Kendi halinde yaşayan fakat farklı düşüncelere sahip olan birisiyim. Bir şeyler farklı geliyor fakat çözemiyorum, anlam veremiyorum. Çocukluğumdan beri hiçbir zaman normal hissetmedim. Her daim aklımda çoğu cevapsız sorular olur. Sürekli düşünürüm ve bazı zamanlar çok soğuk birisiyken; bir anda başka birine dönüşürüm. Hasta olduğumu düşünmüyorum. Ben sadece bu kadar acımasız bir dünyada kendime küçük de olsa bir alan yaratmaya çalışıyorum. Diğerlerinden çok da farklı bir hayatım yok aslında. Fakat ben kendi farklılıklarımı oluşturmayı severim. Bazen insanlar sert ve kavgacı göründüğüm için benimle tanışmaya çekindiğini söylüyor. Her ne kadar kendimi öyle görmek istemesem de öyleyim. Iletişim kurmayı pek sevmem. Yine de asosyal ve içine kapanık birisi değilimdir. Sadece nerede nasıl davranmam gerektiğini hesaplar, ona göre davranırım. Her neyse daha fazla uzatmaya gerek yok. Insanların doğmadan önce cennette olduğu ve oradan geldiği söylenir. Bu yüzden yeni doğan bebekler cennet kokarmış; En azından öyle söylüyorlar... Ben ise cennetten kovulup, buraya gönderildiğimi düşünüyorum. Böylesine zalim bir yerde, bu bedende ve bu düşünceler ile bulunmamın başka bir açıklaması olamaz... Belli ki önceki hayatımda ya da cennette bir hata yapmışım ve buraya gönderilmişim. Zaman zaman inancımı yitiriyorum. Belli bir dinim yok, belli bir kitabım yok. Kendim yazıyor ve kendim yaşıyorum. Bir şeytan değilim. Yani umarım değilimdir... Düşüncelerimden bahsetmem gerekirse en ağır basan düşüncem yaşamanın nefes almaktan ibaret olmadığı ve olmayacağı. Yaşamıyorum, sadece nefes alıyorum. Elbette ki gerçekten yaşayanlar vardır fakat tek bildiğim var ben onlardan değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekliğin sınırında.
General FictionNereden bilebilirdim sana böylesine farklı bir yerde yıllar sonra denk geleceğimi? Kader bizi bir şekilde birleştiriyor Taehyung...