All Might kızına bakar "hey okula benle gelmek istermisin" Masumi"hayır pek havamda değilim?" Uraraka kapıyı çalır...All Might kapıyı açar "haaa
Uraraka hoşgeldin" All Might gülümser "Masumi için geldik efendim" Todoroki ve deku el ele dolaşır
Todoroki"noldu 4 haftadır benimle çok mutsuzsun yoksa" Deku "teklifin çok tatlıydı ama,All might" Todoroki suratı "dur bunların hepsi All Might'ın planımı" Deku "hayır" Todoroki "peki ya ne" Deku oradan sesizce terk eder "üzgünüm Todoroki"
Todoroki bağırır "All Might seni kullanıyor Deku?" Deku duraksar ve ilerler...Deku"hayır kalbim hâla Masumi için atıyor bu his ne peki budamı yalan" Masumi yataktan kalkar..."hissediyorum" Masumi hızla koşar,kapıya Deku kapı zilini Çalır...Masumi,kapıyı açar "Midoriya" Midoriya"Masumi" İkisi birbirlerine sarılır ağlar "affet kendimi şuçlu hissediyorum,hmm sorun değil ...sadece kalbinin sesini dinledin" Midoriya "All Might seni kullanıyor Midoriya" Masumi "Sen iyimisin" Midoriya başını evet diye sallar "iyiyim,Masumi Yugi,benimle evlenirmisin?" Masumi"ama Todoroki" Midoriya"ben onunla konuşurum" Masumi"evet sonsuza kadar evet" ....All Might"tanrıya şükür" Masumi"nededin baba" All Might"hiç hiç birşey" Midoriya ona bakar "All Might seni kullanıyor Midoriya"