Kanibalistické Muffiny

18 1 3
                                    

Toby si seděl jen tak na gauči a nudil se, najednou si však vzpomněl. "Mamka mě nikdy nepustila do kuchyně. Mohl bych zkusit něco upéct!" A tak si našel recept a připravil si ingredience. Mouka, cukr, vajíčko, borůvky, olej, mléko a prášek do pečiva. Podle receptu smíchal nejdříve suché ingredience a k nim přidal mokré. Všechno mu šlo dobře asi v sobě našel skrytý talent. Ale v ten moment když už si říkal „Všechno vychází dobře, mám ze sebe radost." přišel Eyeless Jack který mu pod ruku strčil čerstvě ukradenou a vyoperovanou ledvinu. „chceš po mě ji tam přidat?" Jack mu na to zakýval ze ano. "promiň Jacku. Tyhle muffiny chci pak dát na ochutnání holkám. Nevím jestli by jim chutnaly ledviny. Ale od koho ji vlastně máš?" Jack se naštval, hryzl si do ledviny, nechal mu ji tam a odešel si do svého útočiště bez odpovědi.

Toby si vzdychl. "achh joo." a pokračoval v nandavání těsta do košíčků. Najednou se ale přišel podívat Jeff co to Toby dělá. "Jak se ti povedlo prečíst recept?" byla první pitomá otázka. "V první třídě mi ještě nehrabalo Jeffe... Ale tobě už asi jo když si sotva zavážeš tkaničky." a ukázal mu na boty "Takhle vypadají líp." Jeff na to protočil očima. "bruhh. Btw nechceš do toho hodit tu ledvinu co ti tady špiní linku?" ohh, a jo... "Ne, navíc ta linka je tady stejně neustále špinavá od ledvin, mrtvol a krve jak na operačním sále." bohužel než stihl doříct svoji větu mu Jeff kapal s krví od ledviny do zbytku těsta v misce. "Máš štěstí že už nějaký kus těsta mám v košíčkách!" a vzal Jeffovi ledvinu, poslal Jeffa ať dojde zjistit jestli je tu BEN. Samo sebou že tu není a Toby se ho jen chtěl zbavit. Nejspíš BEN teď ale šel děsit koně do Zeldy nebo hrát just dance.

"Konečně kli-" další člověk přišel. Ale byla to Lazari se Sally takže ty byly vítané. "Tobyy... Nevyděl jsi moji modelínu??" ptala se roztomile Sally. "Nee ta je moje!" začla se hádat Lazari. "Ne nevyděl jsem ji, ale můžete mi pomoct ozdobit tyhle muffiny!" Nabídl holkám. Ty přijaly s radostí a dali se do práce. Lazari přidala do pár muffinu bez krve borůvky a do jiných zase čokoládu. Sally míchala zbytek těsta v misce s krví aby to bylo více červené a Toby krájel Ledvinu od EJ a zapínal troubu.

Těsto vypadalo zatím pěkně. Všichni tři na sebe byli pyšní. Mezitím co se muffiny pekly a Jeff ještě hledal BENa míchali různé polevy a sháněly různé ozdoby.

🎶CrrrRRRrRrrRrRRR🎶 začal retardovaně zvonit budík od Jasona the Toy makera. Toby vytáhl plech s čerstvědopečenými muffiny z trouby a dal tam další várku muffinu. Holky si zdobily muffiny podle toho komu ho pak dají. Toby se taky připojil, nejvíc se soustředil na muffin pro Clockwork a nakonec vytvořil krásně vypadající muffin s podobiznou hodin nahoře. Potom začal další pro EJ s kouskama ledvin. S tím už se tak nepatlal a proste ho polil červenou polevou.

🎶cRRRrrrRRrrrreeeee🎶 opět začal zvonit budík pro další a poslední várku muffinů. Ty samozřejmě ozdobili taky. Jeden pro BENa v podobě kočičky, další pro Slendyho od Sally a Laz a jeden i pro Jeffa i když ten si to podle Tobyho nezaslouzil a je vidět. Lazari si vzala muffin s krví, Sally muffin v podobě medvídka a Toby se spokojil s jednoduchým borůvkovým muffinem. Všem se muffiny moc líbili. BEN byl z něho rád, Jeff ho do sebe doslova narval hned jak mu ho dali a Clocky se na něj netvářila, protože nevěřila Tobymu jestli do nich nedal cement místo mouky ale nakonec byl výborný. Jane, Nathan, Hoodie s Maskym a Liu si zasloužili muffiny taky. Ale chudákovi Liuvi Jeff ukousnul kousek muffinu. Liu mu za to ukradl další nůž a mohl si na chvilku odpočinout a spát. Slenderman byl na holky a hodně pyšný a po dlouhé době i na Tobyho.

To musel být po dlouhé době klid u nich :D

Jinak tohle je 1. Kap. Kterou jsem musela dopisovat teď a neměla jsem ji už napsanou od mé minulé já. Předtím měla být úplně o něčem jiném.

Seedy taky dostal muffin a zbytek ledviny :>>

Jak se sakra skloňuje jméno Liu?

1. Pád Kdo co Liu
2. Pád Bez koho čeho? Bez Lia...
~Salát🧁🍪✨

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 11, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pohádky z vaflovače CREEPYPASTA ONE SHOTS |PÍŠE SE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat