Jednoho dne se Toby usadil hezky u Slendyho doma na WiFi a šel hrát hry na telefonu. Do toho mu ale vlezl BEN. „Tobyyyyyyyy?? “ „Ne nemůžeš si půjčit můj mobil“ zněla hned odpověď Tobyho protože věděl co BEN bude chtít. „Ne to nechci, mám svoje nintendo ale znáš Wattpad?“ Toby se na něj divně podíval a při pohledu na BENův obličej který připomínal tohohle emoji ( ͡° ͜ʖ ͡° ) se ujistil že to bude nějaká kulišárna. „ne a nechci ho znát“ raději odpověděl, ale stale chtěl vědět co to je. BEN ho ještě chvilku přemlouval ale i tak to nakonec vzdal. Toby si v klidu mohl jít projíždět ig.
Ale ten wattpad se mu stále vrtal hlavou. „k čertu s BENem“ a šel si zjistit co to je. „aplikace na čtení knížek? Vážně BENe? Ty umíš číst??..." a tak se šel zaregistrovat. Nad jménem přemýšlel asi 10 minut a nakonec si vybral prostě jednoduché "Tobys_Waffle" heslo napsal první co ho napadlo a mohl začít číst. „Jeff x Nina, Offenderman x reader,...“ nic zajímavého. Až pak to objevil „Toby x Nathan“ chvíli na to zíral bcs čekal by sebe s Clocky nebo s tim "readerem" ale proc Nathaaan? A začal od prostřed knížky bcs tam je ten spicy stuff.
„Toby šel do opuštěného domu, a doufal že najde svého Nat. Ve skrytu duše se modlil aby tam byl. Když však vstoupil do domu, potichu se zeptal „Nat? Jsi tu?“ a čekal na odpověď. Nic se neozvalo. Sklamaný Toby si šel projít ještě zbytek baráku ale nikdo nikde. Jen par myší a brouků. Při vycházení z domu se do něj dal smutek a strach zároveň a slzy mu začali stékat po tvářích jako vodopád, sedl si na lavičku před domem a tam zíral do země jako kdyby ho Nathan nejel opustil ale i jako kdyby mu vyrval srdce.
„Asi mě hledáš co?“ ozvalo se z domu naproti. Z nejvyššího okna koukal Nathan dolů na Tobyho.“
„Pane bože to je hruza.“ zněla Tobyho reakce. Ze zdi se vynořila BENova hlava se slovy „co to čteeš?“ a Toby si rychle schoval display mobilu. „Přede mnou tohle schovávat nemusíš, já už tuhle ff četl.“ Toby se na něj otočil „cože?“ a zíral na něj. „Asi chceš vědět jak to dopadne hadam...“ ne nechtěl to vědět ale BEN i tak dál pokračoval „Nathan z toho okna neskočí bcs není magor ale ty dostaneš trubkou nezi nohy. Pak se usmíříte a následuje pěkně dlouhý a detailně popsány popis vašeho polibku a pak autorka jeste dopsala novou bonusovou kapitolu ale ta je 18+ “.
A kvůli téhle jedné ff se Toby raději už nikdy nedotkl wattpadu a jeho účet daroval Lazari na čtení MLP ffs.
Wow další blbost která mě napadala kvůli jedné hře co jsem hrála xd (vylosovala jsem si dva papírky = ship dvou lidí a zrovna jsem do ruky dostala Tobyho a Nathana xd)
Ale trochu objasnění do příběhu:
1. Toby není homophob, náhodou ještě před tím než začal číst Toby x Nathan tak si přečetl Offenderman x Jeff aby si z něj mohl dělat srandu. Taky že udělal ale Jeff si z něho pak taky udelal srandu bcs cetl knížku a Jeff si myslel ze je jedinej co umí číst. (Toby taky čuměl)
2. Ja vím kdo je "reader" ale Toby to neví xD
3. BEN kecal, ty dva spolu neskončí v postely, ale u oltářeTaky se omlouvám pokuď je někdo shipujete (Toby x Nathan) tak se vám omlouvám (všem) xd já viděla zatím jen Toby x Clockwork q-p
Donutil by je BEN políbit se nebo neco takového 🤔
Btw Masky nech Tobíka, uz má noční můry z Nathana xd (jo prostě jsem našla meme a flákla ho sem :D)
Jinak tyhle one shots jsem psala tak před půl rokem a teď jsem je opět našla a řekla jsem si proč bych je nemohla vzít a postupně zase vydávat?
Uz přestanu psát xd ~Salát✨🎈
ČTEŠ
Pohádky z vaflovače CREEPYPASTA ONE SHOTS |PÍŠE SE|
FanficOpět další one shots :/ Ale je to creepypasta one shots 😎 Zde budou random příběhy co mě napadly při dělání čehokoliv 🤷♀️