre împreunate în sufletul meu rănit și obosit .
Mama niciodată nu îmi spusese nimic, de teamă căci tatăl meu, un bărbat chipeș și bun la suflet , să nu își schimbe comportamentul față de consoarta sa .
Se comporta prea bine, pentru un bărbat extraordinar de bogat, chipeș, fratele prințului moștenitor , având o putere prea mare pentru a o putea descrie .
În schimb, mama era o femeie rece, iubindu-se numai pe ea, având o frumusețe comună, pe lângă prințesele din regatelor învecinate care erau niște zeițe, dar oare și sufletul lor este pângărit de răutate sau doar sufletul părinților mei ?

Nu se aproprie de mine, decât când știa că tata venise să mă viziteze și de abia atunci mama își reluase rolul de soție și mamă fidelă, în restul timpului castelul în care locuiam devenise un adevărat bordel.

În fiecare seară, nobilii înstăriți o vizitau și își consumau plăcerile carnale , uneori am avut impresia că unii dintre protectorii mamei au avut tendința să mă violeze în timpului somnului, tocmai de aceea m-am ascuns în pod, și am rămas acolo până când au plecat.

Nu primisem iubirea de care am avut nevoie, mă folosea drept scutul ei când tata vroia să o bată , tot îi reproșa că el vine decât în vizită iar ea stă și se chinuie cu un copil nedorit.

O dată situația a scăpată de sub control, iar ducele a plesnit-o rău de tot.
Se uită urât la ea și doar atât îi spuse : o curvă, tot curvă rămâne indiferent de situație .
Se mai uită indiferent la mine și apoi își văzuse de drumul său.
Din aceea seară, mama mă lovea cu biciul până îmi curgea sângele, dar cui îi păsa ? Strigătele de ajutor ale slujnicei , nu făcu decât să înrăutățească situația , mâncare nu primeam decât lunea și vinerea, și atunci primeam o bucățică mică de pâine mucegăită și un strop de apă.

Ajunsesem să devin bătaia de joc a mamei și a protectorilor săi. Nici unul dintre iubiții ei, nu au vrut să mă ajute, în fond erau un copil nedorit . Mi-am strâns pumnul din cauza furiei ce clocotea în mine, am primit bătaie cât nu primea un condamnat la moarte, de sentimentul de dragoste nu am auzit de el, eu eram născut doar pentru bătaie, jicniri și mai nou pentru prințesa unei familii nobiliare de vampiri .

Ce rost ar mai avea să mă sinucid ? Oricum căsătoria aranjată de cea care mi-a dat viață , este o sinucidere perfectă.
Nici măcar nu știu cum să mă comport cu o asemenea creatură.
Cu puțin noroc, poate mă va ucide și îi voi fi profund recunoscător .

Îmbrăcat într-un costum negru, descheiat la primii doi nasturi , pentru a-mi vedea trupul lucrat de la prea multă muncă, palmele mele ce fusese odată fine și perfecte, erau acum pline de bătături și aspre, din cauza muncii la câmp.

Eu munceam de dimineața până seara , iar mama stătea la băutură și țigări scumpe alături de vreun om înstărit și însurat.
Genul acesta de femeie ușoară îmi provoacă un mare dezgust, dar cine sunt eu să o judec ? Poate zeița Stayla , să aibă grijă de greșelilor mamei înfăptuite asupra mea, un copil nedorit de părinții care încă este bătaia de joc a tuturor .

În schimb ea avea mereu rochii noi, pantofi, bijuterii scumpe, și nu avea nici măcar o bășică în palmă , în schimb eu ... Eu voi regreta toată viața căci m-am născut într-un moment de plăcere.

Părul ce fusese odată negru, acum era mai deschis la culoare, ars și fără viață, la fel că sufletul meu.
Ochii verzi ce odată puteai să te uiți la ei și te aflai în pădurea ielelor, acum s-au deschis și ei. Pielea albă , ce era superbă , a căpătat o nuanță ciocolatie din cauza soarelui care ardea fără încetare.

Din băiatul frumos, fericit și mereu cu zâmbetul pe buze , am devenit un nimeni.

Înainte de a pleca, îmi pun în buzunarul sacoului inelul de logodnă și mă rog în gând la zeiță sa se termine odată cu tot acest coșmar, m-am săturat !

Micul conac în care locuim este oferit de către un nobil din altă regiune care a văzut pradă farmecelor mamei. A vrut să îi ofere un cadou de despărțire deoarece logodnica sa, aflase de concubina lui și l-au pus să aleagă .

Prost nu era să o aleagă pe femeia ușoară care își deschide cracii criminali, vorbe spuse de baronul Spilfied, în fața unui bărbat , clar nu era femeia perfectă pentru el și familia lui .

Presupun că ziua de azi venise foarte repede, uitasem dacă trebuie să îmi împachetez bagajele, nu cred că voi avea nevoie după ce sugătoarea aceea mă va ucide după ce o voi lăsa gravidă, asta dacă mai apuc noaptea nunții.

Totul este pregătit, mama este gătită și își așteaptă stăpâna , iar eu stau pe pat cu o fotografie veche în care se află o tânără domnișoară roșcată , cu ochii de un albastru marin, și un bărbat care o ținea de mână, oare cine sunt aceste două persoane ?

Revenindu-mi din miile întrebări pe care le puneam în legătură cu aceste persoane, nu observasem silueta mamei care venise spre mine.

- Văd că ești pregătit pentru viitoarea ta mireasă, ai să vezi ... Vei fi uimit cât de repede vei fi trecut în testamentul lordului ...

-Măcar în ultimul ceas, lasă-mă ! Dacă până acum nu ai vrut să mă asculți, să îmi dai sfaturi , nu văd de ce trebuie sa te ascult !

Îmi lua fața și cu unghea sa vopsită în roșu , mă apucă brutal de obraz.

- Mucosule, eu te-am făcut eu te omor ! Reține un lucru important , Cayden ! Dacă nu te însori cu această moștenitoare familia noastră va avea de suferit !

Am început să râd, cum putea să spună asemenea lucruri, de ce mai minte când totul este terminat ?

-Chiar crezi că îmi pasă de testamentului acelui sugător nobil ? Crezi că îmi pasă dacă fac sau nu familia de rușine ?

-Să îți între bine în cap Sienna, o curvă tot o curvă rămâne îndiferent de alegerile făcute, și cu asta am încheiat orice discuție . Dispări din camera mea, și vezi-ți de trebuirile casei .

Se opri în mijlocul încăperii, și uimită de vorbele mele, îmi zâmbi malefic .

- Curvă ? Curvă asta a muncit pentru tine, te-a întreținut și ți-a oferit ceva ce alți copii doar visează, și tu așa mă răsplătești ?

-Madam Sienna, prințesa a sosit !

- Venim imediat, poftește oaspeții înăuntru și servești cu ceai și prăjituri, Ema !

-Haide jos, sentința la moarte îți este semnată, bastard nenorocit .

Vorbise cu atât de mult calm, încât îmi venea să râd , dar acum are dreptate moartea a venit să mă ia și să mă ducă pe culmile liniștii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 05, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Alesul Și MireasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum